• Hallo,

    ik kyk soms naar de promitie afdeling als ik een quiz wil lezen.Maar dan kom ik ook topics tegen en daar staat een verhaal en dan vragen ze "Goed idee of slecht idee?"
    Maar ik vind dat je zelf moet kiezen wanneer je hem doet,en niet door andere laten beslissen.
    Wat is jou mening hierover?
    x


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    Ik vind dat eigenlijk wel slim dat ze dat doen, want straks is het verhaal echt flut en zet je 'm er voor niets op. Bovendien gaan de meesten als hun quiz niet gemaakt worden zeiken op 't forum dat het niet gemaakt word en blablabla. Ik vind het slim dat sommige mensen dat doen.


    Life is hard and then we die

    Ik vind dat eigenlijk wel slim dat ze dat doen, want straks is het verhaal echt flut en zet je 'm er voor niets op. Bovendien gaan de meesten als hun quiz niet gemaakt worden zeiken op 't forum dat het niet gemaakt word en blablabla. Ik vind het slim dat sommige mensen dat doen.

    Ja,but de ene vind hem slegt maar zeggen dat hij tog goed is,en dan ben je er niets mee.(En dat is meestal wel zo.)


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    dat klopt idd wel, is lastig...alleen wat wel handig is, als je 2 of meer ideeen hebt en dat gaat stemmen...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    dat klopt idd wel, is lastig...alleen wat wel handig is, als je 2 of meer ideeen hebt en dat gaat stemmen...
    ja heel handig, want dan kan iemand je andere idee inpikken

    (...)
    Ja,but de ene vind hem slegt maar zeggen dat hij tog goed is,en dan ben je er niets mee.(En dat is meestal wel zo.)
    Ik reageer niet meer op verhalen die ik slecht vind want dan gaan ze op me zeiken van "Ja jij altijd met je gezeur!" Ik reageer alleen nog maar op verhalen die ik wel goed vind.


    Life is hard and then we die

    Ja idd^^
    Je schrijft toch Quizlets omdat je dat GRAAG doet en niet omdat je massas lezers en reacties wilt?


    Your Butt is Mine!

    Ja idd^^
    Je schrijft toch Quizlets omdat je dat GRAAG doet en niet omdat je massas lezers en reacties wilt?

    Idd!


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    (...)ja heel handig, want dan kan iemand je andere idee inpikken


    mag ik aannemen dat dat sarcastisch bedoeld was???


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.