• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

Your make-up is terrible

PapiIlon schreef:
    (...)
    Geeft niets, haha. Ik vergeet ook vaak de gewoonste dingen. (:

haha, ik draag nooit makeup. Vind dat tijdverdrijf :p kan beter langer in bed blijven liggen dan die smurrie[waar ik overigens uitslag van krijg] op mijn gezicht smeren. Daarom weet ik er niets van hahah. Alleen camouflage créme, maar dat is dan voor pukkeltjes en zo hahah

OT; Ga achter je laptop vandaan Kelly! Ga!

Ich liebe dich 27.12.23

Oh my god, ik ben echt ongelooflijk pervers.

I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

PapiIlon schreef:
    Oh my god, ik ben echt ongelooflijk pervers.

Lottaaaaaaaa? ;o

OT: This music is so pretty I'm going to explode.

help

Net terug van de sportschool en ik voel mijn armen + benen amper. I really missed this :'D

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Fullmetal schreef:
    (...)

Lottaaaaaaaa? ;o

OT: This music is so pretty I'm going to explode.

Ja, ik weet het. :x

I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

Life is a hell.

:)

Dit was echt een vreselijke film. Er gebeurde net niks en er was een enorme cliffhanger. Als marathonfilm is het een prima keuze, maar dan moet je wel meteen het derde deel kunnen bekijken. Verder was het echt fantastisch! Al ergerde ik me dood aan het beeld met die vreemde bewegingen. Het moet blijkbaar echter lijken, maar ik vind het drie keer niks. :')

"Well, well. Look who we've got here!"

Ben aan het verhongeren hier *_* ze is geen koningin of zo, je hoeft echt niet naar der pootjes te gaan dansen.

[i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

Dit is echt kut. Kut kut kut kut godverdomme kut! Waarom moet ons dit overkomen.. niet mijn lieve mama. Ik haat die ziekte.

-

Genius schreef:
    Dit is echt kut. Kut kut kut kut godverdomme kut! Waarom moet ons dit overkomen.. niet mijn lieve mama. Ik haat die ziekte.

Ik weet niet precies wat er aan de hand is, maar ik wil je sowieso veel sterkte wensen. :/

help

Ja... Dit irriteerd me heel erg...

Omfg, ik heb zowaar een HBO gevonden die mij leuk lijkt! :o

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

Ik heb er geen problemen mee om mijn kleine broer te helpen met z'n huiswerk, maar als hij om de 5 minuten iets vraagt, word het toch vervelend...

Zo, mooie stoere uitspraken voor zo'n klein kind.

Your make-up is terrible

Als iedereen nou even in een hele grote hoop olifantenstront zakt... thankyou

Nu weet ik weer waarom ik mensen haat maar dan ook écht haat