• Hoi..
    Ik maak dit topic van een ander account.. ik wil niet dat mijn vriendin weet dat ik het ben...
    Ik was laatst aan het chatten met iemand van school, en ik zeo dat ik hongerhad maar niet kon eten... Ze zei meteen kijk uit dat je geen Anorexia krijgt. Als ik honger heb loop ik naar de keuken, en drink ik alleen 2 slokken water. Als ik iets eet heb ik meteen spijt, ik krijg heel veel buikpijn. Ik weet het niet... Ga ik Anorexia krijgen..?

    Help


    Liefde Is Voor Even, Vriendschap Voor Altijd

    als ik jouwas zou ik toch proberen om meer te eten

    Dat lukt dus niet... Ik weet niet wat ik moet doen! Ik wil mijn vrienden niet in de steek laten


    Liefde Is Voor Even, Vriendschap Voor Altijd

    Nouja, kijk. Als je er maar niet te ver in doordraaft. Het kan iets zijn van een paar dagen of een week. Maar het kan ook aanhouden. En als je denkt dat dat laatste het geval is, dan zou ik gaan oppassen.

    [ bericht aangepast op 3 okt 2011 - 1:06 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Is dit sinds kort ? (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ong. Sinds maandag..

    Maar daarvoor at ik al weinig en ik vind mezelf ook te dik..

    [ bericht aangepast op 3 okt 2011 - 1:12 ]


    Liefde Is Voor Even, Vriendschap Voor Altijd

    Hmm, ik zelf ben ook niet zo'n eter.. Maar ik denk wel dat je moet uitkijken.. & desnoods gewoon hulp vragen (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik vraag me serieus af of dit topic serieus bedoelt is of een slechte grap van iemand (maybe I'm 2 suspicious, but ok) ... Maar als je al langer problemen hebt met eten en alle andere duidelijke symptomen hebt die je opnoemt, zou het best kunnen dat je het aan het ontwikkelen bent ja.

    [ bericht aangepast op 3 okt 2011 - 1:29 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Waarom zou k hier een grap over maken.. Ik durf geen hulp te vragen.. Als mn moeder het weet., mag ik niet naar toneel, toneel is mijn leven..


    Liefde Is Voor Even, Vriendschap Voor Altijd

    ik heb het soms ook.
    het gaat bij mij altijd over.
    maar forceer jezelf wat te eten, misschien krijg je dan toch etlust.


    -

    Ok.. Eerst ff slapen.. Hou jullie op de hoogte!


    Liefde Is Voor Even, Vriendschap Voor Altijd

    Help schreef:
    Ok.. Eerst ff slapen.. Hou jullie op de hoogte!

    okidoki


    -

    HALE? Ik heb zo'n vermoeden dat je Hale bent...


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Eh, weet je, anorexia is niet echt iets waarvan je denkt: Nu heb ik het.
    Zoiets sluipt langzaam in je leven zonder dat je het echt doorhebt. Het is niet zo dat als iemand zegt: Pas op dat je anorexia krijgt dat je denkt van ohjee, ik heb anorexia. Het is namelijk een psychische ziekte en daarbij hoort ontkenning. En na een week heb je het echt niet, iedere tiener (vooral meisjes) vind zichzelf wel eens te dik.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Eh, weet je, anorexia is niet echt iets waarvan je denkt: Nu heb ik het.
    Zoiets sluipt langzaam in je leven zonder dat je het echt doorhebt. Het is niet zo dat als iemand zegt: Pas op dat je anorexia krijgt dat je denkt van ohjee, ik heb anorexia. Het is namelijk een psychische ziekte en daarbij hoort ontkenning. En na een week heb je het echt niet, iedere tiener (vooral meisjes) vind zichzelf wel eens te dik.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Uneventful schreef:
    HALE? Ik heb zo'n vermoeden dat je Hale bent...


    Hierom moest ik kei hard lachen zodat iedereen me in de bus raar aan zit te kijken.


    "Ignite, my love. Ignite."