• Stel je voor Je hebt een bijna Perfect leven. Je bent mega populair op school je hebt een vriendin die echt om je geeft en vier beste vrienden je leven kan niet stuk toch. Maar nee de 5 beste vrienden hebben alle 5 een tweeling broer die graag hun leven zwart zou willen maken. Toevallig zijn hun tweeling broers ook vrienden en bekokstoven graag plannetjes om het leven van de jongens zwart te maken. Maar wat als ze het idee krijgen om vreemd te gaan met hun vriendinnen. En wat als ze dan echt verliefd op hun broers vriendinnen worden. Gaat hun broeders band dan helemaal stuk en raken ze hun vriendin dan kwijt?





    Rollen:

    Bad Twins

    Bad twin louis:Benjamin 'Ben' George Tomlinson Immence
    Bad twin liam: Luke William Payne KiliOfDurin
    Bad twin Niall:Logan Jake Horan|Microwave
    Bad twin Zayn: Yassin Nadim Malik Sk8erBoy
    Bad twin Harry: Percy Wade StylesSuperTOMMO

    the boys

    Harry styles: Tenacious
    Liam payne|Kendizzzzle
    Louis tomlinsonHybra
    Niall Horan: Banned
    Zayn Malik SuperTOMMO

    The girls

    Harry styles girlfriend: Lizz Marie Meadow Imagines
    Liam payne girlfriend: Brunilde Demetria Rossini BarnOwl
    Louis tomlinson girlfriend: Addison Jaylene Smith| justlovegood
    Niall Horan girlfriend: Joelle Quinty Valentine SnowHeart
    Zayn Malik girlfriend: Jenna Dianna 'JD' StylesKiliOfDurin

    Extra rollen (zoals extra vrienden of klas genoten)

    Invullijstje:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    nationaliteit:
    Met wie ze vreemd gaan: (voor de meisjes en bad twins.)
    Extra:


    Regels

    - Geen oneliners. Minimaal 6 zinnen. Dat zou moeten lukken en dat is makelijker voor de rest om te reageren.
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    -Maximaal 2 personages per persoon.
    -Het is geen sneltrein!
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het dan tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het alsjeblieft als je voor langere tijd niet kunt reageren. Twee weken niet reageren zonder reden is zonder pardon eruit.
    - Alleen ik maakt nieuwe topics. Behalve als ik een ander toestemming geef.
    - Geen ruzie, alleen in het RPG is dat toegestaan.
    - 16+ mag. Maar hou het deftig.
    - Hoewel bromance's geweldig zijn liever geen bromance's in deze RPG. Daar heb je andere RPG's voor.

    Verdeling


    Benjamin 'Ben' George Tomlinson Immence || Brunilde Demetria Rossini BarnOwl
    Luke William Payne HelloSweety || Lizz Marie Meadow Imagines
    Logan Jake Horan Microwave || Jenna Dianna 'JD' Styles KiliOfDurin
    Yassin Nadim Malik Sk8erBoy || Addison Jaylene Smith justlovegood
    Percy Wade Styles SuperTOMMO || Joelle Quinty Valentine SnowHeart













    Het begin.

    Het is vrijdag iedereen moet nog 1 dag naar school (ze zitten op de zelfde school) en dan is het weekend. In de avond is er een feestje dat Harry Organiseert waar iedereen naar toe gaat. De bad twins zijn tijdens school al wat aan het bekok stoven wat ze hun broers gaan aan doen. En sommige mensen hebben het toch wel een beetje door dat er iets gaanden is.

    (ik hoop dat het wat duidelijk is : ) veel plezier iedereen)

    [ bericht aangepast op 29 dec 2013 - 16:34 ]


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    (Dit is een erg laat MT berichtje :Y))


    Because I love him, do I need another reason?

    Zayn Javadd Malik

    Jenna moest lichtjes blozen,wat haat schattig maakte. Ze vertelde hoe laat ze moest beginnen,en vroeg of ik rond vijf uur kon komen. 'Tuurlijk kom ik dan om vijf uur!'Lachte ik naar haar. Zij was een van de weinigen die mij rustig kon maken. En dat was ook wel eens van belang. Aangezien ik snel boos werd op mensen die mijn vrienden iets aan deden. Of op mijn broer met zijn vrienden. Jenna was een van de vijf mensen die me dan kon kalmeren. Harry,Liam,Niall en Louis konden dat ook vond ik. Ze legde me uit waar ik heen moest. 'The black swan...'Mompelde ik. De naam kwam me bekend voor. Nu weet ik het weer! Dat is vlak bij mijn huis. 'Dat is maar een kwartiertje lopen van mijn huis. Tien minuten fietsen en als ik lui ben is het maar vijf minuten rijden.'Grinnikte ik. Algauw voegde Liam zich bij ons. 'Hoi.'Zei ik tegen hem. 'Bijna alles is toch al geregeld voor vanavond?'Vroeg ik hem. Ik had geen idee of Liam het wist. Liam verontschuldigde zich omdat hij niet meteen bij ons kwam zitten. Waarna Jenna zei dat het lief was,maar dat we toch wel klef deden als hij er bij was. En daar had ze helemaal gelijk in. Ze drukte wat kusjes op mijn kaak. 'Liam alsjeblieft,zeg dat je ook het eerste uur Srush hebt voor biologie?'Smeekte ik een van mijn beste vrienden.


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    Liam James Payne.

    Toen ik aan de tafel bij Jenna en Zayn was gaan zitten zei Jenna vrolijk "Hey Liam". "Dat is lief, maar we zijn ook wel klef met jou in de buurt." Zei ze daarna, en ze drukte een paar kusjes op Zayns' kaak. 'Had ik ook niet anders verwacht.' Grinnikte ik. 'Hoi.' Zei Zayn even later. 'Bijna alles is toch al geregeld voor vanavond?' Vroeg hij aan me. 'Ehm.. Volgens mij wel, anders moet je het even aan Harry vragen.' Zei ik. 'Liam alsjeblieft,zeg dat je ook het eerste uur Srush hebt voor biologie?' Vroeg hij smekend. Ik moest even denken. 'Ja, ik geloof het wel.' Zei ik met een glimlach. Het is wel fijn als je meerdere vrienden hebt, ik zit bijna nooit alleen in een les, ik heb altijd wel met een van mijn beste vrienden les. 'Hebben jullie zin in vanavond?' Vroeg ik. Ik had er best zin in, het werd vast gezellig met mijn vrienden en hun vriendinnen, en natuurlijk mijn vriendin. Nou ja, zolang mijn vervelende tweeling broer, en zijn vrienden het maar niet verpesten, want daar zijn ze namelijk erg goed in.


    How far is far

    Jenna Dianna Styles
    Ik was heel erg blij dat Zayn zou komen kijken. Harry zou toch te druk zijn met het feest, Percy wilde ik niet dat hij kwam, en mijn ouders kwamen misschien. Toch vond ik het fijner en meer bemoedigend als hij er was. Als ik eruit werd gepikt, wat vrijwel onmogelijk was, zou dat een hele grote stap in mijn leven zijn. Daar wilde ik hem graag bij hebben. Vooral omdat we al best een aardig tijdje samen waren. Ik legde Zayn uit waar het was en aan zijn gezichtsuitdrukking leek ik op te kunnen maken dat hij toch wel wist waar het was. Ik prikte zacht in zijn buik toen hij over zijn luiheid begon. "Luiwammes." zei ik speels met een glimlach op mijn gezicht. Ik vond het wel prettig, want dan kon ik met hem ten minste lekker bankhangen. Liam voegde zich bij ons. Ik begroette hem en zei dat hij zich geen zorgen hoefde te maken dat we ons tegen zouden laten houden door zijn aanwezigheid. Als demonstratie bijna drukte ik een paar kusjes op Zayn's kaak. De twee jongens begonnen over les en ik hield me afzijdig. Ik zat niet in hun jaar, dus ik had een compleet ander rooster. Dat was wel vervelend met een ouder vriendje. Ik knikte bij Liam's vraag. "Heel erg." Toen herrinderde ik me opeens iets. "Zazu?"zei ik. Ja, het was misschien een rare bijnaam, maar dat was gewoon zo gegroeit en ik had het nooit afgeleerd. "Kan ik na de training bij jou douchen en omkleden voor het feest?" Ik had echt geen zin dat thuis te doen. Daar konden al mensen zijn en anders zou Harry wel in de badkamer staan.


    Bowties were never Cooler

    [Mijn topics. Iemand voor Lou?]


    Reality's overrated.

    (Addison en Joelle staan bijna bij de wc's je kunt naar hun komen?)


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Louis William Tomlinson.

    Met mijn tas losjes over mijn schouder en mijn hand in mijn zak loop ik de school in, op zoek naar mijn beste vrienden, of mijn vriendin. Mijn ogen speurden om me heen en bleven haken bij Addison en Joelle, vlak bij de toiletten. Natuurlijk, als er iets typisch is -is dat wel dat meisjes altijd naar een toilet moeten, gewoon om zichzelf in de spiegel te bewonderen. En dan het liefst ook nog met een heel groepje.
    "Heya!" begroet ik de twee meisjes vrolijk als ik naar ze toe ben gelopen.
    Mijn lieve vriendin krijgt natuurlijk nog een andere begroeting en ik druk een kusje op haar neus. "Hey babe, je ziet er fantastisch uit. Net als altijd," complimenteer ik haar met een knipoog. Waarna ik mijn arm om haar heen sla. Weer speur ik de gang af. "Hebben jullie Zaynie, Hazza, Leeyum en Nialler al gezien?" Nog altijd weiger ik mijn beste vrienden gewoon met hun namen aan te spreken. Dit klinkt veel leuker immers.


    Reality's overrated.

    Addison Jaylene Smith

    Terwijl ik wachten totdat Joelle antwoorden keek ik rond en plukten nog wat aan mijn rok totdat ik een bekende stem hoorden die mijn mond hoeken omhoog liet krullen.
    "Heya!" Hoorde ik de stem van Louis en met een grote grijns draaide ik me om.
    En zag hoe Louis naar voren buigt en een kusje op mijn neus drukt. Waardoor ik zachtjes grinnik.
    "Hey babe, je ziet er fantastisch uit. Net als altijd," complimenteer hij me met een knipoog. Waarna hij Zijn arm om me heen slaat. Ik begon heel hard te blozen en ging wat dichter tegen hem staan. "Hebben jullie Zaynie, Hazza, Leeyum en Nialler al gezien?" Vroeg Louis en ik moest grinniken door hoe hij zij vrienden noemden ookal deed hij dat vaker het bleef grappig. ‘’Nou Liam en Zayn heb ik denk ik in de refter gezien ik weet niet waar Harry en Niall zijn al was Joelle wel naar Niall op zoek.’’ Zei ik verlegen terwijl ik weer aan de zoom van mijn rok plukten.


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Harry Styles
    Lichtelijk chagrijnig liep ik de school in, ik moest nog een aantal dingen regelen voor het feest, daar was ik gister avond al mee begonnen maar daardoor had ik niet al te best geslapen. Ik gooide mijn tas iets beter over mijn schouder en keek de gang rond, op zoek naar mijn vrienden of vriendin. Bij de toiletten zag ik Louis, Addison en Joelle staan, het zou ook eens niet. Op mijn dooie gemak slenterde ik op hun af om daarna met een arm op Louis' schouder te leunen. Ik rolde met mijn ogen om zijn compliment tegenover Addison en besloot zijn woorden te verdraaien.
    'Ik zie er toch altijd goed uit?' zei ik met een luie grijns rond mijn lippen.


    Because I love him, do I need another reason?

    Louis William Tomlinson.

    Addison grinnikt zachtjes als ik een kusje op haar neus druk. Ze word verlegen bij mijn knipoog, wat ik eerlijk gezegd erg schattig vind. Ze gaat nog dichter bij staan en mijn mondhoeken krullen zich nog wat omhoog. "Nou Liam en Zayn heb ik denk ik in de refter gezien ik weet niet waar Harry en Niall zijn al was Joelle wel naar Niall op zoek," beantwoord ze mijn vraag.
    Ik knik. "Bedankt."
    Enkel besluit Harry nu de woorden van mijn compliment om te draaien. We staan hier nu - sinds Harry besloot met een arm op mijn schouder te leunen - als een
    één of ander trio. "Ik zie er toch altijd goed uit?" zegt hij met een grijns rond zijn lippen die ik snel als lui bestempel.
    Ik grinnik. "Jij wel, Hazzie, moet jij nu ook een kusje?" plaag ik mijn beste vriend.


    Reality's overrated.

    [Awh heerlijk die Larry momenten!]


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    [Ik post zo]

    [ bericht aangepast op 4 dec 2013 - 16:40 ]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Joelle Quinty Valentine

    'Jij wel, Hazzie, moet jij nu ook een kusje?' grinnikte Louis. Plotseling schoot ik spontaan in de lach. 'Sorry jongens, dat zag er grappig uit.' Dan herpak ik mezelf. Ik had nu iedereen gezien, maar Niall nog steeds niet. 'Maar eh… Waar is Niall?' mompelde ik nerveus, waarna ik zachtjes op mijn lip beet. 'Hij is er nog steeds niet, Logan wel…' even checkte ik mijn telefoon. 'En hij heeft ook niks van hem laten horen… Dat is niks voor hem.' Zo snel mogelijk begon ik plekken te verzinnen waar Niall eventueel kom zijn. Maar ik wist het echt niet.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Logan Jake Horan
    'Hey Logan!' Deze stem herkende ik als een van mijn vrienden. Daarom keek ik nu met een grijns op van mijn mobiel en borg het ding op.
    'Hoi Perce. Alles goed?' Voor de buitenwereld kon ik misschien soms nogal hard en kil overkomen, met vrienden was ik totaal anders. Ik wilde net beginnen over het feest van zijn broer vanavond, toen ik vanuit mijn ooghoek nog een bekend persoon de aula in zag komen. Ondanks dat Luke als twee druppels water op zijn broer Liam leek, wist ik ze uit elkaar te halen. Daarbij waren ze twee totaal verschillende personen. Liam was de saaie en brave versie, Luke was één van mijn beste vrienden, dat zegde vaak al genoeg. Luke slofte naar ons toe en ging zuchtend zitten. 'Hey. What's up?' Hij zag er niet bepaald vrolijk uit, niet dat ik me wel zo voelde. 'Wat hebben jullie trouwens zo?' Vergeetachtig als ik was, wist ik nooit mijn rooster.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Luke William Payne
    Logan, fake barbie blondie Niall's aardige tweelingbroer, gaf me als eerste aandacht. Ik zuchtte. "Mijn broer en vader waren weer eens vergeten dat ik bestond." mompelde ik kil. Ik had er echt geen zin om over te praten. Direct begon hij over wat we nu als les hadden. "Bio volgens mij. Lestrade een blokuur. Ik hoop dus dat je je kussen bij je hebt." Die man was echt extreem saai. Opeens kreeg ik een gewiekst idee. "Vanavond bij dat feest van Perc's broer... Misschien moeten we onze broers eens lekker dwars zitten. Een messteek in de rug steken. Of jullie moeten het niet wille, maar ik heb wel zin om wat zooi te schoppen." Ik grijnsde mysterieus, maar duidelijk kwaadaardig. Ik haalde een hand door mijn krullen en keek in mijn tas. Volgens mij had ik alles bij me. Ik was een pestkop, een pure sadist, maar ik had mijn boeken vaak wel bij me. Gewoon om de leraren om mijn vinger te kunnen wikkelen wanneer nodig. Het was wel wat heulen met de vijand, maar het scheelde zoveel weken nablijven als je leraren kon bespelen met wat mooie woorden.


    Bowties were never Cooler