Niall James Horan
Ik voelde iemand op mijn schouder tikken. Doodleuk draaide ik me om. Dat… Ik bekeek het meisje eens goed, ja, zij was het. Zij was Jacelynn Deveraux, de dochter van de fucking MI6 agent, die mijn broer had neergeschoten. 'Wat denk je wel dat je doet?' riep ze. 'Monkey!' Wie was Monkey nou weer? Ik begreep het al snel toen ik een andere MI6-agent zag aankomen. Maar die boeide me niet zoveel, het enige wat ik kon was Jace onbegrijpelijk aanstaren, en beseffen hoe erg ik haar haatte. Zij had het bloed van een moordenaar in zich. 'Meiden plagen is niet leuk, weet je.' Ze glimlachte nep, waarna de tranen in mijn ogen schoten. Ik was redelijk sterk, maar wanneer het persoonlijk werd, was ik emotioneel niet meer te houden. 'Jij…' siste ik. Ik kookte van woede, het liefst had ik haar nu al vermoord. Op een dag zou het ook komen, dan zou ik Meneer Deveaux laten boeten voor wat hij mij aan heeft gedaan. De agent die bij Jace was komen staan, zei wat, maar het kon me niet zoveel schelen. Ik viel uit, naar Jace toe. 'Jij! Jij bent de fucking dochter van de moordenaar op mijn broer! Jouw vader nam mij mijn steun en toeverlaat, en daarbij mijn leven af! Jouw vader zorgde ervoor dat ik nu áltijd eenzaam in mijn huis zit! Ik… Ik…!' Ik begon te schreeuwen. 'Door jouw vader zit ik nu bij de maffia, als wraak, omdat hij mijn broer vermoordde! Hij zal boeten, jij ook! Ik haat je! Ik haat je! Ik haat je zo erg!' Ik zakte naar de grond en dacht aan Greg. Ik stond er notabene bij toen Deveraux hem van het leven beroofde. Die laatste kreet zou ik nooit vergeten, het sneed als een dolk door mijn hart heen. Ik begon hard te huilen; ik miste Greg zo erg.
"Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa