• Voor mijn filmpje gebruik ik scènes uit andere films en zo gebruikt eik ook Wit Licht en damn..
    Ik heb een aantal jaar geleden de film gezien, maar echt, ik was vergeten hoe zielig hij is.

    Iedereen kraakt hem vaak af, want Marco Borsato speelt erin, maar de film is echt onwijs goed!
    Dus vroeg ik mij af of er eigenlijk nog anderen zijn die hem gezien hebben en wat jullie ervan vonden (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik wou hem toen destijds zien, maar mijn moeder zei dat 'ie te heftig was dus met andere woorden; ik mocht hem niet kijken.
    Ik wil hem binnenkort misschien gaan kijken.


    26 - 02 - '16

    Ja hij is inderdaad vrij heftig, maar daarom vind ik hem ook wel goed. Meeste films over oorlogen en dergelijke zijn ook erg, maar deze is echt op het randje wat mij betreft.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oh, ik heb 'm al wel 's gezien ja. Alleen, ja, ik wou dat niet.
    Maar goed, ik vond 'm vrij heftig en wilde 'm eigenlijk niet verder kijken. Ik kan niet tegen zulke films en ik houd ook echt niet van Nederlandse films.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb hem ook gezien, moest van school. Maar ik vond hem echt mooi. Bijzondere film.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Marshall schreef:
    Oh, ik heb 'm al wel 's gezien ja. Alleen, ja, ik wou dat niet.
    Maar goed, ik vond 'm vrij heftig en wilde 'm eigenlijk niet verder kijken. Ik kan niet tegen zulke films en ik houd ook echt niet van Nederlandse films.


    Ik hou normaal ook niet van Nederlandse films, maar dan meer omdat ze overal seks in lijken te willen gooien en vaak wat grof zijn. Waarom heb je hem dan alsnog gekeken eigenlijk? School?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Ik hou normaal ook niet van Nederlandse films, maar dan meer omdat ze overal seks in lijken te willen gooien en vaak wat grof zijn. Waarom heb je hem dan alsnog gekeken eigenlijk? School?

    Nee, vanwege iets anders. Don't wanna talk about it :].


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ja, die wil ik echt nog is een keer zien. Lijkt me zo mooi.
    En Thekla Reuten is een goede actrice, dus sowieso een pluspunt. ;')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik heb hem zelf nog niet gezien, maar mijn ouders vinden hem helemaal geweldig (vooral mijn vader)
    Mijn ouders vinden Wit Licht net zo geweldig als dat ik Titanic vind.
    Dusja, heel geweldig dus.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    ik heb hem nog niet gezien maar ik twijfel erover. Is het een aanrader?


    Real eyes realize real lies.

    Omamori schreef:
    ik heb hem nog niet gezien maar ik twijfel erover. Is het een aanrader?

    Er zitten wel echt een paar heel heftige scenes in (ik wil verder niks verklappen) en je gaat sowieso janken, maar het is wel een aanrader ja (: en marco borsato doet het verbazingwekkend goed.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    O nee.. Ik huil heel snel bij films.. )= Ohke, ik ben niet dol op hem maar ik ben benieuwd. Dan ga ik die film niet in mijn eentje kijken ghehe ='D


    Real eyes realize real lies.

    Ik heb hem gezien en ik vond hem echt heel mooi maar ook best wel heftig.