• Als new edition van My Best Friends Brother


    "I want you to meet my family. These are my father, mother and my sister," she said with a smile.
    But I wasn't looking at her anymore.
    I was looking at the gorgeous creature she called her sister.
    She looked like my girlfriend, but she was so much prettier.
    And then I knew, I needed to have her.


    Invullijstje:
    Guys:
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Vriendin van zus van:
    Extra:

    Girls:
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Zusje van vriendin van:
    Extra:


    Personages:
          De meiden:
    - Avelynn Julia Fresno || Birdo [z.v. Harry]
    - Lizz Calypso Heather || Imagines [z.v. Zayn]
    - Santana Felidea Martinez || IrishBoss [z.v. Niall]
    - Alexandra Ciara Campbell || Givens [z.v. Louis]
    - Alexandria Brandy Rodriquez || Kayal [z.v. Liam]

          De jongens:
    - Harry Edward Styles || Petals
    - Niall James Horan || Liked
    - Liam James Payne || Kendizzzzle
    - Zayn Javadd Malik || Memorias
    - Louis William Tomlinson || 1946

    Regels:
    - Reservering blijft 48 uur staan, tenzij geldige reden.
    - Minimaal 120 woorden.
    - Het liefst wat ervarener RPG'ers.
    - Geen ruzie OOC.
    - Off-topic kan in het aan te maken praattopic.
    - Topics worden alleen geopend door Birdo, tenzij anders aangegeven.
    - +16 is toegestaan.
    - De jongens zijn vrienden met elkaar, net zoals de meisjes, dus zo hebben zij met elkaar te maken.
    - Naamsverandering doorgeven
    - Absoluut geen Mary-Sue's of Gary-Stu's.
    - Geen bromances
    - Have fun!


    Begin
    Het is een koude decemberavond; vijf december om precies te zijn. Sinterklaas wordt volop gevierd, en de vriendjes van de zussen zijn uitgenodigd om dit jaar mee te doen met lootjes te trekken.
    De jongens hebben de naam van de kleine zusjes getrokken, + de naam van 'je' zus mag je zelf bedenken.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2013 - 15:20 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Birdo schreef:
    Avelynn Fresno.
    "He, zo bedoelde ik het helemaal niet. Ik vroeg me gewoon af hoe zo'n mooi meisje als jij dit nog nooit eerder heeft meegemaakt," glimlachte hij liefelijk. Hij trok me dichterbij, en opgelucht zuchtte ik. Een glimlachje sierde mijn gelaat, en ik keek hem in zijn heldere ogen. Zacht gleden mijn vingers over zijn sleutelbeen, en ik besefte me dat dit niet elke nacht kon. Dat Harry niet mijn vriendje was, maar die van Levinia. Toch wilde ik zijn warmte voor deze nacht zo lang mogelijk bij me houden, en dus nestelde ik me in zijn armen.


    -Spoiler voor Catnip :Y)-

    - Hé, dat hoefde niet zei ik. :Y) Ik lees het gewoon, dusja. Such a rebel.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2013 - 20:02 ]


    :)

    Harry Styles

    Opgelucht zuchtte ze, om daarna te glimlachen en me recht aan te kijken. Haar vingers gleden over mijn sleutelbeen en ik drukte mijn lippen tegen haar voorhoofd. Helaas wist ik, en dat besefte zij zich waarschijnlijk ook, dat dit niet eeuwig kon duren aangezien ik nog steeds bij Levinia hoorde. Ik zuchtte even, om daarna mijn ogen te sluiten. Ik voelde me hier prettig bij, bij haar warmte en algehele aanwezigheid. Ze nestelde zich in mijn armen, die ik wat steviger om haar heen sloeg. Als het kon, dan zou ik hier het liefst voor een langere tijd blijven. Maar morgenochtend vroeg moest ik toch echt terug, waar ik nu al ontzettend tegenop keek.

    -*Kucht ongemakkelijk* Mis ik hier iets? :'D-


    Because I love him, do I need another reason?

    - Nee hoor. Niets. :') Klein gesprek gehad met Melissa. Nothing special.


    :)

    Avelynn Fresno.
    Hij sloeg zijn armen steviger om me heen, en ik kuste hem. Dit was de eerste kus vol liefde en passie, waarin het tastbaar was wat we voelden. De eerste die me écht deed verlangen naar meerMijn mond opende weer, en ik aaide hem teder over zijn wang.

    -whie, kort maar moet slapen-


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles

    Ze kuste me weer, deze keer vol liefde en passie. Nu verlangde ze duidelijk naar meer, ze opende haar mond en streek teder over mijn wang. Maar al te gretig reageerde ik op haar acties en trok haar zo mogelijk nog dichterbij. God, dit voelde zo goed, maar was eigenlijk zo ontzettend fout. Ik ging met een hand door haar haren, en kuste haar nu ietsje ruwer. Mijn tong gleed over haar onderlip en ik grijnsde in de kus. Ik kon het niet laten om haar een beetje te plagen, dus verplaatste ik mijn hand weer naar haar middel, waar ik nu lichtjes met mijn vingertoppen over streek.


    Because I love him, do I need another reason?

    Louis Tomlinson.

    Ik zag hoe Alex met haar ogen rolde en eerlijk gezegd was het ook wel gemeen van haar, maar ik ging er niet echt woorden aan vuil maken. Alex legde het cadeautje naast haar neer, om op te staan en een ander cadeautje te pakken. "Voor jou," zei ze, waarna ze het me aangaf en naar me glimlachte. Ik schonk haar ook een glimlach en pakte het pakje van haar aan, om te zien hoe ze weer terug naast Doreen ging zitten, voordat ik het pakje ook daadwerkelijk open scheurde. Letterlijk, scheuren, want tja, diep van binnen zijn jongens toch altijd heel blij met hun cadeautjes. Ik liet het verfomfraaide cadeaupapier op de grond vallen en grinnikte zachtjes bij het aanzien van m'n cadeautje. Al was het nog best schattig.

    [Ik heb geen flauw idee wat ik zijn cadeau moet laten zijn :'D]

    [ bericht aangepast op 2 dec 2013 - 23:15 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    (Dobreva went Petals.)


    Because I love him, do I need another reason?

    Avelynn Fresno.
    Hij trok me nu echt helemaal tegen zich aan, en mijn mondhoeken krulden lichtjes omhoog. Het was duidelijk te merken dat hij hier geen problemen mee had, en dat hij zo langzamerhand wel meer wilde dan alleen kussen. Zijn kus werd ruwer, en ik voelde dat zijn lippen een grijns vormden. Ik ademde scherp in toen ik zijn vingertoppen bij mijn middel voelde, en ik liet de mijne over zijn armbiceps glijden. "Ja Styles, dat zou jij wel willen, he?" murmelde ik.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles

    Ze ademde even scherp in toen ze mijn vingers over haar middel voelde glijden, en ze liet de hare over mijn arm heen gaan. 'Ja Styles, dat zou jij wel willen, he?' murmelde ze. Ik keek naar haar op met grote onschuldige ogen.
    'Ik heb geen idee waar je het over hebt,' zei ik onschuldig, om daarna een lok van haar haren rond mijn wijsvinger te draaien.
    'Wat dacht je dan?' vroeg ik, nog steeds net alsof ik totaal nergens vanaf wist. Ik drukte weer een kus op haar lippen, om te laten merken dat ik gewoon met haar aan het dollen was. Of ik serieus ja zou zeggen op haar vraag? Eerlijk gezegd wist ik het zelf ook niet, ik zag wel wat er van kwam.


    Because I love him, do I need another reason?

    Avelynn Fresno.
    Met grote, onschuldige ogen keek hij me aan. "Ik heb geen idee waar je het over hebt." Zijn stem paste perfect bij de uitdrukking op zijn gezicht, en ik had zo'n gevoel dat hij dit vaker deed. Zijn vingers gingen naar mijn haren, waar hij langzaam een lok eromheen wikkelde. "Wat dacht je dan?" Nog steeds datzelfde onschuldige toontje, en ditmaal ook een klein kusje om te laten merken dat hij met me dolde. "Oh, ik weet niet," zei ik op diezelfde toon. Mijn vingers gingen naar zijn buikspieren, en gleden langzaam naar beneden. Met een geniepig glimlachje keek ik hem aan, terwijl mijn hand steeds verder afdaalde. Hij was niet de enige die wist hoe je moest dollen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    'Oh, ik weet niet,' zei ze op dezelfde onschuldige toon die ik had gebruikt. Haar vingers gingen richting mijn buik, wat kippenvel bij mij veroorzaakte bij mij, en haar vingers gleden langzaam naar beneden. Met een geniepig glimlachje keek ze me aan, en haar hand dwaalde steeds verder af. Volgens mij wou ze laten zien dat zij niet de enige was die kon dollen. Ik beet op mijn lip en sloot mijn ogen, fixerend op haar aanrakingen. Ik moest eerlijk zijn, ze wist heel goed wat ze met me deed.
    'Weet je zeker dat je het niet weet?' probeerde ik op dezelfde toon te zeggen, wat gruwelijk mislukte aangezien mijn ademhaling zich nu versneld had. Ik kon nu maar beter mijn mond gaan dichthouden, want anders zou er alleen maar onzin uitkomen omdat ik nu niet bepaald mijn gedachten op een rijtje kon houden.


    Because I love him, do I need another reason?

    Avelynn Fresno.
    Hij sloot zijn ogen en beet op zijn lip, en ik glimlachte tevreden. "Weet je zeker dat je dat niet weet?" Zijn stem begaf het in het midden van de zin. Geconcentreerd ging ik door, terwijl zijn ademhaling langzaamaan versnelde. Mijn lippen raakten vederlicht zijn mondhoek, en ik genoot van zijn reactie.

    -prut, sorry-


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    Ik wist bijna zeker dat ze nu een zelfvoldane glimlach op haar gezicht had, wacht maar, ik kreeg haar nog wel. Geconcentreerd ging ze door, en na een aantal seconden voelde ik lippen heel lichtjes op mijn mondhoek. Ik was haar geplaag nu meer dan zat, en drukte mijn lippen tegen haar kaak, die ik heel langzaam en lichtjes naar haar nek bewoog. Daar drukte ik een kus om daarna mijn lippen net zo langzaam als net verder naar beneden te plaatsen, en even naar haar op te kunnen kijken om haar reactie goed te kunnen zien.


    Because I love him, do I need another reason?

    Avelynn Fresno.
    Zijn lippen plaatste hij op zijn kaak, en ze gleden langzaam naar beneden. Meteen verloor ik mijn geconcentreerde houding, en ik sloot mijn ogen toen hij een kusje in mijn nek drukte. Hij ging weer verder naar beneden, en gefocust op zijn aanrakingen bleef ik doodstil liggen. "Het is zo fout, maar het voelt zo verschrikkelijk goed." Mijn stem was slechts een schorre, hese fluistering, net te verstaan. Maar mijn woorden konden niet duidelijker zijn.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    Stiekem vond ik het ontzettend grappig dat ze haar geconcentreerde houding gelijk verloor door mijn aanraking, en ze bleef nu doodstil liggen. 'Het is zo fout, maar het voelt zo verschrikkelijk goed.' Haar stem klonk schor, en was niet veel meer dan een hese fluistering, echt maar net hoorbaar. Een even onhoorbaar "Hmmh" rolde over mijn lippen terwijl ik zacht een kus tegen haar sleutelbeen drukte. Mijn vingertoppen gleden lichtjes van haar middel naar haar heupen, waar ze cirkeltjes draaiden. Ik wist nog steeds niet helemaal zeker waar ze nou heen wou, maar dat liet ik dan volledig aan haar over. Want een nee was een nee en daar zou ik dan ook naar luisteren.


    Because I love him, do I need another reason?