Liam James Payne.
'Dat zal dan lang gaan duren' Zei ze, en ik negeerde het. 'Ik zal er wel even over nadenken' Zei ze, en ik knikte. 'Dacht ik al' Zei ze zuchtend, en keek naar haar wapens, en voordat ik het wist had ze ze terug gepakt, en sloeg ze mij hard tegen mijn slaap aan zodat ik op de grond viel. 'Fuck!' Schreeuwde ik, en zag dat ze wegrende. Dom kind, ze had me niet echt goed vast gemaakt, want binnen een paar seconden was ik vrij. Ik pakte mijn revolver, en rende naar buiten. Ik keek om me heen, hopelijk was ze nog niet weg. Ik hield mijn revolver al in de aanslag. Fuck, waarschijnlijk was ze al aardig ver. Gelukkig heb ik een goede conditie. Ik rende een paar straten uit, en ik had haar nog steeds niet gevonden, toen ging ik maar in een of andere straat even op de stoep zitten om even uit te rusten. Die ben ik kwijt. Als mijn baas ervan hoorde hoe dom ik wel niet was gewe- Wacht eens even, is dat haar niet? Ik zag een meisje iets verder op met haar mobiel. Ik grijnsde en liep voorzichtig naar haar toe, en sloeg haar echt hard op haar hoofd zodat ze weer eens neer viel. 'Zo makkelijk kom je niet van me af darling.' Zei ik, en hing haar over mijn schouder om haar mee te nemen. 'Ik geef toe, zo makkelijk was je niet om te vinden, maar ik ben nog altijd sneller.' Zei ik.
[ bericht aangepast op 26 dec 2013 - 22:49 ]
How far is far