• Stel je voor Je hebt een bijna Perfect leven. Je bent mega populair op school je hebt een vriendin die echt om je geeft en vier beste vrienden je leven kan niet stuk toch. Maar nee de 5 beste vrienden hebben alle 5 een tweeling broer die graag hun leven zwart zou willen maken. Toevallig zijn hun tweeling broers ook vrienden en bekokstoven graag plannetjes om het leven van de jongens zwart te maken. Maar wat als ze het idee krijgen om vreemd te gaan met hun vriendinnen. En wat als ze dan echt verliefd op hun broers vriendinnen worden. Gaat hun broeders band dan helemaal stuk en raken ze hun vriendin dan kwijt?





    Rollen:

    Bad Twins

    Bad twin louis:Benjamin 'Ben' George Tomlinson Immence
    Bad twin liam: Luke William Payne KiliOfDurin
    Bad twin Niall:Logan Jake Horan|Microwave
    Bad twin Zayn: Yassin Nadim Malik Sk8erBoy
    Bad twin Harry: Percy Wade StylesSuperTOMMO

    the boys

    Harry styles: Tenacious
    Liam payne|Kendizzzzle
    Louis tomlinsonHybra
    Niall Horan: Banned
    Zayn Malik SuperTOMMO

    The girls

    Harry styles girlfriend: Lizz Marie Meadow Imagines
    Liam payne girlfriend: Brunilde Demetria Rossini BarnOwl
    Louis tomlinson girlfriend: Addison Jaylene Smith| justlovegood
    Niall Horan girlfriend: Joelle Quinty Valentine SnowHeart
    Zayn Malik girlfriend: Jenna Dianna 'JD' StylesKiliOfDurin

    Extra rollen (zoals extra vrienden of klas genoten)

    Invullijstje:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    nationaliteit:
    Met wie ze vreemd gaan: (voor de meisjes en bad twins.)
    Extra:


    Regels

    - Geen oneliners. Minimaal 6 zinnen. Dat zou moeten lukken en dat is makelijker voor de rest om te reageren.
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    -Maximaal 2 personages per persoon.
    -Het is geen sneltrein!
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het dan tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het alsjeblieft als je voor langere tijd niet kunt reageren. Twee weken niet reageren zonder reden is zonder pardon eruit.
    - Alleen ik maakt nieuwe topics. Behalve als ik een ander toestemming geef.
    - Geen ruzie, alleen in het RPG is dat toegestaan.
    - 16+ mag. Maar hou het deftig.
    - Hoewel bromance's geweldig zijn liever geen bromance's in deze RPG. Daar heb je andere RPG's voor.

    Verdeling


    Benjamin 'Ben' George Tomlinson Immence || Brunilde Demetria Rossini BarnOwl
    Luke William Payne HelloSweety || Lizz Marie Meadow Imagines
    Logan Jake Horan Microwave || Jenna Dianna 'JD' Styles KiliOfDurin
    Yassin Nadim Malik Sk8erBoy || Addison Jaylene Smith justlovegood
    Percy Wade Styles SuperTOMMO || Joelle Quinty Valentine SnowHeart













    Het begin.

    Het is vrijdag iedereen moet nog 1 dag naar school (ze zitten op de zelfde school) en dan is het weekend. In de avond is er een feestje dat Harry Organiseert waar iedereen naar toe gaat. De bad twins zijn tijdens school al wat aan het bekok stoven wat ze hun broers gaan aan doen. En sommige mensen hebben het toch wel een beetje door dat er iets gaanden is.

    (ik hoop dat het wat duidelijk is : ) veel plezier iedereen)

    [ bericht aangepast op 29 dec 2013 - 16:34 ]


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Addison Jaylene Smith|

    Louis knikt en zegt. "Bedankt." Waardoor de grijns op mijn gezicht weer groter word. Ik weet ook niet hoe het komt maar hij laat me altijd glimlachen en hij geeft mij een geweldig gevoel."Ik zie er toch altijd goed uit?" Zegt Harry die ineens uit het niets opduikt en zijn arm over Louis schouder legt met een grijns rond zijn lippen. Ik grinnik zachtjes terwijl ik spottend naar de twee jongens kijk . 'Jij wel, Hazzie, moet jij nu ook een kusje?' grinnikte Louis. Waardoor ik zachtjes begin te lachen. ‘Dacht het niet Lou jij bent van mij.’ Zei ik zachtjes terwijl ik hard begon te blozen en naar mijn schoenen keek. Plotseling schoot Joelle spontaan in de lach. 'Sorry jongens, dat zag er grappig uit.' 'Maar eh… Waar is Niall?' mompelde ze nerveus, waarna ze zachtjes op haar lip beet. 'Hij is er nog steeds niet, Logan wel…' ik zag hoe ze haar telefoon checkten en keek haar bezorgt aan. 'En hij heeft ook niks van hem laten horen… Dat is niks voor hem.' ‘Maak je geen zorgen Joelle er zal wel een logische verklaring zijn hij komt wel.’ Zei ik zachtjes terwijl ik weer op keek en aan haar met een kleine lach aan keek.


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    [Ik zal zo reageren.]


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    Zayn Javadd Malik

    Verontwaardigd keek ik Jenna aan toen ze me luiwammes noemde. 'Neem dat terug Styles.'Zei ik nep-boos. Liam had zich al bij ons gevoegd. Liam antwoordde dat ik aan Harry moest vragen of alles al klaar was. Ook antwoordde hij dat hij volgens hem ook biologie had. 'Yes!'Roep ik uit. Terwijl ik Jenna's armen pakte en die omhoog trek en er mee begon te zwaaien. Toen de congergië me geërgerd aan keek hield ik op en lied ik Jenna haar armen los. Ik keek Liam aan toen hij vroeg of we zin hadden in het feest waarna ik snel knikte. 'Jupp.'Grinnikte ik. 'Trouwens Liam waar is je vriendin? Is ze ziek?'Vroeg ik Liam maar om wat intresse te tonen. Liam had een relatie. Alleen ze was nog niet op school. 'Of is ze te laat?'Ik was haar naam vergeten. Volgens mij begon het met een B. Berta,Belinda,Belle,Bobby? Nee ik wist het echt niet. Maar wat maakte het uit. Eigenlijks klonk het gemeen maar what ever! In eens hoorde ik Jenna:'Zazu.'zeggen. Zo noemde ze me heel vaak. Het is een rare bij naam maar wel grappig. 'Ja wat is er?'Vroeg ik haar met een lachende ondertoon. Ze vroeg of ze zich bij mij kon douchen en omkleden. 'Is goed maar ik moet ook nog douchen.'Zei ik met een wenkbrauw-wiebel. 'Nee grapje schat is goed.'Zei ik normaal en ik drukte een kus op haar wang.


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    Jenna Dianna Styles
    Liam zei dat hij ook bio had en ineens trok Zayn mijn armen de lucht in. Ik trok een wenkbrauw op en draaide mijn hoofd naar hem toe. Gelukkig liet hij me vrij snel weer los en liet ik mijn handen in mijn schoot vallen. Zayn begon over Liam's vriendin en ik legde mijn hoofd tegen zijn schouder. In mijn hoofd ging ik door mijn routines heen. Opeens bedacht ik me wat. Thuis zou het feest al zijn als ik kwam en Harry zou anders wel staan te douchen. Opeens bedacht ik me was. Ik vroeg zacht aan Zayn of ik bij hem mocht douchen. Ik grinnikte bij zijn woorden. Hij was ook echt een smiecht. Ik glimlachte bij het kusje op mijn wang. "Van mij mag het hoor, lief. Ik weet alleen niet of mijn broer daar zo blij mee zal zijn... Al heeft hij er niets mee te maken." Nu wiebelde ik ook even met mijn wenkbrauwen. Ik drukte een kusje in zijn mondhoek. Als hij zo graag met mij samen wilde douchen vond ik het prima. Het was niet dat ik me schaamde voor mijn lichaam. Al hoefde ik voor mij niet naar jongenszeep te ruiken. Mijn lange haren duurden altijd wel lang om te wassen, maar waarvan ik wist douchte hij ook vrij lang. Ik moest dan alleen wel mijn ouders een jurkje en zwarte schoentjes laten brengen. Mijn benen waren nogsteeds heel glad omdat ik ze afgelopen week had geharst. Dus geen panty voor mij. Ik drukte nog een kus op zijn neus. "Zie ik je weer in de lunch pauze, of niet?" vroeg ik aan hem. Ik hoopte van wel want ik miste hem wel als ik hem niet zo vaak zag, hoe weinig die paar uurtjes anderen konden uitmaken. Voor mij kon het eeuwigheiden duren.


    Bowties were never Cooler

    Liam James Payne.

    'Yes!' Riep Zayn uit, terwijl hij de armen van Jenna omhoog trok, en ermee begon te zwaaien. Jenna trok een van haar wenkbrauwen op en draaide haar hoofd naar hem toe. Toen de conciërge een geërgerde blik naar hem wierp, hield hij op en liet Jenna haar armen los. 'Jupp.' Grinnikte Zayn. 'Trouwens Liam waar is je vriendin? Is ze ziek?' Vroeg hij aan me. 'Eigenlijk heb ik geen idee, ik heb haar de hele dag nog niet gezien.' Zei ik. 'Of is ze te laat?' Vroeg hij. 'Ja, dat zal het wel zijn denk ik.' Zei ik. Daarna begonnen Jenna en Zayn over samen douchen ofzo, en ik besloot om Brunilde maar te smsen over waar ze bleef. Ik pakte mijn mobiel. Hey, waar ben je, ik mis je xxx Liam. Stuurde ik. Inmiddels was de bel al gegaan, en vroeg Jenna aan Zayn of ze hem in de pauze zou zien. 'Zayn, kom je, we moeten naar bio.' Zei ik met tegenzin, ik had geen zin om na te blijven als ik te laat kwam.


    How far is far

    Percy Wade Styles

    Logan keek met een grijns op van zijn mobiel en stopte hem weg. Logan begroette me en vroeg hoe het ging. Ik haalde mijn schouders op. 'Zoals altijd gewoontjes. Met jou?'Anderen waren bang voor me,maar mijn vrienden niet. Het verbaade me nog dat mam niet zei dat ik en mijn vrienden niet naar Harry's feest mochten. Ik was er wel blij mee,zo konden we onze broers irriteren. Hun maakten ons leven nou niet zo simpel. Maar wij maakten hun leven ook niet simpel. Tot ergenis van onze ouders. Algauw voegde Luke,de tweeling broer van die nerd Liam,zich bij ons. Hij ging zuchtend op een stoel zitten. Luke was niet al te vrolijk. Dat zag je meteen. Logan vroeg wat er was,en welk vak we zo hadden. Luke antwoordde dat Liam en zijn vader vergeten waren hem wakker te maken. En hij antwoordde ook dat we biologie hadden van Srush. Die enge man. En hij praatte ook niet eens duidelijk Ook vertelde Luke dat we een blokuur hadden. 'Vanavond bij dat feest van Perc's broer... Misschien moeten we onze broers eens lekker dwars zitten. Een messteek in de rug steken. Of jullie moeten het niet wille, maar ik heb wel zin om wat zooi te schoppen.'Hoorde ik Luke zeggen. Ik schrok. Dat wilde ik mijn broer niet aan doen. Ondanks dat ik hem niet mocht,wilde ik hem dat niet aan doen. Daarbij wilde ik dat Jenna niet aan doen. Haar favoriete broer en haar vriend...Nee dan zou ze me nog meer haten. Daarbij kwam ook dat mam en pap dan woedend zouden zijn. En dat ik dat op straat sliep. 'Sorry Luke maar ik doe niet mee,met jou idee. En dat is niet omdat ik zoveel om mijn broer geef,want dat is niet zo. Maar ik wil Jenna het niet aan doen. Haar favoriete broer en haar vriend? En ik zou dan ook nog eens op straat moeten slapen.'Zei ik vastbesloten. 'Jij dan Logan?'Vroeg ik. De bel ging en ik keek de jongens aan. 'Zullen we gaan?

    Zayn Javadd Malik

    Jenna antwoordde dat het van haar mocht en dat ze niet wist dat Harry daar blij mee zou zijn. 'Daar wordt Harry inderdaad niet blij van.'Zei ik lachend. Mijn blik gleed naar Percy,Logan en Luke. 'Liam en Jenna wat denken jullie wat Logan,Percy en Luke nu aan het bespreken zijn?'Vroeg ik ze. Ik vertrouwdde hun niet. Jenna wiebelde nog even met haar wenkbrauwen naar me. 'Je bent mooi.'Fluisterde ik in haar oor. En ik wist dat ik gelijk had. Jenna was perfect. Ze was,lief,mooi,zorgzaam,en wat moet ik nog meer zeggen. De bel ging. Jenna drukte een kus op mijn neus en vroeg of ze me met de lunch weer zag. 'Jupp!'Grinnikte ik. Liam vroeg of ik mee ging naar biologie. 'Ja helaas. Liam heb je een kussen voor me?'Vroeg ik zielig. Ik had echt geen zin in biologie. Srush was raar en eng,hij praatte onduidelijk en hij was gemeen. Ik werd er toch wel weer uitgestuurd,en dan ging ik dit keer niet me melden. Maar dan ging ik Jenna zoeken. En tegen de docent zeggen dat ik haar van de directeur moest halen. Srush noemde onze klas niet voor niets dT6Druk. Een grijns sierde mijn lippen


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    Jenna Dianne Styles
    Ik keek even naar mijn broer en zijn vrienden toen Zayn ze opmerkte. Ik haalde mijn schouders op. Geen idee, maar het kon niets goeds betekenen, Percy kennende. Wel wiebelde ik nog even met mijn wenkbrauw naar aanleiding van ons gesprek over het douchen. Zijn antwoord daarop liet me blozen. Hij zei het af en toe wel vaker, maar toch zorgde het ervoor dat mijn wangen telkens weer knal rood werden. echt mooi vond ik mezelf namelijk niet. Ja, met mijn haar, make-up en costuum perfect voor een dansshow, dan wel, maar nu. Nee. Hij daarin tegen was wel perfect. Hij was mooi, beschermend, lief en nog veel meer. Ik hield echt heel erg van hem. Jammer dat de bel ging om ons momentje te verkloten. Ik schoof met tegenzin van Zayn's schoot af. Zelf had ik eerste uur Engels en dan twee uur gym in de sporthal. Hopelijk mocht ik appart mijn routine nog een aantal keer doornemen, in plaats van rondjes rennen en trefbal. Daar was ik toch heel slecht in. Mijn spieren waren niet gebouwd om te rennen, dus ik kreeg heel snel spierpijn en ging nooit hard genoeg. Bij trefbal kon ik wel als de beste ontwijken, maar een bal recht gooien was niet voor mij weggelegd. Ik pakte mijn tas en stond op. "Tot in de grote pauze." zei ik voor ik nog een kusje van zijn lippen stal en lichtvoettig wegliep richting een van de Engelslokalen. Ik had er echt geen zin in, maar ik zou wel moeten. Zolang ik nog geen diploma had zat ik hier vast. Al kon ik aan het einde van dit jaar wel HAVO eindexamen doen, mocht ik nu de toelating voor de dansacademie krijgen. Anders moest ik hierna nog een jaar VWO. Heel erg vond ik het niet, maar ik danste toch liever en zonder Zayn werd het toch al een stuk minder leuk op school.


    Bowties were never Cooler

    Luke William Payne
    Percy begon direct tegen te werken bij mijn plan. Ik trok een wenkbrauw op. Sinds wanneer was hij meneer braverik zoals zijn broer? "Ik bedoel niet letterlijk messteken, he slimkees. Figuurlijk. Een beetje party crashen kan toch wel?" Af en toe was Percy echt dom. Zo leek het ten minste wel. Even dom en vooral blind als mijn broer. Ik zuchtte en legde mijn benen op tafel. De bel ging en Perc vroeg of we gingen. "Ach, Lestrade is altijd laat. Ik doe er geen moeite om. Srush was verschrikkelijk. Ik ben blij dat we zijn overgeplaatst." Lestrade kon ons dan beter in het gereel houden, hij was een oud politie officier, hij was best chill met huiswerk en tijden. Ik ging dus ook echt geen moeite doen optijd te komen. de congierge keek me met een frons aan en ik trok een wenkbrauw op. nee, ik ging niet met mijn benen van tafel. Dit zat namelijk best lekker. Ik hees mijn tas op mijn schoot en keek erin. Ja, de boeken had ik bij me. Mooi, dan kon ik hier nog wel een minuut of 5 blijven zitten tot ik zou gaan. Ik ging dan gewoon achterin in de hoek zitten en wat luisteren. Van hem leerde ik tenminste wat. Daarbij kon ik achterin ook nog gewoon rustig dingen voor mezelf doen. Bij Srush was dat een ander geval geweest. Nee, die had ik nog uit het raam gekiepert als ik de kans kreeg. Lestrade niet, al was hij saai, je leerde wat van hem en hij gaf er neits om als je niets deed, zoalng je maar redelijke cijfers haalde.


    Bowties were never Cooler

    [Gnakgnakgnak Percy is inderdaad niet zo slim als mij XD]


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    [Thunders --> Microwave]
    Logan Jake Horan
    Percy ging bij me zitten en haalde zijn schouders op bij mijn vraag hoe het met hem ging. Hij vroeg ook nog hoe het met mij ging, maar daar kon ik niet op antwoorden, want Luke kwam er bij zitten. Luke klonk erg kil toen hij vertelde dat zijn vader en broer hem vergeten waren. Ik knikte, zo ging het er bij mij ook ongeveer aan toe. Daarna vervolgde hij dat we biologie van Lestrade hadden. Ik kreunde even, ik vroeg me vaak af waarom ik dat vak ook al weer gekozen had. Vaag stond me dan bij dat het was omdat mijn vrienden het ook hadden. Het volgende wat Luke zei trok mijn aandacht meer. 'Vanavond bij dat feest van Perc's broer... Misschien moeten we onze broers eens lekker dwars zitten. Een messteek in de rug steken. Of jullie moeten het niet willen, maar ik heb wel zin om wat zooi te schoppen.' Meteen verscheen er op mijn gezicht eenzelfde kwaadaardige grijns als bij Luke. Echter voordat ik wat kon zeggen was Percy me voor.
    'Sorry Luke maar ik doe niet mee, met jou idee. En dat is niet omdat ik zoveel om mijn broer geef, want dat is niet zo. Maar ik wil Jenna het niet aan doen. Haar favoriete broer en haar vriend? En ik zou dan ook nog eens op straat moeten slapen.' Ik draaide met mijn ogen, soms nam Percy dingen te letterlijk op. Luke zei precies wat ik dacht.
    'Ik bedoel niet letterlijk messteken, he slimkees. Figuurlijk. Een beetje party crashen kan toch wel?' Hierop knikte ik.
    'Jij dan Logan?' vervolgde Percy tegen mij.
    'Als we dat letterlijk namen, belandden we in de bak en dat nooit, zeker niet voor die eikel van een broer van mij. Beter andersom, dat hij opdraait voor iets en in de bak beland. Dat zou een mooie zijn. Ik stem dus in.' Nu draaide ik me weer naar Luke. 'Al een idee wat?' Toen ging de bel en verschillende mensen in de aula stonden op. Ik hoorde vaag hoe Perce vroeg of we mee gingen. Mijn blik liet ik over de leerlingen gaan, tot ik stopte bij een tafel waar daarstraks alleen nog Perc's zusje had gezeten, maar ondertussen hadden ook Liam en Zayn er plaatsgenomen. Ik zag nog net hoe ze naar ons keken en knikten. Ze hadden het vast over ons. Ik lachte even minachtend. Ze zouden nog wel opmerken wat we vanavond van plan waren. Ik draaide me weer terug naar mijn twee vrienden en trok een wenkbrauw op, om te vragen wat we deden. Zo te merken bleef Luke nog even zitten, wat ik wel snapten. We hadden Lestrade. Bij hem te laat komen, maakte niks uit. En anders zorgde er wel voor dat het niks uitmaakten. Ik wierp nog een blik naar achter, naar de tafel waar ik net ook naar gekeken had. Perc's zusje liep net weg en de twee jongens maakten zo te zien ook aanstalten om op te staan en naar hun lessen te gaan.
    'Zo te zien vermoeden ze al iets. Ze hadden het net over ons.' Ik knik naar achteren, naar Liam en Zayn. 'Ik zou het geweldig vinden om ze op hun bek te zien gaan.'


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Liam James Payne.

    Nadat Zayn en Jenna klaar waren met het praten over met elkaar douchen, keek Zayn naar het vrienden groepje van onze broers. 'Liam en Jenna wat denken jullie wat Logan,Percy en Luke nu aan het bespreken zijn?' Vroeg hij, en nu keek ik ook naar ze, ze waren druk iets aan het bespreken. Jenna haalde haar schouders op. 'Ik heb geen idee, en eerlijk gezegd wil ik het ook niet weten. Ze zullen het vast niet over pony's hebben.' Zei ik. Ik had wel een idee waar ze het over zouden kunnen hebben, ze zullen vast wel weer een of ander plannetje aan het bedenken zijn om Harry's feest van vanavond te verpesten, want daar zijn ze nog al goed in "Tot in de grote pauze." Zei Jenna. 'Yup, tot in de grote pauze.' Zei ik. 'Ja helaas. Liam heb je een kussen voor me?' Vroeg Zayn zielig. 'Nee, sorry gast.' Zei ik, en ik sleepte hem langzaam aan zijn pols mee naar biologie. Expres liet ik zo sloom mogelijk, want ik had zo geen zin in bio. Ik had alleen al een hekel aan de leraar zelf. Als we in dit tempo door zouden blijven lopen zouden we waarschijnlijk te laat komen, nou ja, boeien, Harry's feest begon toch savonds pas. 'Ik vraag me nog steeds af waar Brunilde zou zijn, ik heb haar ook al gesmst.' Zei ik tegen Zayn. Ik begon nu inmiddels best ongerust te worden, als ik het volgende les uur nog niets van haar vernomen heb ga ik haar gewoon zoeken.


    How far is far

    b]xMeCrazyMofo ---> SnowHeart[/b


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Luke William Payne
    Ondanks dat Percy weer eens een blond momentje had, stemde Logan in. Zijn nerdy geblondeerde barbie broer was er nog niet. Hij was wel chill. Ik legde mijn benen op tafel en keek hem aan. "Ik wil ook niet de bak in voor die nerdy waardeloze broer van me. Geef me even. Na bio heb ik zoizo een uitgewerkt plan. Misschien wel meer." De bel ging, maar ik bleef gewoon zitten. Bij Lestrade maakte het echt niet uit of je te laat kwam. Ik zette mijn tas op mijn schoot en keek of ik alles had. Dat was gelukkig wel zo, dus ik kon nog even blijven zitten. Ik zette mijn tas weg en staarde onwillekeurig uit een van de ramen. Ik keek op bij Logan's woorden. Ik keek naar mijn broer en die van Yassin. Die dachten inderdaad dat we iets van plan waren, wat klopte. Ik grinnikte bij zijn opmerking. "Jij en ik allebei. Ze mogen lekker van de betonnen trappen af donderen." Nee, ik mocht mijn broer echt niet. Zeker niet na vanochtend. Ik haalde een hand door mijn wilde krullen. Ik had echt geen zin in vandaag. "Hoe gaan jullie eigenlijk naar het feest? Pak, gewoon een overhemd of slonzig?" Het liefst zou ik gewoon een overhemd met een strikje dragen, maar niet als de rest anders ging. Ik wilde namelijk niet buiten de groep vallen. Nu had ik namelijk eindelijk een groep waar ik bij hoorde. Mijn ogen gleden weer door de aula en ik zag Jenna weglopen. Ik kreeg nu een idee. Misschien dat Percy het niet zo prettig vond, maar het zou onze broers kunnen breken. Vanavond was het er eigenlijk de perfecte avond voor. Iedereen zou wat drank op hebben en dan zou het hopelijk makkelijker gaan. Een grijns stond op mijn gezicht tijdens het uitdenken. Onder bio had ik genoeg tijd om dit en misschien nog wat andere dingen uit te denken. Voor nu leek dit wel een goed plan. De tutjes van onze broers waren namelijk niet lelijk. Niet dat ik er zo mee in bed zou springen, maar om onze broers eens goed pijn te doen zou ik met eentje bekken niet erg vinden. Zeker de vriendin van Perc's zijn broer was echt een lekker ding. Het zou misschien nog wat hijbel geven, maar ik had ook krullen en puppy ogen, dus dat had ik in elk geval aan mijn kant.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2013 - 10:56 ]


    Bowties were never Cooler

    [Ik zal proberen voor vrijdag te reageren haha!]


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    [okay]


    Bowties were never Cooler