• Stel je voor Je hebt een bijna Perfect leven. Je bent mega populair op school je hebt een vriendin die echt om je geeft en vier beste vrienden je leven kan niet stuk toch. Maar nee de 5 beste vrienden hebben alle 5 een tweeling broer die graag hun leven zwart zou willen maken. Toevallig zijn hun tweeling broers ook vrienden en bekokstoven graag plannetjes om het leven van de jongens zwart te maken. Maar wat als ze het idee krijgen om vreemd te gaan met hun vriendinnen. En wat als ze dan echt verliefd op hun broers vriendinnen worden. Gaat hun broeders band dan helemaal stuk en raken ze hun vriendin dan kwijt?





    Rollen:

    Bad Twins

    Bad twin louis:Benjamin 'Ben' George Tomlinson Immence
    Bad twin liam: Luke William Payne KiliOfDurin
    Bad twin Niall:Logan Jake Horan|Microwave
    Bad twin Zayn: Yassin Nadim Malik Sk8erBoy
    Bad twin Harry: Percy Wade StylesSuperTOMMO

    the boys

    Harry styles: Tenacious
    Liam payne|Kendizzzzle
    Louis tomlinsonHybra
    Niall Horan: Banned
    Zayn Malik SuperTOMMO

    The girls

    Harry styles girlfriend: Lizz Marie Meadow Imagines
    Liam payne girlfriend: Brunilde Demetria Rossini BarnOwl
    Louis tomlinson girlfriend: Addison Jaylene Smith| justlovegood
    Niall Horan girlfriend: Joelle Quinty Valentine SnowHeart
    Zayn Malik girlfriend: Jenna Dianna 'JD' StylesKiliOfDurin

    Extra rollen (zoals extra vrienden of klas genoten)

    Invullijstje:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    nationaliteit:
    Met wie ze vreemd gaan: (voor de meisjes en bad twins.)
    Extra:


    Regels

    - Geen oneliners. Minimaal 6 zinnen. Dat zou moeten lukken en dat is makelijker voor de rest om te reageren.
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    -Maximaal 2 personages per persoon.
    -Het is geen sneltrein!
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het dan tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het alsjeblieft als je voor langere tijd niet kunt reageren. Twee weken niet reageren zonder reden is zonder pardon eruit.
    - Alleen ik maakt nieuwe topics. Behalve als ik een ander toestemming geef.
    - Geen ruzie, alleen in het RPG is dat toegestaan.
    - 16+ mag. Maar hou het deftig.
    - Hoewel bromance's geweldig zijn liever geen bromance's in deze RPG. Daar heb je andere RPG's voor.

    Verdeling


    Benjamin 'Ben' George Tomlinson Immence || Brunilde Demetria Rossini BarnOwl
    Luke William Payne HelloSweety || Lizz Marie Meadow Imagines
    Logan Jake Horan Microwave || Jenna Dianna 'JD' Styles KiliOfDurin
    Yassin Nadim Malik Sk8erBoy || Addison Jaylene Smith justlovegood
    Percy Wade Styles SuperTOMMO || Joelle Quinty Valentine SnowHeart













    Het begin.

    Het is vrijdag iedereen moet nog 1 dag naar school (ze zitten op de zelfde school) en dan is het weekend. In de avond is er een feestje dat Harry Organiseert waar iedereen naar toe gaat. De bad twins zijn tijdens school al wat aan het bekok stoven wat ze hun broers gaan aan doen. En sommige mensen hebben het toch wel een beetje door dat er iets gaanden is.

    (ik hoop dat het wat duidelijk is : ) veel plezier iedereen)

    [ bericht aangepast op 29 dec 2013 - 16:34 ]


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Logan Luke Horan
    Onderuitgezakt staarde ik een beetje in het niets, tot ik bedacht dat ik mijn telefoon in mijn zak had zitten. Snel pakte ik het ding en drukte op een random spelletje. Behendig sprong ik met het poppetje in het spel over obstakels heen en rende zo door het spel.
    'Hé Logan!' Verstoord keek ik op, terwijl ik het spel op pauze zette. Half verwachtte ik dat het een van mijn vrienden was, maar verbaasd merkte ik dat het Joelle was die me riep. Wat zou zij nou willen? 'Weet je waar Niall is?' Natuurlijk, dat had ik kunnen weten. Die twee leken af en toe wel aan elkaar vast geplakt te zitten. Ik draaide daarom even met mijn ogen, voor ik mijn schouders ophaalde.
    'Geen idee. Misschien ligt ie nog in zijn bed te stinken. Misschien is ie tegen een boom gereden. Waarom zou ik het weten?' En daar was mijn chagrijnige bui al. Ik draaide me weer van het meisje af en tikte weer gedachteloos op het scherm van mijn mobiel. Alles wat met mijn broer te maken had, ging ik het liefste uit de weg.
    'O, sorry,' hoorde ik nog. 'Ik denk dat ik al weet waar hij is.' Toen ik weer opkeek was ze verdwenen. Raar kind.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2013 - 21:11 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Zayn Javadd Malik

    Moe liep ik in de school,de lessen begonnen veel te vroeg. Toch had ik één reden om naar school te gaan. Nou eigenlijks drie. Nummer één is dat ik mijn vriendin,Jenna weer zag. Nummer twee dat mijn vrienden zag. En de derde is dat ik dan een beter beroep kon krijgen. Dus ik moest er wel heen. Binnen in de school liep ik eerst naar mijn kluisje,terwijl ik de kantine scande en bekenden zocht. Ik zag Jenna al zitten en meteen kreeg ik een glimlach op mijn gezicht. Vervolgens zag ik Liam zitten,sinds wanneer is Liam als eerste? Logan,de broer van Niall,was er ook al en Noelle,Nialls vriendin,was er ook.Ik opende mijn kluisje en zag dat mijn appel er nog in lag. Algauw had ik de appel vast en smeet hem in de vuilnis container. Met een zucht deed ik mijn onbelangrijke spullen in mijn kluisje,en sloot die weer. Ik deed mijn rugzak om één scouder van me en liep naar Jenna. Al snel zat ik naast haar en druktte een kus op haar lippen. 'Hey.'Zei ik tegen haar met een glimlach. 'Heb je zin in het feest vanavond?'Vroeg ik haar. Harry gaf een groot feest bij hem thuis. Hopelijk verpestte Yassin het feest niet met zijn vrienden. Logan Horan,Benjamin Tomlinson,Luke Payne, en Percy Styles. Maar er was weinig kans dat Harry's broer er niet zou zijn. Wat eigenlijk vervelend is. Want ik mag hun niet. Allemaal niet. En ik vertrouwde ze niet. Maar dat is heel erg logisch. Aangezien ze al veel dingen hebben gedaan om ons te irriteren.


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    [Liam hoort toch bij dezelfde vriendengroep als Jenna?]


    Bowties were never Cooler

    [O, sorry, ik zal Liam wel even naar Jenna en Zayn sturen.]


    How far is far

    [Kan ik Joelle naar iemand toe sturen?]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    (Ik kan Addison wel naar haar sturen ik post haar zo)

    [ bericht aangepast op 2 dec 2013 - 21:23 ]


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    [okiii ^.^]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Jenna Dianna Styles
    Ik deed mijn oortjes in en ging op in de muziek. Onder de tafel deden mijn voeten als vanzelf wat ze hoorden te doen. Ik ging er helemaal in op tot ik een kus op mijn lippen proefde. Ik glimlachte tegen zijn lippen. "Hey" zei ik met een vrolijke, hoge stem. Ik deed mijn muziek uit en trok mijn oortjes uit mijn oren. Zayn begon direct over het feest. Ik glimlachte. "Ik heb eerst een try-out. Dus ik ben daar nu vooral gespannen voor en niet voor een avond drinken met iedereen." Ik glimlachte naar hem en drukte nog een kusje op zijn lippen. Ik was zo gelukkig met deze jongen als mijn vriendje. Ik schoof op zijn schoot en leunde met mijn hoofd tegen zijn schouder. "Maar ik ben erg blij dat ik jou vanavond weer zie." zei ik vrolijk. Ik speelde een beetje met het kraagje van zijn shirt. Ik hield zo veel van deze jongen en zelfs als Perc, Luke, Ben, Logan of Yassin vervelend gingen doen, maakte het me niets uit. Ik kon vanavond lekker met Zayn doorbrengen, wat drinken en dan zagen we wel. Maar eerst zou ik straks moeten dansen. Daarvoor had ik ook nog een schooldag. Hopelijk werd ik dus toegelaten op de dansacademie, want dan had ik ten minste niet alles driedubbel. Dan kon ik namelijk op school dansen. Even gleden mijn ogen door de aula en ik zag Liam alleen zitten. "Liam!" riep ik naar hem. Hij hoefde toch niet alleen te zitten als wij hier waren. Ik bleef met mijn vingers rustig met het kraagje van Zayn's shirt spelen. Het hield me gewoon rustig en gaf me een prettig gevoel.


    Bowties were never Cooler

    -

    [ bericht aangepast op 2 dec 2013 - 21:41 ]


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Addison Jaylene Smith

    Ik zucht school blijk ik had er dus geen zin. Niet dat ik er ooit zin in had maar ja. Ik was al blij dat ik Louis terug zag dat was het grote hoogte punt van elke school dag. Maar dat was ook het enige hoogte punt meestal was ik te verlegen om me iemand te praten dus als Louis er niet was zat ik maar wat te lezen op de wc. Want als ik gewoon aan het lezen ben in de kantine moeten Perc, Luke, Ben, Logan of Yassin weer stom doen en daar had ik dus nooit zin in. Deze gedachten speelden door mijn hoofd terwijl ik me aan het aankleden was. Daarna liep ik naar de badkamer deed ik mijn haar in een hoge dot deed een beetje schmink op en liep naar beneden. Mijn vader sliep nog en mijn moeder was waarschijnlijk al naar haar werk. Ik deed mijn schoenen aan pakten mijn tas en mijn appel en liep naar buiten. Ik woonden maar een straat verwijderd van school dus ik ging gewoon te voet. Eenmaal aangekomen liep ik meteen naar mijn kluisje pakten de boeken die ik nodig had en liep richting de kantine waar ik Louis nog niet zag dus ik liep gewoon verder richting de wc’s. Ik was bijna bij het toilet toen dat ik tegen iemand op botsen ik pakten snel haar hand vast zodat ze niet viel en ik herkende haar meteen. ‘ Hey Joelle sorry dat ik tegen je opbotste gaat het een beetje?’ vroeg ik terwijl ik wat verlegen rond keek.


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Percy Wade Styles

    Stilletjes liep ik de school in. Ik zag een paar meisjes bang naar me kijken. Eerste jaars. Ik wierp ze een dodelijke blik toe. Eén van de groepen waar ik een hekel aan had. Net zoals nerds en de groep van mijn broer;Harry. Hij was altijd al het lievelingetje geweest van mam en pap. En Jenna vond hem ook leuker dan mij. Eigenlijks was ik niets waard. Niemand thuis gaf om me. Dus waarom besta ik nog? Dat vond ik wel een goede vraag. Bij mijn kluisje aangekomen deed ik de code,en opende hem. Ik gooide mijn jas erin en deed het kluisje weer op slot. Vanavond gaf Harry een feest bij ons thuis. Natuurlijk komen de broers van Yassin,Logan,Luke en Benjamin. En die o zo geliefde vriendinnetjes van hun. Harry's groepje zat vol met arrogante mensen,behalve Jenna dan. Ondanks dat ik niet veel geef om,Harry,mam en pap gaf ik wel veel om Jenna. Maar haar vriend stond me niet aan. En dat zal ook niet snel veranderen. Ik zag Logan ergens staan en liep naar hem toe. Hij zag er niet al te vrolijk uit. 'Hey Logan!'Zei ik tegen hem.

    Zayn Javadd Malik

    Jenna begroette me terug. Ondanks dat ik haar gisteren nog had gezien had ik haar wel gemist. Ze antwoorde dat ze eerst een try-out had en dat ze best gespannen was. 'Dat hoeft toch niet?! Je bent een geweldige danseres. Hoe laat begint het. Dan kom ik kijken.'Antwoordde ik meteen. Dan zou ik maar spijbelen. Mij boeit het niet. Als ik Jenna kon zien dansen dan moest ik maar spijbelen. Ze gaf me nog een kus op mijn lippen,ze schoof op mijn schoot en leunde met haar hoofd tegen mijn schouder. Wat makkelijk lukte aangezien ik groter ben dan haar. Ik kreeg een glimlach op mijn gezicht om haar woorden. Ze begon te spelen met de kraag van mijn shirt. 'Vanavond wordt gewoon super!'Zei ik ter bevestiging. Jenna keek door de kantine en kwam uit bij Liam. Ze riep hem. Ik wist dat ze dacht dat hij niet alleen hoefde te zitten als wij hier zaten. En daar had ze gelijk ik. Met een kleine grijns op mijn gezicht drukte ik mijn lippen weer kort op die van haar. Ik was zo gelukkig met dit meisje. En ik was trots dat ik haar de mijne kon noemen. Ik hield echt zielsveel van haar. 'Waar moet je trouwens dansen?'Vroeg ik haar nog.


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    Liam Payne.

    Ik keek rustig om me heen, inmiddels was Zayn ook aangekomen, en zat nu bij Jenna, zijn vriendin. Ik wou naar ze toe gaan, maar ik dacht dat ik ze misschien beter even alleen kon laten, want ik heb er namelijk een hekel aan als mijn vrienden mij de hele tijd storen als ik bij mijn vriendin ben. Nu je het zegt, waar is Brunilde eigenlijk? Ik keek om me heen en zag haar nog niet. "Liam!" Hoorde ik ineens achter me. Ik draaide me om, en zag dat het Jenna was die me riep. Ik stond op en liep naar mijn vrienden toe. 'Goeiemorgen deze morgen.' Grinnikte ik, en plofte neer op een stoel aan de tafel. Ook al heb ik een hekel aan school, het is leuk om mijn vrienden weer te zien. 'Sorry dat ik er niet bij kwam zitten, maar ik dacht ik laat ze maar even.' Grijnsde ik. Ik had zin in het feest van vanavond, nou ja, zolang mijn broer en zijn vrienden groep het maar niet verpesten.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2013 - 8:05 ]


    How far is far

    Joelle Quinty Valentine

    Opeens voelde ik iemand tegen me opbotsen, waarna ik even wankelde. Maar al snel hield iemand mijn hand vast om me niet op de grond te laten denderen. Ik herkende het gezicht meteen. Addison Smith, erg aardig meisje als je het mij vraagt. Volgens mij ook de vriendin van Louis… als ik het goed heb. 'Hey Joelle, sorry dat ik tegen je opbotste. Gaat het een beetje?' vroeg ze bezorgd, maar beleefd en ik knikte. 'O ja hoor. Maak je maar geen zorgen over mij.' lachte ik. 'Trouwens, weet jij waar Niall is? Logan is er wel, hij zei dat Niall misschien tegen een boom was opgereden!' Maar ja, al Logans lugubere ideeën maakten me bang. Hij was ook gewoon stom, net zoals Luke, Yassin, Percy en Ben, de tweelingbroers van de jongens. Zij zouden vast ook op Harry's feest zijn. Nou ja, gewoon niks van aantrekken, besloot ik, hoewel dat erg moeilijk zou zijn, aangezien het de grootste aandachttrekkers van de school waren.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Jenna Dianna Styles
    Ik bloosde licht bij zijn complimentje. "Je bent te lief." zei ik zacht. "Ik moet om 4 uur beginnen, tot 8. Eerst een uur discipline en opwarmen. Dan een uurtje try-outs en als laatste nog twee uur gewoon trainen. Als je er tussen 5 en 6 kan zijn zou dat echt geweldig zijn." Een beetje mentale steun kon ik wel gebruiken. Ik schoof op Zayn's schoot en legde mijn hoofd tegen zijn schouder. Ik was blij dat ik zo klein was en hij zo lang. Ik voelde me altijd direct veilig in zijn buurt. Veiligheid die ik vaak wel kon gebruiken. Daardoor durfde ik namelijk mijn grenzen te verleggen en leek het of ik alles aan kon. Ik speelde rustig met de kraag van zijn shirt. Ik grijnsde bij zijn enthousiasme. Ik hoopte gewoon dat er niets door dronkenschap stuk zou gaan. Ik liet mijn ogen door de aula gaan en zag Liam alleen zitten. Ik riep zijn naam en keerde me toen tot Zayn die vroeg waar ik danste. "The Black Swan, aan het begin van de gracht. Het uithangbord is een metalen zwaan met zwarte spitzen." Toen ik dat had vertelt kwam Liam bij ons zitten. "Hey Liam" zei ik vrolijk. Ik bleef rustig tegen Zayn's borst aan zitten. "Dat is lief, maar we zijn ook wel klef met jou in de buurt." Ik drukte een paar kusjes op Zayn's kaak. Nee, ik schaamde er echt niet voor om klef te doen met mijn geweldige vriendje in het openbaar.

    Luke William Payne
    Ik had me weer eens verslapen. Natuurlijk was iedereen me weer eens vergeten. Uiteindelijk had mijn moeder me zoals altijd uit bed gehaald, want mijn vader en broer zouden dat nooit doen. Ik douchte kort, scheerde me en wreef mijn wilde krullen droog. Daarna deed ik een Iron Man shirt aan met een zwart vest erover en grijze skinnyjeans. Beneden schoot ik in mijn afgetrapte converse. Ik drukte nog een kus op mijn moeder wang en pakte mijn tas en jas voor ik de deur uit verdween. Ze drukte nog net een flesje water en een pakje vifit in mijn handen . Ik liep naar mijn kleine rode peugeot 106. Ik gooide mijn tas en het flesje water op de achterbank. Zelf stapte ik voorin en reed richting school terwijl ik uit het pakje vifit dronk als ontbijt. Ik deed eigenlijk niet mijn best optijd te komen. Mijn vader zou me toch wel afsnauwen vanavond. Zoals altijd. Ik parkeerde uiteindelijk bij school. Ik deed mijn flesje water in mijn tas en hing die om een schouder voor ik de auto uitstapte en het voertuig afsloot. Al drinkend liep ik naar mijn kluisje. Ik had echt geen zin in vandaag, maar vanavond konden mijn vrienden en ik wel lekker het feestje van Perc's broer verkloten. Of het moest gezellig zijn, maar dat zou wel niet, want het was een bravenrikken feestje. Ik gooide bij mijn kluisje de juiste boeken in mijn tas en slofte toen de aula in waar ik me bij Logan en Percy op een stoel liet vallen en zuchtte. Ik had er echt geen zin in deze dag school. Ik nam nog mijn laatste slok vifit en gooide het pakje met een boogje in de prullenbak.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2013 - 22:38 ]


    Bowties were never Cooler

    Addison Jaylene Smith

    Joelle knikte. 'O ja hoor. Maak je maar geen zorgen over mij.' lachte ze. En ik glimlachte verlegen terug. 'Trouwens, weet jij waar Niall is? Logan is er wel, hij zei dat Niall misschien tegen een boom was opgereden!' Ik zuchten en keek haar verbaasd aan. ‘Dat is typisch Logan om te zeggen maar je weet dat het niet waar is.’ Zei ik met een vriendelijke glimlach.’Hij zal nog wel komen hij is meestal wat later je kent hem toch ook?’ Zei ik weer met een grijns terwijl ik wat aan de zoom van mijn rok prutste dat was 1 van mijn typische zenuw trekken niet dat ik het leuk vond maar het was er 1. ‘Heb je misschien zin om samen te wachten in de kantine ofzo? Ik bedoel Louis is er ook nog niet en anders sta ik hier nogal alleen.’ Vroeg ik verlegen met een kleine schuine glimlach. Ik wou dat Louis er snel was het was misschien vreemd maar ik voelde me nooit echt op mijn gemak zonder hem. Waarschijnlijk omdat ik me een stuk veiliger voel. Dacht ik terwijl ik weer aan het prutsen was aan de zoom van mijn rok


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins