Charlie Lea Montgomery
'Ja, dat zei je al ja, maar je werkte niet mee, dat is het verschil' zei hij. Ik slikte even zacht toen hij het over zijn vriend het mes had. Ik schudde mijn hoofd. 'Dat kan ik echt niet doen. Ze zullen me vermoorden' zei ik tegen hem. 'Misschien vermoord ik je niet, maar waarschijnlijk een van de rest wel, dat is een van de risico's die je neemt als je bij de MI6 gaat' zei hij toen. 'Daar was ik nog niet achter' zei ik tegen hem en ik rolde even met mijn ogen. 'Ik word ook vermoord als ik niet zorg dat jij en je leuke collegaatjes van me af schud. En daarom zit je hier' zei hij en hij poetste zijn mes weer. 'Dus even voor de duidelijkheid. Jij hebt mij bewusteloos geslagen, ontvoerd, vastgebonden en je bent bezig met martelen, -wat je trouwens heel slecht doet, maar dat terzijde - omdat mijn collega's je misschien zullen vermoorden? Gast, zoek een leven' zeg ik tegen hem en ik rol geïrriteerd met mijn ogen. 'Ze hebben een goede reden gehad om jullie die daden aan jullie te geven. Ik bedoel, kijk naar jezelf. Je zit doodleuk iemand te martelen. Waarom zou je dan geen moord plegen?' zei ik terwijl ik hem recht in zijn gezicht aankeek. Hij keek mij nu ook recht in mijn ogen aan. 'Ik zit hier doodleuk iemand te martelen omdat het mijn werk is, en ik het wel moet doen omdat ik anders weer het zwarte schaap van de familie ben.' zei hij toen. 'Oh, je ouders mogen je niet? Wat jammer nou. Ik snap waarom je het zwarte schaap van de familie bent. Martelen kan je namelijk niet' siste ik tegen hem. 'Mijn hobby is niet echt bepaald iemand martelen, als je dat soms dacht.' Hij begon te lachen. 'En ja, je hebt gelijk, ik heb al verscheidene mensen aan mijn mes geregen, of een kogel door hun kop geknald, maar die waren nog erger dan ons' zei hij toen. 'Dus zie het maar zo, wij helpen jullie een handje, het lijkt me dan niet echt eerlijk dat jullie dan in onze nekken gaan lopen hijgen' zei hij toen. Ik begon spottend te lachen. 'Jullie helpen ons een handje? Al sla je me dood. Van lang zal ze leven helpen jullie ons geen handje. Jij bent echt zó ongelooflijk naïef hé Payne?' siste ik toen tegen hem. Waarschijnlijk had ik hem nu bijhoorlijk kwaad gekregen.
That is a perfect copy of reality.