• Hallo allemaal
    Ik heb een klein vraagje in verband met een vrouwelijke kunstenares...
    Ik weet niet veel over haar maar ik weet wel dat ze de nationaliteit Italiaans draagt en dat ze tekent. Haar tekeningen gaan altijd over een meisje, niet realistisch maar ook niet cartoon achtig... Ik ben ten einde raad en weet echt niet meer wie ze is of hoe haar tekenstijl heet...
    Iemand misschien een ideetje?
    Alvast bedankt :)


    'Yeah, that’s right! You better run! She’s our friend and she’s crazy!' - Stranger Things

    Jee, dat is wel een heel ruime omschrijving. Enig idee uit welke periode ze komt? Heeft ze een bepaald beroemd werk?


    ars moriendi

    Emanuela Lupacchino? Barbara Canepa?
    Ik heb gewoon gegoogled op 'Italiaanse tekenares'.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Robbery schreef:
    Jee, dat is wel een heel ruime omschrijving. Enig idee uit welke periode ze komt? Heeft ze een bepaald beroemd werk?

    Ik weet het, ik heb haar eens gevonden maar heb helemaal geen idee hoe en ik weet ook niet meer hoe ze heet enzo...
    Ik weet dat ze ik den een paar jaren nog maar doet of wel een paar jaar geleden bekend is geworden


    'Yeah, that’s right! You better run! She’s our friend and she’s crazy!' - Stranger Things

    Ik heb ze gevonden... Toch allemaal heel erg bedankt !!
    Kusjes S.


    'Yeah, that’s right! You better run! She’s our friend and she’s crazy!' - Stranger Things

    Smil3 schreef:
    Ik heb ze gevonden... Toch allemaal heel erg bedankt !!
    Kusjes S.

    Wie was het uiteindelijk?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik was er ook serieus over aan het nadenken ;p Wie bedoelde je?


    Real eyes realize real lies.

    Haar naam is Simona Candini...
    Ik weet zelf niet meer hoe ik haar gevonden heb, maar toch bedankt aan iedereen die mee gedacht heeft :D
    S.


    'Yeah, that’s right! You better run! She’s our friend and she’s crazy!' - Stranger Things

    Zulke werken zie je veel opdeviantart, wel geinig wat ze maakt :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.