• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Your make-up is terrible

    Jezus. Mijn vader kan ook nooit wat onthouden. Elke week moet hij opnieuw vragen hoelaat ik nou moet trainen en begint hij veel te laat met het eten, terwijl hij wéét dat ik optijd moet eten. Uggh. Kutvent.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    PapiIlon schreef:
    Nu ik terugkijk naar al die oude pagina's in dat oude design, mis ik het eigenlijk behoorlijk. ;/

    Me too. Hoewel ik dit design niet lelijk vindt, zou ik nog voor die andere gaan.

    OT: Waarom is het zo gelopen? Het laat me afvragen of het zo had moeten wezen...


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Did I seriously just bought a Disney Princess magazine?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Hehe, het is zo leuk ^^


    'Darling, just hold on'


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    allright then. fy.

    11/12/13, niiicee bro.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik hoef geen vrienden ;D Ik heb een hondje die elke avond trouw naast mij komt liggen ;D
    Be Jelly mensjes ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Over ongeveer een half uurtje vertrekken om naar de bios te gaan en The Hobbit te gaan kijken. Yaay! *O*


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Fly, you fools.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik snap echt niet dat er RPG's zijn waarin posts voorkomen die nog niet eens een halve regel in beslag nemen... Wat is daar nou leuk aan?


    Your make-up is terrible

    ^ helemaal niets. Je raakt zo uit je inspiratie en er is geen goed verhaal ;)

    -Heb lekker gegeten :3


    Ich liebe dich 27.12.23

    Pap, ik ben gewoon een normaal persoon als jou alleen dan gevoeliger voor dingen.. Ik ben geen 'autist'. Je kwetst me hier echt mee..

    Hou er mee op, ik haat jullie >.<


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ajax - AC Milan vanavond. Zet de chips maar klaar :D


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]