• Wel, soms erger ik me dood aan Sommige mensen hier op Q.
    Vooral als je eens rond kijkt op de toppics kom je vaak veel Kinderachtige Reacties tegen.
    Vaak over Normale dingen waar veel mensen gewoon, serieus over willen praten...
    Dus, Mensen... Asjeblieft, toon eens respect voor andere mensen!

    Neem dit nu ook niet persoonlijk op
    .


    We could Be the talk across the Town. ♥

    Hier zijn al like.. tig topics over. Je kan wel zeggen tegen mensen dat ze respect moeten tonen - doe ik ook soms - maar of ze luisteren is weer een tweede.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hier zijn al like.. tig topics over. Je kan wel zeggen tegen mensen dat ze respect moeten tonen - doe ik ook soms - maar of ze luisteren is weer een tweede.

    Jup, jup en jup. Ze luisteren gewoon nooit hoowr.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Hier zijn al like.. tig topics over. Je kan wel zeggen tegen mensen dat ze respect moeten tonen - doe ik ook soms - maar of ze luisteren is weer een tweede.

    Ja, ik weet dat er al veel toppics over zijn. :')
    Maar ik wou het toch nog even zeggen. (A)


    We could Be the talk across the Town. ♥

    Hier zijn al like.. tig topics over. Je kan wel zeggen tegen mensen dat ze respect moeten tonen - doe ik ook soms - maar of ze luisteren is weer een tweede.
    idd.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Hier zijn al like.. tig topics over. Je kan wel zeggen tegen mensen dat ze respect moeten tonen - doe ik ook soms - maar of ze luisteren is weer een tweede.

    Idd


    We can only learn to love by loving.

    Kleine kinderen zijn kut :W

    dude, als ze de reacties kinderachtig wvind, dat lees je ze maar niet, het is jouw zaak niet welke reacties andere mensen plaatsen. als jij nou zo graag een doodserieus saai pietje wil zijn is dat jouw probleem, weetje.. wij amuseren ons graag es, en die reacties kunnen dan ook super grappig zijn, wat je van serieuze dingen niet kunt zeggen. als je serieus wil zijn moet je hier dan ook niet zijn weeetjewel, Quizlet is er niet om serieus te zijn, maar om je te ontspannen. [/mening]


    We're all going to hell, and I am driving the bus

    dude, als ze de reacties kinderachtig wvind, dat lees je ze maar niet, het is jouw zaak niet welke reacties andere mensen plaatsen. als jij nou zo graag een doodserieus saai pietje wil zijn is dat jouw probleem, weetje.. wij amuseren ons graag es, en die reacties kunnen dan ook super grappig zijn, wat je van serieuze dingen niet kunt zeggen. als je serieus wil zijn moet je hier dan ook niet zijn weeetjewel, Quizlet is er niet om serieus te zijn, maar om je te ontspannen. [/mening]

    Wat had ik nou net gezegd? NEEM DIT NIET OP JE EIGEN!
    En welk recht heb je nu om me een serieus pietje te noemen? Mensen mogen hun ontspannen, daar heb ik ook begrip voor. Maar als mensen hun problemen uitleggen of ergens over bezig zijn dat heel serieus is en er komt iemand op die 5 paginas vol zit te spammen is dit toch allesbehlave leuk?
    Hallo Zeg >.<


    We could Be the talk across the Town. &#9829;

    (...)
    Ja, ik weet dat er al veel toppics over zijn. :')
    Maar ik wou het toch nog even zeggen. (A)

    Zet het in je profiel, heb ik ook :']


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)
    Zet het in je profiel, heb ik ook :']

    Haha, ja Ga ik zo Doen. :')


    We could Be the talk across the Town. &#9829;

    (...)
    Wat had ik nou net gezegd? NEEM DIT NIET OP JE EIGEN!
    En welk recht heb je nu om me een serieus pietje te noemen? Mensen mogen hun ontspannen, daar heb ik ook begrip voor. Maar als mensen hun problemen uitleggen of ergens over bezig zijn dat heel serieus is en er komt iemand op die 5 paginas vol zit te spammen is dit toch allesbehlave leuk?
    Hallo Zeg >.<
    dan word degene die zit te spammen geband of gewaarschuwd,
    ik vat je probleem niet?

    als je niet van die reacties houd, lees je ze toch gewoon niet, jesus..


    We're all going to hell, and I am driving the bus

    (...)dan word degene die zit te spammen geband of gewaarschuwd,
    ik vat je probleem niet?

    als je niet van die reacties houd, lees je ze toch gewoon niet, jesus..

    Als je op een toppic zit, en midden in een gesprek spamt iemand iets vol kan je er heus niet naast kijken...


    We could Be the talk across the Town. &#9829;

    (...)
    Wat had ik nou net gezegd? NEEM DIT NIET OP JE EIGEN!
    En welk recht heb je nu om me een serieus pietje te noemen? Mensen mogen hun ontspannen, daar heb ik ook begrip voor. Maar als mensen hun problemen uitleggen of ergens over bezig zijn dat heel serieus is en er komt iemand op die 5 paginas vol zit te spammen is dit toch allesbehlave leuk?
    Hallo Zeg >.<

    Dude, ze zegt ook maar gewoon haar mening. Je moet niet meteen haar aanvallen. Als die spam reacties op je zenuwen werken zeg er dan gewoon iets van. Heb ik ook nog gedaan gisteren.

    (...)
    Dude, ze zegt ook maar gewoon haar mening. Je moet niet meteen haar aanvallen. Als die spam reacties op je zenuwen werken zeg er dan gewoon iets van. Heb ik ook nog gedaan gisteren.

    Ja Hallo, ik zeg ook Gewoon Mijn Mening!
    >.<


    We could Be the talk across the Town. &#9829;

    (...)
    Als je op een toppic zit, en midden in een gesprek spamt iemand iets vol kan je er heus niet naast kijken...
    als je spamt wor dje geband of gewaarschuwd. + het topic word gesloten. wat is het probleem dan?


    We're all going to hell, and I am driving the bus