[Oke, oke, Liam zal wat liever gaan doen sorreh ]
Liam Jame Payne.
'Nee, oké. Ik loog. Ik loog daarover. Nu blij?' Zei ze. 'Oke, nieuwe regel, er wordt niet meer gelogen.' Zei ik. Ze gilde het uit toen ik op haar neus sloeg, en wou haar handen onder haar neus houden, maar ze was blijkbaar vergeten dat ze vast zat, en gaf nog een gil. Weer vielen er tranen naar beneden. 'Alsjeblieft, sla me bewusteloos. Ik wil geen pijn meer voelen. Alsjeblieft' Smeekte ze. 'Oke, oke, maar eerst zorg ik wel dat je stopt met bloeden, want anders krijg ik op mijn flikker dat het hier weer zo'n klere bende is.' Zei ik, en liep naar het kleine keukentje wat je niet echt een keuken kun noemen, en ik pakte een paar tissues. Het verbaasd me dat ze dat hier hebben, er was er vast een verkouden. Ik liep naar haar toe, en veegde haar bloedende neus af, en zette hem weer recht. 'Sorry, die was misschien niet nodig, moet je er maar niet om vragen, want dan kan ik het niet laten.' Zei ik. Ik had mezelf weer laten gaan. Als ik eenmaal een schot mag lossen, of iemand een pak rammel mag geven kan ik niet stoppen. Ik heb geen idee waarom, maar nu was ik inmiddels al weer wat ingedimt, eindelijk. 'Aan de rest van je wonden kan ik nu niet echt iets doen.' Zei ik. En gooide de bebloede tissues weg. Ik maakte haar handen los, en haar benen iets losser, maar niet helemaal los omdat ik dan wist dat ze m weer zou smeren. Ik liep weer naar het keukentje en vulde een glas met water, en gaf het daarna aan haar en ging daarna weer op mijn stoel zitten.
How far is far