• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Your make-up is terrible

    O SHT
    Jij bent Nikki
    wat

    Ik was Assassin en je pf zo gewend. Dit klopt niet. Wat doe je me aan.


    I live for the applause, you will die for it.

    Oh dear O_O


    -

    Rivaille schreef:
    O SHT
    Jij bent Nikki
    wat
    Ik was Assassin en je pf zo gewend. Dit klopt niet. Wat doe je me aan.


    Zo beter?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Zo beter?
    Jaaaaaaa, veel beter, haha.


    I live for the applause, you will die for it.

    Cher is geweldig, mhihi.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    wauw morgen al verhuizen... wat gaat dat snel ineens D: op naar een studentenhuis in plaats van dat gekke huis met die 40 jarige werkelozen waar ik nu woon (A)


    Like snow... beautiful but cold... Like fire... dangerous but warm...

    The voices are getting louder.


    Your make-up is terrible

    'My nose is running just because it wanted to get some exercise.' Lol, die ga ik onthouden. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Pepernoten! Mmm.. NOM NOM NOM.


    26 - 02 - '16

    Ik kan totaal niet mensen die dan ergens aan mee doen maar dan totaal eigenlijk niet weten waar ze het over hebben. Ik bedoel kom op zeg. Je weet toch wel wie dood gaat?


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    And that is when the fakers come. Copycats. No originality and creativity át all.

    I find this very funny and amusing.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Geez, ik doe echt pogingen om het gewoon oké te maken en dan vraag ik aan mijn moeder of er iets mis is tussen ons en dan kijkt ze me vuil aan en zegt "Ja, ik denk het wel ja". Ik haat haar gewoon echt als ze zo doet, het kwetst me en dat weet ze.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Laatste drie stukjes, dan is die samenvatting eindelijk af. :3


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Zie je wel dat je het prima zonder me kunt. Nu vraag ik me af of je gewoon een leugenaar bent of niet.


    Your make-up is terrible

    Hongeeeeer +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered