• en daarom veranderde ik van Mendez naar Coachella ^^
    Coachella is een festival in California, en het staat zeker en vast in de top tien van mijn bucketlist.

    Dit blijft het allerleukste filmpje van Coachella:



    Als ik aan Coachella denk, wil ik gewoon keihard zomer, mooi weer en heel veel muziek luisteren!
    Om het topic een beetje nuttig te houden, wat doet jou aan de zomer denken?

    Hope you like it ;o


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Omg nice. Ik wil ook echt nog een keer naar Coachella.

    Wat mij aan de zomer doet denken, is dat ik luchtige kleding aan kan trekken en gewoon het gevoel van de zon op mijn gezicht. En hoe het ruikt buiten.
    Vandaag is echt de eerste dag dat ik de zomer voel haha.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Mechanic schreef:
    Omg nice. Ik wil ook echt nog een keer naar Coachella.

    Wat mij aan de zomer doet denken, is dat ik luchtige kleding aan kan trekken en gewoon het gevoel van de zon op mijn gezicht. En hoe het ruikt buiten.
    Vandaag is echt de eerste dag dat ik de zomer voel haha.


    Ooeeh, ja, dat is waar :3
    En vorige week was het toch ook mooi weer? :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik heb je titel voor je aangepast. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Coachella schreef:
    (...)

    Ooeeh, ja, dat is waar :3
    En vorige week was het toch ook mooi weer? :')


    Jaaa, maar bij mij duurt dat echt een tijdje dat ik weer in de zomer sfeer kom hahaha. Dus nu ben ik ook echt blij met het lekkere weer.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Scandal schreef:
    Ik heb je titel voor je aangepast. =)


    Dank je wel ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik wil ook naar Coachella. :c Ik heb via what'sapp het een beetje kunnen volgen en het lijkt me zo leuk, ondanks dat ik minstens 3/4 van de artiesten die optreden niet ken.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Kingslayers schreef:
    Ik wil ook naar Coachella. :c Ik heb via what'sapp het een beetje kunnen volgen en het lijkt me zo leuk, ondanks dat ik minstens 3/4 van de artiesten die optreden niet ken.


    Haha, hetzelfde :')
    Die sfeer ziet er gewoon echt super uit!


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Sowieso denk ik met de zomer aan Tomorrowland. Coachella is al heel lang een droom van mij, maar aangezien een ticket naar Amerika alleen al rond de 1400 euro kost hou ik het dichterbij huis. Tomorrowland heeft precies hetzelfde gevoel alleen een ander muziekgenre (Coachella heeft voornamelijk alternatief en Tomorrowland hangt rond techno/dance).

    Maar het magische gevoel dat Coachella laat overkomen (op de video's alleen al) is precies hetzelfde als op Tomorrowland.

    [ bericht aangepast op 13 april 2015 - 16:15 ]


    Levensgenieter.

    Naar Coachellla gaan staat ook op mijn bucketlist. Wat mij aan zomer doet denken is de paardjes weer op de wei, gemaaid gras, de pups zien rondrennen in de tuin, barbecueën en na het rijden gewoon in het zonnetje bij de wei zitten, kijkend naar de paardjes met anderen mensen van stal en de waakhond. Nu ik er aan denk krijg ik er al helemaal zin in.


    "Feet on ground, you’ll come round, And be human again."