• Hoi,

    Op school zitten de leraren de laatste tijd heel erg te zeuren dat we een beetje moeten gaan bedenken wat we later willen worden. En we moeten binnenkort een soort presentatie geven over het beroep dat ons leuk lijkt(of een van de).
    Maar eigenlijk ben ik niet erg geïnteresseerd in een beroep.
    Maar er zijn natuurlijk veel beroepen die ik niet ken, en jullie misschien wel, met al die creatieve hoofdjes. :3

    Ik vroeg me dus af of jullie ideeën hebben voor leuke beroepen?
    Ik zou het liefst iets hebben dat erg afwisselend is, een beetje verdient, waarbij je niet in een sleur raakt. Ik zou ook graag iets van de wereld willen zien. Misschien iets creatiefs, maar toch wel een soort van zekerheid.

    Weten jullie iets? (A)


    - Euh, de titel is niet helemaal goedLeuk werk. XS En het had misschien beter onder school kunnen staan. XS -

    [ bericht aangepast op 22 nov 2010 - 20:02 ]


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Dan krijg je dingen als, model, acteur, schrijver, producer, arts zonder grenzen.


    Your make-up is terrible

    je raakt overal in een bepaalde sleur -denk ik dan-
    maar;
    ik weet er geen voor je.
    zelf wil ik danser worden ;3

    Kleuteronderwijs.


    Fairy tales are more than true: not because they tell us dragons exist, but because they tell us dragons can be beaten.

    Ik wil Hospitality & Event Management studeren aan de TIO. Dan leer je een hotel te runnen/gastvrouw te zijn, maar ook evenementen organiseren enzo. Zo zie je nog eens wat, en maak je wat mee (:


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Misschien kun je creatieve lessen gaan geven in 3e Wereldlanden? (:


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Wat zijn je intresses?


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Ik werk zelf in een winkel..
    maar dat vind ik het leukste


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Magikal schreef:
    Wat zijn je intresses?


    Muziek, maar dat is meer een hooby.
    En, film, fotografie, dieren.

    Verder niet echt iets, ik heb niet zo veel interesses. XS


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    mij lijkt game ontwerpster leuk:Y) iets met ontwerpen 8D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    journalist kan je reizen en wil ik later misschien ook worden


    Sup n_n

    Er zijn van die boeken waar een heleboel beroepen in staan, misschien moet je eens door zoiets heen bladeren? (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Als mijn ziekte het had toegestaan was ik misschien wel camera-vrouw geworden. Dat lijkt mij wel wat.
    Maar misschien kun je iets in de combinatie dieren en fotografie doen, als je dat leuk vind.


    Not now, I'm thinking panda thoughts

    regisseur?


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Archeoloog? Geen zekerheid maar je ziet veel van de wereld, afwisselend en zeker geen sleur.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Rechercheur!


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.