• Stel je voor Je hebt een bijna Perfect leven. Je bent mega populair op school je hebt een vriendin die echt om je geeft en vier beste vrienden je leven kan niet stuk toch. Maar nee de 5 beste vrienden hebben alle 5 een tweeling broer die graag hun leven zwart zou willen maken. Toevallig zijn hun tweeling broers ook vrienden en bekokstoven graag plannetjes om het leven van de jongens zwart te maken. Maar wat als ze het idee krijgen om vreemd te gaan met hun vriendinnen. En wat als ze dan echt verliefd op hun broers vriendinnen worden. Gaat hun broeders band dan helemaal stuk en raken ze hun vriendin dan kwijt?





    Rollen:

    Bad Twins

    Bad twin louis:Benjamin 'Ben' George Tomlinson Immence
    Bad twin liam: Luke William Payne KiliOfDurin
    Bad twin Niall:Logan Jake Horan|Microwave
    Bad twin Zayn: Yassin Nadim Malik Sk8erBoy
    Bad twin Harry: Percy Wade StylesSuperTOMMO

    the boys

    Harry styles: Tenacious
    Liam payne|Kendizzzzle
    Louis tomlinsonHybra
    Niall Horan: Banned
    Zayn Malik SuperTOMMO

    The girls

    Harry styles girlfriend: Lizz Marie Meadow Imagines
    Liam payne girlfriend: Brunilde Demetria Rossini BarnOwl
    Louis tomlinson girlfriend: Addison Jaylene Smith| justlovegood
    Niall Horan girlfriend: Joelle Quinty Valentine SnowHeart
    Zayn Malik girlfriend: Jenna Dianna 'JD' StylesKiliOfDurin

    Extra rollen (zoals extra vrienden of klas genoten)

    Invullijstje:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    nationaliteit:
    Met wie ze vreemd gaan: (voor de meisjes en bad twins.)
    Extra:


    Regels

    - Geen oneliners. Minimaal 6 zinnen. Dat zou moeten lukken en dat is makelijker voor de rest om te reageren.
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    -Maximaal 2 personages per persoon.
    -Het is geen sneltrein!
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het dan tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het alsjeblieft als je voor langere tijd niet kunt reageren. Twee weken niet reageren zonder reden is zonder pardon eruit.
    - Alleen ik maakt nieuwe topics. Behalve als ik een ander toestemming geef.
    - Geen ruzie, alleen in het RPG is dat toegestaan.
    - 16+ mag. Maar hou het deftig.
    - Hoewel bromance's geweldig zijn liever geen bromance's in deze RPG. Daar heb je andere RPG's voor.

    Verdeling


    Benjamin 'Ben' George Tomlinson Immence || Brunilde Demetria Rossini BarnOwl
    Luke William Payne HelloSweety || Lizz Marie Meadow Imagines
    Logan Jake Horan Microwave || Jenna Dianna 'JD' Styles KiliOfDurin
    Yassin Nadim Malik Sk8erBoy || Addison Jaylene Smith justlovegood
    Percy Wade Styles SuperTOMMO || Joelle Quinty Valentine SnowHeart













    Het begin.

    Het is vrijdag iedereen moet nog 1 dag naar school (ze zitten op de zelfde school) en dan is het weekend. In de avond is er een feestje dat Harry Organiseert waar iedereen naar toe gaat. De bad twins zijn tijdens school al wat aan het bekok stoven wat ze hun broers gaan aan doen. En sommige mensen hebben het toch wel een beetje door dat er iets gaanden is.

    (ik hoop dat het wat duidelijk is : ) veel plezier iedereen)

    [ bericht aangepast op 29 dec 2013 - 16:34 ]


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    [Im A dinosaur! Rawr! X]


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    [MT.
    Hoe laat is het nu in de RPG? Middagpauze? 8.30?]


    Bowties were never Cooler

    - MT.

    ( Mijn topics)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [MT ^^]


    How far is far

    Phantasie schreef:
    ( Mijn topics)


    "Family don’t end in blood”

    Het is ochtend en iedereen komt aan op school.


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Jenna Dianna Styles
    Ik liep vrolijk naar school. Mijn spitzen hingen aan mijn tas en mijn kleine lichte pasjes lieten me bijna over de straat vliegen. Ik was echt heel opgetogen. Vanmiddag had ik training met een scout erbij en ik wilde graag laten zien wat ik allemaal in me had. Erna zou ik waarschijnlijk gewoon thuis of bij Zayn willen slapen, maar mijn grote broer hield een feest. Ik ging daar zeker naartoe, maar hopelijk kon ik vooraf wel douchen. Toen ik eenmaal op het schoolterrein was liep ik door naar mijn kluisje. Daar legde ik mijn jas weg en pakte mijn boeken. Zayn en ik hadden een van de twee pauzes samen, dus degene zonder hem kon ik nog wat oefenen in de gymzaal. Ik had mijn lange bruine haren opgestokeb in een nette hoge knot. Zolang daar maar geen plukje uit zou pieken was alles goed. Ik hing mijn tas tterug om mijn schouders, sloot mijn kluisje en liep de kantine in. Daarging ik aan onze vaste tafel zitten en ging in mijn hoofd nogmaals door mijn routine terwijl ik wachtte op de rest. Ik ging nooit mee met Harry of Percy. Percy lag me gewoon niet en ondanks dat ik een goede band had met Harry liep ik liever zelf. Hopelijk was Zayn vroeg, want ik zou hem niet zo veel meer zien tot vanavond.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2013 - 19:10 ]


    Bowties were never Cooler

    [Ik zal kijken of ik vanavond kan reageren.]


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    (Phantasie -> IrishBoss)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Is het goed als Joelle kan buikspreken en dat ze een pop heeft. Dat klinkt erg dom, but its so funny xD]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Logan Jake Horan
    Ik parkeerde mijn auto op de parkeerplaats voor de school. Bij het uitstappen, griste ik nog net mijn rugzak van de de bijrijdersstoel. Over mijn schouder heen drukte ik op het knopje om de auto te vergrendelen. Met een band van de tas om mijn schouder, liep ik richting het schoolgebouw. De bel was nog niet gegaan, wat niet vaak voorkwam. Langzaam naderde ik het gebouw en stapte door de deur naar binnen. Mijn kluisje was ergens achter in het gebouw, als ik eenmaal daar was, ging de bel vast wel. Ik slenterde er op mijn gemakje heen, ondertussen zoekend naar mijn vrienden. Ze waren er vast nog niet, want meestal waren zij ook niet op tijd. Bij het voorbij gaan, wierp ik een blik de kantine in. Aan een van de tafeltjes zat Jenna, het zusje van Percy. Zo te zien was zij ook erg vroeg, want haar vrienden, waaronder mijn broer, zaten niet bij haar. Met een zucht dacht ik terug aan vanmorgen. Mijn moeder was weer eens tegen me uitgevallen over mijn houding en schoolwerk. Dat deed ze nou nooit bij Niall, haar lievelingetje.
    Eenmaal bij mijn kluisje, gooide ik mijn overbodige boeken er hardhandig in, nadat ik het ding open had gemaakt. Stomme Niall. Met weer een zucht hees ik mijn tas weer op mijn rug. Ik besloot dat ik ook maar in de kantine ging zitten, mijn vrienden vonden me vanzelf wel. Ik koos wel zorgvuldig een tafeltje wat een aardig eindje verwijderd was van die van Jenna.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Joelle Quinty Valentine

    Ik zucht. Weer een saaie schooldag, op een saaie school. Maar één ding maakt alles weer goed. Niall. In alle lessen die ik niet met hem heb lig ik half te slapen, maar soms is het ook wel interessant hoor! Meestal oefen ik met "fluister-buikspreken" in de slaapverwekkenden lessen. En dan moet ik ook nog op de fiets! O, hoe graag ik toch een eigen auto zou willen hebben! Maar ja, dan heb ik eerst een rijbewijs nodig. Ik zet mijn krakkemikkige fiets op slot en loop de school in, niet wetend waar Niall is. Ik heb hem toch nodig, wil ik deze schooldag overleven.
    Vaak zit hij in de kantine, een broodje te eten of zo. Ach ja, 'k ben niks anders gewend. Ik duw de deur van de kantine open, maar nee, geen Niall. Maar Logan is er wel! Nou, dan zou Niall ook wel ergens moeten rondhangen, 'Hé Logan!' roep ik naar de jongen. 'Weet je waar Niall is?'


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Liam Payne.

    Zuchtend sloot ik de deur achter me. Jippie, school. Gelukkig was het al vrijdag, en had ik vanavond een feestje dat Harry organiseerde, anders was ik depressief geworden. Ik liep naar mijn auto, en gooide mijn schooltas op de bijrijders stoel, en startte de auto. Gelukkig hadden mijn tweeling broer Luke en ik nu alle twee onze eigen auto, dan hoefde ik niet meer met hem mee te rijden, of andersom. We mogen elkaar niet echt, terwijl we toch qua uiterlijk als twee druppels water op elkaar lijken, toch hebben we een hele andere persoonlijkheid. Inmiddels was ik al op school aangekomen, dus ik pakte mijn tas, en stapte uit de auto. Ik liep de school binnen, en liep richting de kantine, waar alleen Jenna, het zusje van Harry, en Logan, de tweelingbroer van Niall zaten. Mijn vrienden groep, en mijn vriendin waren er dus nog niet. Meestal was ik degene die als laatste aan kwam zetten, maar dit keer was ik de eerste, waar ik een pest hekel aan heb, aangezien ik niet graag alleen ben. Ik ging dus maar aan een random tafel zitten, en wacht tot er iemand van mijn vrienden groep verschijnt.


    How far is far

    Joelle Quinty Valentine

    Om de een of andere reden vond ik Logan best eng. Ook al was hij Niall's tweelingbroer. 'O, sorry.' zei ik maar snel. 'Ik denk dat ik al weet waar hij is.' Met een vaart stoof ik de kantine uit, naar mijn kluisje. Ik opende het kastje met de juiste cijfercode en legde mijn tas erin. Voordat ik mijn kluisje sloot, griste ik het lijstje eruit, wat ik al een tijdje aan het metaal had gehangen met een magneet. Het lijstje met dingen die ik móést hebben voor Harry's feestje. Het belangrijkste stond bovenaan; een mooie jurk. Die had ik al geregeld. Alleen nog even ophalen bij de winkel, want ze hadden hem niet op voorraad. Nou ja, doesn't matter. Mijn prioriteiten waren nu dat ik Niall moest vinden, want wie weet of er iets met hem is gebeurd.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa