• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik snap echt niet dat er RPG's zijn waarin posts voorkomen die nog niet eens een halve regel in beslag nemen... Wat is daar nou leuk aan?


    Oneliners zijn inderdaad saai ja.


    26 - 02 - '16

    ik heb echt een klote dag.:(:(:(:(:(:(:(:( ze hebben mijn rijverbod verdubbeld(huil) ik mag de komende half jaar geen autorijden(huil)(huil)(huil) ik dacht al dat dat ik nog 3 maanden er bij kreeg maar een half jaar niet.. wat een Fu*k dag!


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Dooddoener schreef:
    ik heb echt een klote dag.:(:(:(:(:(:(:(:( ze hebben mijn rijverbod verdubbeld(huil) ik mag de komende half jaar geen autorijden(huil)(huil)(huil) ik dacht al dat dat ik nog 3 maanden er bij kreeg maar een half jaar niet.. wat een Fu*k dag!


    Waarom mag je niet rijden dan?


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ik wil nog een keer naar Desolation of Smaug :C


    Caution first, always.

    Dag poesje, wil je even van mijn bed af gaan? Ik heb het net verschoond.


    'Darling, just hold on'

    CityOwl schreef:
    (...)

    Waarom mag je niet rijden dan?


    er is bij mij Epilepsie geconsenteerd. (ligte versie dus ik val niet neer begin te stuiptrekken. alleen dat ik ff niks zeg je ziet het niet eens) om dat het niet onderdrukt werd met medicijnen van 100 gram per dag hebben ze het verdubbeld naar 200. dus moet nu half jaar aanval vrij zijn voor ik mag autorijden.:(

    [ bericht aangepast op 11 dec 2013 - 19:14 ]


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Ja, gefeliciteerd! Het is jullie nu gelukt. Ik ben niet meer ontzettend vrolijk. En bedankt. :c


    :)

    Dooddoener schreef:
    (...)

    er is bij mij Epilepsie geconsenteerd. (ligte versie dus ik val niet neer begin te stuiptrekken. alleen dat ik ff niks zeg je ziet het niet eens) om dat het niet onderdrukt werd met medicijnen van 100 gram per dag hebben ze het verdubbeld naar 200. dus moet nu half jaar aanval vrij zijn voor ik mag autorijden.:(


    Oh, dat is niet zo fijn. Hopelijk lukt het met de medicijnen die je nu hebt ^^ Ik duim voor je!



    OT; Waarom snappen sommige mensen niet dat ik van een planning houd en dat als ik acht uur wil douchen, ik stipt acht uur wil douchen? --' Of als ik om half elf afspreek ergens te zijn, dat het niet ineens half twaalf moet worden. Verandering is eng ja, mensen. Snap dat. D:


    Ich liebe dich 27.12.23

    Oh God, waarom is ook dit vak opeens zoveel? Ze haten me.


    Take me to wonderland

    Tsk... Even beweren dat ik niet weet wat hard werken is.:8 Ga eens even heel snel je smoel wassen met zeep!(N)


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Oh damn, hellup! Ik ben kwijt hoe die smurrie heet. Niet eyeliner maar dat wat je op je wimpers doet... uh... help?


    Ich liebe dich 27.12.23

    CityOwl schreef:
    Oh damn, hellup! Ik ben kwijt hoe die smurrie heet. Niet eyeliner maar dat wat je op je wimpers doet... uh... help?

    Mascara.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    PapiIlon schreef:
    (...)
    Mascara.


    Ohja, haha. Stom van me. Weet ik allemaal niet hoor xD makeup.. :x hahah. Thank you! ^^


    Ich liebe dich 27.12.23

    CityOwl schreef:
    (...)

    Ohja, haha. Stom van me. Weet ik allemaal niet hoor xD makeup.. :x hahah. Thank you! ^^

    Geeft niets, haha. Ik vergeet ook vaak de gewoonste dingen. (:


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Yeaaah...ik verveel me...


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]