• Ik heb moeite met nieuwe vrienden maken, dus toen ik aan het begin van dit schooljaar er twee nieuwe vrienden bij had was dat voor mij heel wat. Later bleek dus dat 1 (ik noem ze even 1 en 2) zelfmoordneigingen had, ik probeer hem te helpen zoveel als ik kan, maar kom er achter dat alles wat die tegen me zei helemaal niet waar is(het meeste dan). Nummer 2 doet de laatste tijd heel raar tegen me, hij kan niet meer normaal tegen me doen als we met andere zijn. Nu weet ik dat veel mensen dachten dat ik en 2 wat hadden misschien heeft het daar wat mee te maken, maar hij blijft maar volhouden dat er niks is. Nu ben ik dus heel bang dat ik ze kwijtraak. En als ik eenmaal aan zulke dingen denk kan ik er niet mee stoppen en nu ben ik dus bang dat ik iedereen kwijt ga raken. Dit komt ook voor uit dat ik al vaker zomaar vervangen ben..

    Iemand tips voor mij?
    (alvast bedankt)


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Buiten er proberen over te praten, niet eigenlijk. Maar als die ene je toch alleen maar voorliegt en de andere je alleen maar ontwijkt, ben je dan wel zeker dat je ze nog als vrienden wilt? Ik maak ook niet gemakkelijk vrienden, maar zo'n mensen ben ik liever kwijt dan rijk.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Je mag niet alleen help in de titel doen.


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef op 2 dec 2013 - 19:41:
    Je mag niet alleen help in de titel doen.


    Oh sorry dat wist ik niet, uhm hoe kan ik dat aanpassen?

    [ bericht aangepast op 2 dec 2013 - 19:42 ]


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Avarosa schreef op 2 dec 2013 - 19:40:
    Buiten er proberen over te praten, niet eigenlijk. Maar als die ene je toch alleen maar voorliegt en de andere je alleen maar ontwijkt, ben je dan wel zeker dat je ze nog als vrienden wilt? Ik maak ook niet gemakkelijk vrienden, maar zo'n mensen ben ik liever kwijt dan rijk.


    Zo had ik het eerlijk gezegd nog niet bekeken..


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    LollyBiatch schreef:
    (...)

    Oh sorry dat wist ik niet, uhm hoe kan ik dat aanpassen?
    Enkel een mod kan dat doen, maar ik heb je topic gemeld, dus ze zullen het vast wel snel zien en aanpassen. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef op 2 dec 2013 - 19:45:

    Enkel een mod kan dat doen, maar ik heb je topic gemeld, dus ze zullen het vast wel snel zien en aanpassen. (:


    Bedankt :)


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.