• Als new edition van My Best Friends Brother


    "I want you to meet my family. These are my father, mother and my sister," she said with a smile.
    But I wasn't looking at her anymore.
    I was looking at the gorgeous creature she called her sister.
    She looked like my girlfriend, but she was so much prettier.
    And then I knew, I needed to have her.


    Invullijstje:
    Guys:
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Vriendin van zus van:
    Extra:

    Girls:
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Zusje van vriendin van:
    Extra:


    Personages:
          De meiden:
    - Avelynn Julia Fresno || Birdo [z.v. Harry]
    - Lizz Calypso Heather || Imagines [z.v. Zayn]
    - Santana Felidea Martinez || IrishBoss [z.v. Niall]
    - Alexandra Ciara Campbell || Givens [z.v. Louis]
    - Alexandria Brandy Rodriquez || Kayal [z.v. Liam]

          De jongens:
    - Harry Edward Styles || Petals
    - Niall James Horan || Liked
    - Liam James Payne || Kendizzzzle
    - Zayn Javadd Malik || Memorias
    - Louis William Tomlinson || 1946

    Regels:
    - Reservering blijft 48 uur staan, tenzij geldige reden.
    - Minimaal 120 woorden.
    - Het liefst wat ervarener RPG'ers.
    - Geen ruzie OOC.
    - Off-topic kan in het aan te maken praattopic.
    - Topics worden alleen geopend door Birdo, tenzij anders aangegeven.
    - +16 is toegestaan.
    - De jongens zijn vrienden met elkaar, net zoals de meisjes, dus zo hebben zij met elkaar te maken.
    - Naamsverandering doorgeven
    - Absoluut geen Mary-Sue's of Gary-Stu's.
    - Geen bromances
    - Have fun!


    Begin
    Het is een koude decemberavond; vijf december om precies te zijn. Sinterklaas wordt volop gevierd, en de vriendjes van de zussen zijn uitgenodigd om dit jaar mee te doen met lootjes te trekken.
    De jongens hebben de naam van de kleine zusjes getrokken, + de naam van 'je' zus mag je zelf bedenken.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2013 - 15:20 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Avelynn Julia Fresno.
    Harry verslikte zich, en meteen ging Levinia weer overbezorgd doen. "Gaat het wel schatje?" Ik rolde met mijn ogen. "Ehm, het gaat wel." Ik zag dat hij een grijns probeerde te onderdrukken, waardoor ik ook moest grijnzen. "Avelynn, ik ga jouw belachelijke gedrag bij pap en mam melden!" Met haar neus arrogant in de lucht gestoken paradeerde ze weg, en toen ik de voordeur dicht hoorde slaan begon ik luidop te lachen. "Goeie actie, hoor," lachte ik. Ik stond op om naast hem te gaan zitten, en keek hem grijnzend aan. Nu ik even aan hem gewend was werd hij alleen maar knapper, en ik keek naar het shirt, wat doorweekt was van het dampende spul. "Dit kan zo niet. Je moet maar even een shirt van m'n vader aan." Ik wenkte hem mee naar boven, wetend dat Levinia lang genoeg weg zou blijven, zodat ze me niet zou vermoorden. Ik rommelde in de kast van mijn vader, en vond uiteindelijk -na walgend een pak condooms aan de kant gesmeten te hebben- een donkergroene sweater, die mooi bij zijn ogen zou kleuren. Ik gooide het hem toe. "There you go."


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles

    'Gaat het wel schatje?' vroeg Levinia bezorgd, waarna ik zei dat het wel ging. Avelynn rolde met haar ogen en moest, net zoals ik, een grijns onderdrukken. 'Avelynn, ik ga jouw belachelijke gedrag bij pap en mam melden!' Arrogant en met haar neus in de lucht liep ze weg, en toen we de deur dicht hoorde slaan begon Avelynn hardop te lachen. 'Goeie actie, hoor,' lachte ze, om vervolgens op te staan en naast me te komen zitten. Onschuldig keek ik haar aan en haalde mijn schouders op. Ze keek naar mijn shirt, wat door mijn prachtige actie daarnet doorweekt was. 'Dit kan zo niet. Je moet maar even een shirt van m'n vader aan,' zei ze en wenkte me mee naar boven, Levinia bleef toch nog wel even weg. Ik volgde haar op de voet de kamer van haar ouders in en ze begon te rommelen in de kledingkast. Ze keek een beetje walgend vanwege het object in haar handen had weggesmeten, wat een zachte grinnik van mijn kant opleverde. Na een tijdje vond ze een donkergroene sweater en gooide het naar me toe, en het nu wel handig opving. 'There you go.' Vlug trok ik het natte shirt uit en de sweater aan, want als Levinia nu binnen zou komen en ik stond hier halfnaakt zouden er sowieso doden vallen.
    'Dankje,' mompelde ik en maakte al weer aanstalten om naar beneden te lopen, en ik keek nog even over mijn schouder om te zien of ze me zou volgen.


    Because I love him, do I need another reason?

    Alexandria Brandy Rodriquez

    'Trouwens, hoe ging je hockeywedstrijd?' Vroeg Liam aan Felicity en ik zucht diep terwijl ik mijn ogen sluit. Vraag dat nou niet... 'Oh, geweldig! We hebben gewonnen met 11-12, en ik heb er drie gemaakt! De meeste van allemaal, eigenlijk ben ik gewoon te goed voor dat team, maarja.. Als hun dat niet inzien.' zegt Felicity gelijk en ik schud mijn hoofd. 'Dat moest je vragen?' mompel ik. Ik pak nog een stuk pizza en neem een hap. Mijn zus was me iets te opschepperig. Ze leek gewoon goed omdat de beste vier uit het team geblesseerd waren of een afspraak hadden... 'Logisch als Anna, Joan, Morgan en Alicia er niet waren...' mompel ik en leun verveeld op mijn hand...


    El Diablo.

    Liam Payne.

    Alexandria zuchtte diep, terwijl ze haar ogen sloot. 'Oh, geweldig! We hebben gewonnen met 11-12, en ik heb er drie gemaakt! De meeste van allemaal, eigenlijk ben ik gewoon te goed voor dat team, maarja.. Als hun dat niet inzien.' Zei Felicity gelijk, en Alexandria schudde haar hoofd. 'Dat moest je vragen?' Mompelde ze. 'Nou, sorry, aangezien niemand wat te vertellen had, we moesten toch ergens over praten.' Zei ik. Alexandria pakte vervolgens nog een stuk pizza en nam er een hap van. 'Logisch als Anna, Joan, Morgan en Alicia er niet waren...' Zei Alexandria, terwijl ze verveeld op haar hand leunde. 'Fijn dat het zo goed ging.' Zei ik tegen Felicity. 'En zo slecht is ze vast niet als ze drie doelpunten heeft gemaakt.' Zei ik met een onderdrukte lach tegen Alexandria. Ik vond het gemeen tegen over Felicity dat ik mijn lach moest inhouden, dus ik keek maar naar Alexandria zodat ze het niet zou zien.


    How far is far

    Alexandria Brandy Rodriquez

    'Nou, sorry, aangezien niemand wat te vertellen had, we moesten toch ergens over praten.' Zei hij, ik reageer er niet op. 'Fijn dat het zo goed ging.' Zei hij vervolgens tegen Felicity die zacht giechelde. 'En zo slecht is ze vast niet als ze drie doelpunten heeft gemaakt.' Zei hij maar ik zag dat hij zijn lach in hield. Ik grinnik zachtjes. 'Nou ja... Geef mij maar voetbal, veel leuker.' grijns ik. Felicity vond voetbal helemaal niks, nou ja. Het spel zelf, over de spelers kon ze uren doorgaan. 'Maargoed, gaan we nog wat leuks doen of wat? Want dit noem ik meer trainen voor mijn 90e.' zeg ik. Het is wel zo. De koekjes staan op tafel samen met de chocomelk die ik straks wel drink, mijn ouders lijken wel twee dooie mensen en het enige wat we doen is kletsen. Ik voel me al bijna bejaard worden hier...


    El Diablo.

    Avelynn Julia Fresno.
    Hij trok zijn shirt uit, en naar mijn mening ging het donkergroene shirt er weer veel te snel overheen. Ik twijfelde of ik het risico zou nemen om te gaan flirten, maar ik dacht dat Levinia nog wel een half uur weg zou blijven. Mijn blik ging bedenkelijk over zijn rug, en hij draaide zich half om. "Ik vond het eigenlijk leuker toen het shirt uitwas." De woorden waren eruit voor ik er erg in had, en mijn wangen kleurden rood. Ik liep langzaam naar hem toe, en glimlachte.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Liam Payne.

    Felicity giechelde zachtjes. Alexandria grinnikte zachtjes omdat ze zag dat ik mijn lach in moest houden. 'Nou ja... Geef mij maar voetbal, veel leuker.' Zei Alexandria. 'Inderdaad, voetbal is eigenlijk wel leuker. Maar ja, iedereen heeft zijn eigen smaak.' Zei ik, om niet al te lullig over te komen tegenover Felicity. 'Maar goed, gaan we nog wat leuks doen of wat? Want dit noem ik meer trainen voor mijn 90e.' Zei Alexandria. Ik barstte in lachen uit, waardoor ik bijna stikte, want ik dronk intussen mijn chocolademelk op. Ze had wel gelijk, het was nu eigenlijk wel saai geworden. Zo'n sfeer hing er ook in het bejaarde tehuis, en zelfs die oude lieve mensjes praatte nog meer dan ons op dit moment.


    How far is far

    Harry Styles

    'Ik vond het eigenlijk leuker toen het shirt uit was,' zei ze toen ik me omdraaide, en gelijk werden haar wangen rood. Langzaam liep ze naar me toe en glimlachte lichtjes. Ik trok verrast mijn wenkbrauwen op en daarna speelde een plagerige grijns om mijn lippen. Ik besloot dat ze een beetje geplaag wel verdiende en legde een vinger onder haar kin, zodat ik haar gezicht een beetje omhoog kon houden en bracht mijn gezicht gevaarlijk dicht bij het hare voor ik zacht sprak.
    'Je weet dat ik een vriendin heb he? Die toevallig ook jouw zus is,' fluisterde ik om haar daarna los te laten en naar beneden te lopen. Nonchalant ging ik weer opgekruld op de bank zitten en pakte mijn inmiddels koudere kop chocolademelk tegen mijn lippen aan te zetten en geamuseerd te wachten op Avelynn's reactie.

    [ bericht aangepast op 30 nov 2013 - 17:49 ]


    Because I love him, do I need another reason?

    Ik reageer vanavond rond n uur of half 12 , misschien nog 1x voor 7 uur. Ik ga zwemmen ^^


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Louis Tomlinson.

    Een lichtelijk nerveus gevoel speelde op toen ik op de bel had gedrukt, maar ik was eigenlijk nooit nerveus. Waarom zou ik dan ineens nerveus zijn om het zusje van mijn vriendin te ontmoeten? Het was te absurd voor woorden. Na een paar kleine minuutjes werd de deur open gedaan, waar een meisje in mijn zicht verscheen, die zeker niet mijn vriendin was. Dan moest het wel haar zusje zijn. Haar mond viel open, maar volgens mij bedacht ze zelf dat het er niet al te charmant uitzag. Ze wenkte me om binnen te komen, waarna ze achter mij de deur dicht deed. "Ik ben Alexandra, maar zeg alsjeblieft Alex. Ik haat die naam," glimlachte ze en ze stak haar hand naar me uit. "Doreens zusje dus. Jij bent Louis, neem ik aan?" Ik pakte haar hand aan en knikte, met een halve glimlach. "Dat zou je wel denken, ja." Ik liet haar hand los, om mijn jas los te ritsen en mijn sjaal af te doen, samen hing ik deze aan de kapstok, waarna ik Alex terug aankeek.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Avelynn Julia Fresno.
    Hij hief mijn kin op, bracht zijn gezicht dicht bij het mijne. Te dicht. 'Je weet dat ik een vriendin heb he? Die toevallig ook jouw zus is,' hij liet me los, en liep naar beneden. Perplex bleef ik staan, en liep snel achter hem aan. Hij lag opgekruld op de bank met een geamuseerd e uitdrukking op zijn gezicht, en ik keek hem uitdagend aan. "Ja, dat weet ik." Ik liep naar hem toe en deed hetzelfde als wat hij bij mij deed. Ik hief zijn kin op en kwam te dichtbij. "Maar we weten allebei dat Levinia het tegenovergestelde is van een droomvriendin." Mijn ogen vonden de zijne en haakten zich vast, benieuwd naar wat hij hier van vond.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Alexandra Ciara Campbell
    Louis glimlachte terug en knikte terwijl hij mijn hand aanpakte. 'Dat zou je wel denken ja.' Hij liet mijn hand weer los en hing zijn jas en sjaal aan de kapstok. Ik volgde zijn beweging met mijn ogen en beet op mijn lip. Mijn zus had weer het knappe vriendje weten te krijgen. Zoals altijd. Louis keek me aan en mijn hoofd leek een stuk lichter te worden. Snel keek ik weg en kuchte. Dit was Doreens vriendje, niet de mijne. Dit hoorde geen awkard situatie te zijn.
    'Eh, nou, hier is de woonkamer dus.' ik liep voor hem uit en plofte neer midden op de bank, gefrustreerd om mijn gedachten. Vervolgens keek ik weer naar Louis.
    'Doreen kan hier elk moment zijn. Ze moest nog even iets regelen,' zei ik glimlachend. 'Je mag best ergens gaan zitten,' mompelde ik grijnzend en ik gebaarde om me heen om mijn woorden kracht bij te zetten.


    :)

    Harry Styles

    Verbluft bleef ze even staan, maar volgde me daarna al snel. Ze keek mij nu ook uitdagend aan. 'Ja, dat weet ik.' Ze liep naar me toe om mijn eigen trucje bij mij te gebruiken. 'Maar we weten allebei dat Levinia het tegenovergestelde is van een droomvriendin.' Haar ogen haakten zich in de mijne, duidelijk benieuwd hoe ik hierop zou reageren. Ik kwam een beetje omhoog zodat mijn lippen nét niet de hare raakten. 'Dat mag dan misschien wel zo zijn, maar geef me dan één goede reden waarom ik nu bij haar hoor,' zei ik net zo uitdagend. Als ze dit op deze manier zou willen, zou ze het voor mijn part krijgen ook. Ergens wist ik wel waar ze naartoe wou gaan, maar op dit moment kon me dat absoluut niks schelen.


    Because I love him, do I need another reason?

    - A REMINDER: HET KOMT VOORAL VAN DE KANT VAN DE JONGENS, HET VERLIEFDE GEDOE! -
    En ik ga reageren ^^

    [ bericht aangepast op 1 dec 2013 - 11:20 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Avelynn Julia Fresno.
    'Dat mag dan misschien wel zo zijn, maar geef me dan één goede reden waarom ik niet bij haar hoor,' zei hij. Zijn lippen bevonden zich op een milimeter afstand van de mijne, en ik slikte. "Ik zal je een reden geven." Fluisterde ik, en ik overbrugde het allerlaatste stukje. Zijn lippen raakten de mijne, en zacht kuste ik hem. En als hij niet wilde, dan zou ik me schamen voor de rest van mijn leven. Zo wel, dan zou ik dit maar al te graag achter Levinia's rug om doen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.