• Als new edition van My Best Friends Brother

"I want you to meet my family. These are my father, mother and my sister," she said with a smile.
    But I wasn't looking at her anymore.
    I was looking at the gorgeous creature she called her sister.
    She looked like my girlfriend, but she was so much prettier.
    And then I knew, I needed to have her.

Invullijstje:
    Guys:
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Vriendin van zus van:
    Extra:

Girls:
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Zusje van vriendin van:
    Extra:

Personages:
          De meiden:
    - Avelynn Julia Fresno || Birdo [z.v. Harry]
    - Lizz Calypso Heather || Imagines [z.v. Zayn]
    - Santana Felidea Martinez || IrishBoss [z.v. Niall]
    - Alexandra Ciara Campbell || Givens [z.v. Louis]
    - Alexandria Brandy Rodriquez || Kayal [z.v. Liam]

De jongens:
    - Harry Edward Styles || Petals
    - Niall James Horan || Liked
    - Liam James Payne || Kendizzzzle
    - Zayn Javadd Malik || Memorias
    - Louis William Tomlinson || 1946

Regels:
    - Reservering blijft 48 uur staan, tenzij geldige reden.
    - Minimaal 120 woorden.
    - Het liefst wat ervarener RPG'ers.
    - Geen ruzie OOC.
    - Off-topic kan in het aan te maken praattopic.
    - Topics worden alleen geopend door Birdo, tenzij anders aangegeven.
    - +16 is toegestaan.
    - De jongens zijn vrienden met elkaar, net zoals de meisjes, dus zo hebben zij met elkaar te maken.
    - Naamsverandering doorgeven
    - Absoluut geen Mary-Sue's of Gary-Stu's.
    - Geen bromances
    - Have fun!

Begin
    Het is een koude decemberavond; vijf december om precies te zijn. Sinterklaas wordt volop gevierd, en de vriendjes van de zussen zijn uitgenodigd om dit jaar mee te doen met lootjes te trekken.
    De jongens hebben de naam van de kleine zusjes getrokken, + de naam van 'je' zus mag je zelf bedenken.

[ bericht aangepast op 3 dec 2013 - 15:20 ]

These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

Avelynn Fresno.
    Ik smirkte om haar loopje terwijl ik opstond. "Ik kleed me vast om voor de nacht. Pa en ma blijven toch wel bij de buren vannacht." Ik liep de trap op en trok mijn nachtjapon aan, die me overal nauw omsloot, en dus accentuurde. Ik liep weer terug, en Lev sneerde meteen; "Probeer je m'n vriendje in te palmen ofzo?" Ik stak mijn handen onschuldig in de lucht. "Ik zou niet durven. Daarbij, ik ben toch te knap voor hem," grinnikte ik. Ik plofte weer op de bank neer en pakte de rest van mijn cadeautjes uit, die van stoer tot sexy gingen. Toen ik daar mee klaar was stond ik weer op. "Ik ga lekker in pap en mams bed slapen. Trusten." Ik denderde de trap weer op rn kroop onder de dekens, waar ik lichtelijk nerveus op Harry's lichaamswarmte wachtte.

Alexandria Brandy Rodriquez

Ik voelde zijn hand over mijn arm glijden terwijl de andere nog steeds plaats vond op mijn wang. Het ging zo een tijdje door tot er geluid uit de keuken kwam en Liam stopte. 'Daar komt de rest weer aan' Fluisterde hij grijnzend en ik grinnik. Ik kijk hem na en het tikken van een hak vult de gangen. Ik kijk Liam grijnzend aan en maak snel een gebaar dat hij zijn haar goed moet doen, aangezien ik het best wel door de war heb gemaakt. Ik zak weer wat onderuit en kijk om me heen alsof er niks gebeurd is. Nou ja, er is ook niks gebeurd. Niks als je Felicity Rodriquez heet. Een kleine grijns speelt op mijn lippen en ik scan de kamer even

El Diablo.

Alexandra Ciara Campbell
    'Begin jij maar, anders, ik denk dat het voor mij een beetje lastig is met deze meid op m'n schoot.' Hij grinnikte zachtjes en ik beet even op mijn lip. Natuurlijk. Ik draaide me om - om het door mij gekochte cadeautje te pakken en toen mijn blik die van Louis kruiste en ik zag dat hij glimlachte, wist ik me weer een beetje te ontspannen. What the hell was er met mij aan de hand? Ik reikte het cadeau uit naar Doreen, maar net niet zo ver dat ze hem vanaf haar huidige zitplaats kon aanpakken.
    'Alex.. please. Ik zit zo comfortabel..' zeurde Doreen en ze keek me met een pruillipje aan. Ik schudde lachend mijn hoofd.
    'Toch zal je jouw plekje moeten verlaten. Al kan ik je cadeau natuurlijk ook zelf houden,' dreigde ik. Meteen sprong Doreen op, en nadat ze Louis nog een kusje op de wang gaf - en ik met mijn ogen rolde om haar klefheid - pakte ze het cadeautje aan.
    'Van mij,' mompelde ze nog naar me. Ik grinnikte en ging weer op mijn plaats zitten.
    'Jouw beurt, Doreen.'

:)

Liam Payne.

Ze grinnikte, en even later vulde het geluid van een hak de gangen. Felicity en haar moeder kwamen er weer aan. Fijn, nou moest ik haar vriendje weer spelen. Waarom maak je het niet gewoon met haar uit? Ging er steeds door mijn hoofd. Maar zo'n jongen was ik niet, ik ga niet vreemd met elk meisje dat ik zie. Maar bij Alexandria was het anders, ze leek best op haar zus, maar dan beter, en hun persoonlijkheid was ook anders. Ze keek grijnzend naar me, en maakte een gebaar dat ik mijn haar goed moest doen, aangezien zij het nogal door de war had gemaakt. Gauw ging ik met mijn hand over mijn haar, hopend dat het nu goed zat. Ondertussen was Alexandria al wat onderuit gaan zitten, en keek om zich heen alsof er niets gebeurd was. Er was ook niets gebeurd, tenminste Felicity en haar moeder hoefde dit niet te weten. Ik voelde me nu ontzettend rot, maar ik kon er niets aan doen, Alexandria is gewoon veel leuker dan haar zus.

How far is far

Whoops.

[ bericht aangepast op 2 dec 2013 - 18:53 ]

Harry Styles

Avelynn grijnsde even om haar zus' uitsloverige loopje. 'Ik kleed me vast om voor de nacht. Pa en ma blijven toch wel bij de buren vannacht.' En met die woorden verdween ze de trap op, om snel daarna terug te komen met een nachtjapon die perfect aansloot op haar lichaam en ik kon het niet laten om haar nog eens goed in me op te nemen. 'Probeer je m'n vriendje in te palmen ofzo?' sneerde Lev en Avelynn stak onschuldig haar handen in de lucht. 'Ik zou niet durven. Daarbij, ik ben toch te knap voor hem,' grinnikte ze nog voor ze op de bank plofte om de overige cadeaus open te maken. Geruststellend drukte ik een kus op Lev's wang, proberend niet te denken hoe erg ik haar zo meteen zou verraadden. Ave was ondertussen klaar en stond op. 'Ik ga lekker in pap en mams bed slapen. Trusten.' En verdween weer naar boven.
    'Zullen wij ook maar gaan?' vroeg ik aan het overgebleven meisje. Ze knikte en ik leidde haar aan haar hand naar boven. Snel trok ze haar pyjama aan en kroop onder de wol. Zelf sliep ik altijd alleen in mijn boxers, en dit was dus geen uitzondering. Ik ging bij haar liggen en legde een hand op haar middel waarna ik merkte dat ze haar oordopjes al inhad. Na een minuut of vijf was ik er zeker van dat ze sliep en heel voorzichtig kroop ik het bed uit, om nog een laatste kus op haar voorhoofd te drukken en te vertrekken naar de grote slaapkamer. Vlug liep ik richting het bed en ging naast Avelynn liggen.
    'Heb je me gemist?' vroeg ik met een grijns.

Because I love him, do I need another reason?

Louis Tomlinson.

Alex pakte de zak met cadeautjes, om daar eentje uit te halen en de eerste was voor Doreen, die ze aan haar aanreikte. "Alex.. please. Ik zit zo comfortabel.." Zei Doreen, waardoor er een zachte grinnik over mijn lippen rolde. "Toch zal je jouw plekje moeten verlaten. Al kan ik je cadeau natuurlijk ook zelf houden," hoorde ik Alex zeggen, maar als Doreen iets kreeg dan wilde ze het natuurlijk ook altijd wel zelf houden. Ze drukte nog een kusje op mijn wang, voordat ze opstond en naar Alex toe liep. "Van mij," mompelde ze er nog achteraan. Nu was het Doreen's beurt om een cadeautje te pakken, ik volgde haar handelingen op het moment dat ze een cadeautje pakte. "Helaas... Deze is voor... Alex," zei ze, terwijl ze expres het cadeautje even voor mij had gehouden. Ach, ik zou heus nog wel een cadeautje krijgen deze avond. Hoopte ik toch. Doreen gaf het cadeautje aan Alex, om vervolgens naast haar te gaan zitten.

stay safe because I like being alive at the same time as you

-Dat. Is een pittig lang stukje :'D-

Avelynn Fresno.
    Na een minuut of twee hoorde ik het stel naar boven komen, en het nerveuze gevoel in mijn onderbuik begon toe te nemen. Na nog een paar minuten hoorde ik iemand stilletjes over de overloop lopen, en de slaapkamerdeur ging open. En daar was zijn lichaamswarmte al. "Heb je me gemist?" ik draaide me naar hem om, en kon zijn grijns zelfs in het donker onderscheiden. Nog steeds wilde het nerveuze gevoel niet weg gaan, al wist ik dat Levinia echt nergens van wakker werd. "Hmhm." murmelde ik tegen zijn lippen aan. Algauw plantte ik ze weer op de zijne. Terwijl ik steun zocht tegen zijn borstkas, merkte ik dat hij niet meer aanhad dan een boxer, waar mijn wangen dieprood van kleurden.

-I feel untalented.-

-Ik kan langer, pas maar op ^^-

Harry Styles

Ze draaide zich naar me om en het was me duidelijk dat ze ontzettend nerveus was. 'Hmhm,' murmelde ze tegen mijn lippen en snel plantte ze -ze weer op de mijne. Ze zocht steun tegen mijn borst, waarna ze algauw leek te merken dat ik niet al te veel kleding aan had. Ik grijnsde weer even en maakte me voorzichtig van haar los. Ik kon zelfs in het donker nog zien dat haar wangen vuurrood waren.
    'is hier iemand een beetje nerveus, hmm? Nog nooit een jongen in je bed gehad die schaars gekleed was?' grinnikte ik zachtjes, want ik kon namelijk absoluut niet geloven dat ze dat nog nooit had meegemaakt. Bij een meisje zoals zij zouden de jongens aan haar voeten moeten liggen. Ik liet mijn lippen plagend lichtjes over haar kaak heen gaan en keek haar daarna onschuldig aan om haar reactie te kunnen zien.

-You're not untalented.-

Avelynn Fresno.
    "Is iemand een beetje nerveus, hmm? Nog nooit een jongen in je bed gehad die schaars gekleed was?" Grinnikte hij. Ik sloeg mijn ogen beschaamd neer. Zie je wel, hij vond me gewoon een preutse kneus. Ik wist niet wat ik moest zeggen, tot ik mijn stem terug leek te krijgen. "Nou, eh- nee." Zijn lippen gingen plagend over mijn kaak, en ik sloot mijn ogen even. Als hij zo met me spotte, waarom lag hij hier dan nog.

-Ik weet dat hij het niet zo bedoelde, maar het leek me wel grappig ˆˆ-

Dubbelpost.

[ bericht aangepast op 2 dec 2013 - 19:40 ]

(Phantasie -> IrishBoss)

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Harry Styles

Blijkbaar wist ze even niet wat ze moest zeggen, maar opende haar mond daarna toch. 'Nou, eh- nee,' zei ze en sloot haar ogen toen ik met mijn lippen over haar kaak ging. Ik keek haar nu onderzoekend aan, en merkte op dat ze me waarschijnlijk verkeerd begrepen had. Ik zuchtte even en legde een hand op haar wang, die nog steeds vuurrood en warm was.
    'Hé, zo bedoelde ik het helemaal niet. Ik vroeg me gewoon af hoe zo'n mooi meisje als jij dit nog nooit eerder heeft meegemaakt,' glimlachte ik liefjes, om vervolgens een zachte kus op haar lippen te drukken. Ik verplaatste de hand die op haar wang lag richting haar middel, zodat ik haar wat dichterbij kon trekken. Zacht trok ik weer terug, om vervolgens nog een kus op haar neus te kunnen plaatsen.

Alexandra Ciara Campbell
    Doreen liep naar de stapel cadeautjes en pakte eentje op, waarna ze weer naar Louis liep en het cadeau voor zijn neus hield.
    'Helaas... Deze is voor... Alex,' zei ze en ze draaide zich met een zwaai waarbij ze haar lange donkere haar over haar schouder sloeg en mij het cadeautje aangaf. Ik rolde met mijn ogen en nam het aan, waarna Doreen vrolijk op de bank plofte. Zo ontzettend kinderachtig. Ik legde het cadeautje naast me en stond op om een volgend cadeau van de stapel te pakken. Louis' naam stond er met sierlijke letters opgeschreven.
    'Voor jou,' zei ik en ik gaf Louis het pak aan, waarna ik naar hem glimlachte. Ik liep terug naar de bank en ging rustig naast Doreen zitten.

:)

Avelynn Fresno.

"He, zo bedoelde ik het helemaal niet. Ik vroeg me gewoon af hoe zo'n mooi meisje als jij dit nog nooit eerder heeft meegemaakt," glimlachte hij liefelijk. Hij trok me dichterbij, en opgelucht zuchtte ik. Een glimlachje sierde mijn gelaat, en ik keek hem in zijn heldere ogen. Zacht gleden mijn vingers over zijn sleutelbeen, en ik besefte me dat dit niet elke nacht kon. Dat Harry niet mijn vriendje was, maar die van Levinia. Toch wilde ik zijn warmte voor deze nacht zo lang mogelijk bij me houden, en dus nestelde ik me in zijn armen.

-Spoiler voor Catnip :Y)-

[ bericht aangepast op 2 dec 2013 - 20:00 ]