• Als new edition van My Best Friends Brother


    "I want you to meet my family. These are my father, mother and my sister," she said with a smile.
    But I wasn't looking at her anymore.
    I was looking at the gorgeous creature she called her sister.
    She looked like my girlfriend, but she was so much prettier.
    And then I knew, I needed to have her.


    Invullijstje:
    Guys:
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Vriendin van zus van:
    Extra:

    Girls:
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Zusje van vriendin van:
    Extra:


    Personages:
          De meiden:
    - Avelynn Julia Fresno || Birdo [z.v. Harry]
    - Lizz Calypso Heather || Imagines [z.v. Zayn]
    - Santana Felidea Martinez || IrishBoss [z.v. Niall]
    - Alexandra Ciara Campbell || Givens [z.v. Louis]
    - Alexandria Brandy Rodriquez || Kayal [z.v. Liam]

          De jongens:
    - Harry Edward Styles || Petals
    - Niall James Horan || Liked
    - Liam James Payne || Kendizzzzle
    - Zayn Javadd Malik || Memorias
    - Louis William Tomlinson || 1946

    Regels:
    - Reservering blijft 48 uur staan, tenzij geldige reden.
    - Minimaal 120 woorden.
    - Het liefst wat ervarener RPG'ers.
    - Geen ruzie OOC.
    - Off-topic kan in het aan te maken praattopic.
    - Topics worden alleen geopend door Birdo, tenzij anders aangegeven.
    - +16 is toegestaan.
    - De jongens zijn vrienden met elkaar, net zoals de meisjes, dus zo hebben zij met elkaar te maken.
    - Naamsverandering doorgeven
    - Absoluut geen Mary-Sue's of Gary-Stu's.
    - Geen bromances
    - Have fun!


    Begin
    Het is een koude decemberavond; vijf december om precies te zijn. Sinterklaas wordt volop gevierd, en de vriendjes van de zussen zijn uitgenodigd om dit jaar mee te doen met lootjes te trekken.
    De jongens hebben de naam van de kleine zusjes getrokken, + de naam van 'je' zus mag je zelf bedenken.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2013 - 15:20 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Liam Payne.

    Alexandria schudde haar hoofd 'Nee joh, het zit net zo leuk.' Zegt ze, en geeft me daarna een knipoog. 'Dankje.' Zei ik, blijkbaar vond Felicity het niet zo leuk dat ik met haar zus praatte. Ze pakte het pakje met een glimlach aan 'Gracias.' Zei ze, en ze legde haar pakje op haar schoot. 'You're welcome.' Zei ik met een glimlach. Alexandria nam nog een slok wijn, terwijl Felicity opstond 'Iedereen heeft een pakje? Tijd om het open te maken dan.' Zei ze met een glimlach. Nou ja, glimlach kon je het niet noemen. Ik knikte. Alexandria zette haar hand tegen de verwarming aan. 'Heet hier joh.' Zei ze, en ze trok haar hand snel terug. Vervolgens haalde ze haar schouders op, en ze trok het jasje wat ze over haar topje aan had uit. Moest dat nou? Nou was het nog moeilijker om niet naar haar te staren. 'Oké, waar waren we? Pakjes open maken?' Zei ze, en vervolgens maakte iedereen hun pakjes open.'Oke, wat nu?' Vroeg ik nadat iedereen zijn pakjes uitgepakt had.


    How far is far

    Louis Tomlinson.

    Vijf december, sinterklaas. Opzich had ik geen hekel aan het feest, alleen dat het altijd zo overdreven werd vond ik wat vervelend. Daardoor is de zin altijd ver te zoeken en op zo'n koude avond als deze. Ook had ik niet eens, met lootjes trekken, Doreen getrokken en het was eigenlijk veel moeilijker om wat voor haar zus te kopen aangezien ik die amper kende en om eerlijk te zeggen, vaag eens om een foto gezien te hebben, maar ach, zo lang ze maar leuk vond wat ik gekocht had. En alle meiden hielden toch wel van wat nagellak, of al die andere rommel die ze op hun gezicht smeerde. Na een kleine minuut verscheen dan toch, wat wel uren leek te duren door de kou, het huis van Doreen voor m'n neus. Ik wandelde rustig het pad op en voor bij de deur drukte ik op de bel, waarna ik mijn hand terug in mijn jaszak stak en geduldig afwachtte tot er iemand open deed.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra Ciara Campbell
    Toen de bel ging, veerde ik automatisch op uit de bank.
    'Doe jij maar open! Ik kom eraan!' riep Doreen vanuit de badkamer en ik grinnikte terwijl ik richting de hal liep. Eerlijk gezegd was ik blij dat ik de deur mocht openen, hoe dom dat ook klonk. Nu zag ik Louis zo snel mogelijk.
    Toen ik voor de deur stond, ademde ik glimlachend in en deed de deur open. Daar stond hij dan. Het vriendje van mijn zus. Mijn mond viel open bij het zien van zijn knappe gezicht, maar ik besefte al snel dat ik er waarschijnlijk nogal vreemd uitzag en klapte mijn mond weer dicht. Ik wenkte hem om binnen te komen en sloot de deur achter hem om de kou buiten te houden.
    'Ik ben Alexandra, maar zeg alsjeblieft Alex. Ik haat die naam,' glimlachte ik en ik stak mijn hand naar hem uit. 'Doreens zusje dus. Jij bent Louis, neem ik aan?'


    :)

    Alexandria Brandy Rodriquez

    'Oke, wat nu?' zei hij nadat de pakjes open waren. Ik kijk goedkeurend naar de kersenbonbons en kijk dan grijnzend naar Liam. 'Hmh.. Je kent mijn smaak goed.' grijns ik. Ik vis een elastiekje uit de la en zet mijn haar in een strakke staart. 'Dus.. Nog plannen.. Zusje?' grijns ik en ik kijk Felicity vermakelijk aan. Ik zie dat ze net wilt antwoorden als de bel gaat, 'ugh, eindelijk.' zeg ik. Ik loop naar de deur en open hem. 'Vijf minuten later en het was gratis.' mompel ik en betaal de pizzabezorger snel. Met de doos in mijn handen loop ik terug en ik plof nonchalant neer. 'Ja, ik had honger. Sorry.' mompel ik en neem een hap van de pizza. Het was echt heerlijk als je veel kon eten en amper tot niets aan kwam. 'Jij ook?' zei ik en schuif de pizza naar Liam.


    El Diablo.

    Liam Payne.

    'Hmh.. Je kent mijn smaak goed.' Grijnst ze terwijl ze goedkeurend naar de kersenbonbons kijkt. 'Gelukkig vind je het leuk.' Zei ik met een glimlach. Ze pakte een elastiekje uit de la, en ze zette haar haar in een strakke staart. 'Dus.. Nog plannen.. Zusje?' Grijnsde ze, en ze keek Felicity vermakelijk aan. Net toen Felicity wou antwoorden ging de deurbel 'ugh, eindelijk.' Zei Alexandria, en ze liep naar de deur toe, en opende hem. 'Vijf minuten later en het was gratis.' Mompelde ze, en ze betaalde de pizzabezorger. Met de doos in haar handen liep ze terug, en plofte weer nonchalant neer. 'Ja, ik had honger. Sorry.' Mompelde ze, en ze nam een hap van haar pizza. 'Jij ook?' Vroeg ze, en ze schoof de pizza naar me toe. 'Ja graag, dankje.' Zei ik, en ik pakte een stuk van de pizza. 'Heeft iemand nog iets interessants te vertellen?' Vroeg ik in het algemeen, en at rustig mijn pizza stuk op.


    How far is far

    Niall James Horan.
    Met een klein glimlachje parkeerde ik mijn auto op de parkeerplaats die het dichts bij Catherina's huis was. Ik was uitgenodigd om Sinterklaas bij hen te vieren, het beloofde een gezellig avondje te worden. Maar daar twijfelde ik ook niet aan. Het was altijd gezellig bij Catherina haar familie.
    Ik opende het portier van mijn auto en ik stapte voorzichtig uit. De kou van December kwam me gelijk tegemoet en bezorgde een koude rilling door mijn boven lichaam die enkel gehuld was in een wit T-shirt met een zwart vest erop. Ik duwde het portier dicht en ik drukte op een knopje zodat de auto zich op slot deed. Met grote, snelle passen liep ik naar het gezellige, sfeervolle huisje van de familie Martinez. Een hoop lawaai klonk binnenshuis. Duidelijk het gezang van Catherina en haar zus Santana. Echter klonk de stem van Catherina vals, niemand durfde een opmerking erover te maken. Enkel om haar niet te kwetsen. Ik drukte voor een paar seconde op de deurbel en het lawaai binnenshuis viel gelijk stil. Niet snel daarna werd de deur open getrokken en Cath vloog me gelijk om mijn nek om daarna een korte kus op mijn lippen te drukken. "Ik heb je gemist," fluisterde ze nadat ze me binnen liet en gelijk de warmte me opwarmde. "Ik jou ook," mompelde ik waarna ik achter haar aan liep naar de sfeervolle woonkamer. Gelijk gleed mijn blik rond en viel stil op haar zusje, Santana. Ik schonk haar een brede glimlach en ik liet me op de bank neerzakken. Met lootjes trekken had ik haar getrokken en ik wist het perfecte cadeau voor haar te verzinnen, nu alleen maar hopen dat zij het ook zo vond.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Santana Martinez
    De laatste noten werden door de stilte meegevoerd waarna ik langzaam opstond, om me in de richting van de keuken te begeven. De stem van mijn zus klonk
    al snel weer vanuit de gang en uit haar hele houding kon ik opmaken dat het inderdaad Niall was die voor de deur stond. Haar vriend en degene die er misschien wel voor kon zorgen dat het kattengejank voor de rest van de avond wel ver te zoeken was. Dat was ook de reden dat ik was gevlucht, want zo kon ik onder een paar minuten van klefheid uitkomen, al moest ik toen de chocolademelk samen met de koekjes, en alle sinterklaas lekkernij, allemaal op een dienblad stonden toch eraan geloven. Ik kon niets anders meer bedenken om hier rond te blijven dwalen en aangezien Niall me ook al had gezien, was vluchten ook geen optie meer. Niet dat dat sowieso een optie was, want ik was verplicht om hier bij te zijn.
    Daarom wierp ik hem een glimlach terug, om met het dienblad in mijn handen terug te lopen naar de woonkamer en de woorden 'uitslover' alweer naar me toegeworpen te krijgen. Iets waardoor ik mijn wenkbrauw optrok en een blik op mijn zus wierp. 'Ik doe alleen iets wat eigenlijk jouw taak hoor te zijn,' rolde over mijn lippen, om naar Niall toe te lopen. 'Chocolademelk?'
    Als ik toch beleefd moest blijven dan kon ik daar maar beter gelijk mee beginnen. Al moest ik zeggen dat het wel heel moeilijk was, niet zozeer tegen Niall, maar wel naar Catherine die dacht dat ze alles was op dit moment. Die pakte dan ook alles van me over, om het onder de jongen zijn neus te duwen en te gebaren dat ik wel kon gaan zitten. Begrijp me niet verkeerd, want Catherine is echt een schat, maar op sommige momenten wil je haar echt achter het behang plakken. Zeker als het gaat om mensen die hier voor haar waren en dan vooral het eerste half uur, want daarna ging het langzaam wel terug naar normaal.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall James Horan.
    Catherine wierp het woordje 'uitslover' naar Santana toe die de woonkamer met een dienblad vol lekkernijen en drinken binnen kwam. Ik wierp een korte, waarschuwende blik op mijn vriendin, waar ik inmiddels al een jaar mee samen was. Ik wou dat het een gezellige avond werd en niet dat ik steeds gebekvecht aan mocht horen van de twee zussen. Daar had ik tenslotte een bloedhekel aan en liet dat dan ook duidelijk merken als het weer zo ver was.
    "Ik doe alleen iets wat eigenlijk jouw taak hoort te zijn," verliet Santana's lippen waarna ze richting mij liep en een beker chocolade melk aanbood. "Ja, lekker,"
    Catherine pakte alles van haar zus over om daarna het beker gevuld met warme chocolade melk aan mij te geven. Dat was ook weer iets wat ze vaak deed, wat tot andere mensen wel irriteerde. Van mij part hoefde ze niet steeds opnieuw en opnieuw indruk op mij te maken, ze had mijn hart een jaar geleden al gestolen. Ik irriteerde me er af en toe wel aan dat ze het bleef herhalen, maar ze bedoelde het allemaal goed.
    Ik nam de beker tussen beide handen en nam er een paar nipjes van om het daarna op de salon tafel te plaatsen. Het was nog iets te heet om het volledig op te drinken, ik wou het liefst mijn tong niet verbranden of zo'n akelig gevoel op mijn tong krijgen. "Dus.." zei ik twijfelend om de stilte te breken die heerste. Catherine was ondertussen al tegen me aan komen te zitten, proberend om mijn aandacht te trekken. Dat was ook weer een min puntje van haar, ze wou altijd mijn aandacht hebben. Ik drukte snel een kus tegen Cath's haar aan om vervolgens mijn blik weer rond de kamer te laten gaan en weer te stoppen bij Santana. Ze zag er erg prachtig uit, al moest ik eerlijk zeggen. Het geen wat ik had gekocht voor haar zou zeker haar outfit volledig afmaken.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Avelynn Julia Fresno.
    "Jullie mogen best gaan zitten hoor, ik bijt niet." Ik plofte neer op de bank met een klein glimlachje op mijn gezicht, nadat ik mijn pakje van mijn vader kreeg aangereikt. Toen iedereen het cadeau had, moesten we volgens Levinia op alfabetische volgorde open maken. Mijn naam was met een A, dus ik mocht als eerste. Uit het papier kwam een schitterende ketting, en bewonderend bekeek ik deze. "Wauw, hij is echt prachtig!" Helaas kreeg ik pas aan het einde te weten wie mijn 'sinterklaas' was, anders vond Levinia het niet leuk. Ze was hartstikke veeleisend. Ik stond op. "Ik haal wel even wat drinken," zei ik met een glimlach, en ik verdween in de keuken.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Santana Martinez
    Ik was blij dat Niall al een waarschuwende blik naar mijn zus wierp voor ik mijn mond open kon trekken. Dat was voor mij ook een teken dat hij hier niet van gediend was, het dus niet zou aanmoedigen, en het misschien nog een gezellige sinterklaasavond kon worden.
    Ik wierp de blonde Ier dan ook nog een kleine glimlach toe, om het dienblad in een hand te nemen en mijn vrije hand uit te steken richting hem. 'Santana Martinez, maar waarschijnlijk wist je dat al,' verliet mijn mond voor ik hem de chocolademelk aanbood. Ik vond het beide wel zo netjes om te doen, want ik had mijn opvoeding echt wel gehad.
    'Ik weet niet of je nog iets wilt hebben, maar in de keuken kan je alles vinden en anders roep je het maar,' zei ik, om vervolgens weer met lege handen, omdat Catherine alles had over gepakt, op de andere bank te gaan zitten. Een beker pakkende, om mijn handen eromheen te klemmen en een blik uit het raam te werpen. December bleef altijd mijn favoriete tijd van het jaar, niet zozeer door de cadeautjes en de lekkernijen, maar meer door de gezelligheid door alle lampjes en alles wat mensen verzonnen om de wereld mee te versieren.
    'Jij bent de gast, schat, dus jij mag het zeggen,' rolde over de lippen van mijn zus na de woorden van haar vriend waardoor ik mijn blik ook weer op de twee richtte. Iets waar ik al gelijk weer spijt van had, want als iemand hier de uitslover was, dan was het mijn zus wel. Al had ik snel de blauwe ogen van Niall gevonden met de mijne, om daar even geen aandacht aan te hoeven besteden. 'Zeg het maar, Nialler,' zei ik, wetende dat ik anders weer commentaar zou krijgen. Niet dat ik dat nu niet kreeg door zijn bijnaam die onbewust al over mijn lippen rolde.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alexandria Brandy Rodriquez

    'Ja graag, dankje.' Zei hij en hij pakte een stuk pizza en ik knik even naar hem. Rustig neem ik nog een hap, en kijk om me heen. 'Heeft iemand nog iets interessants te vertellen?' Vroeg Liam in het algemeen. Ik had verwacht dat Felicity bijna meteen zou opscheppen over haar hockeywedstrijd, maar er kwam iets heel anders uit haar mond. 'Sinds wanneer hoort een pizza bij Sinterklaas.' zei ze kattig en ik rol met mijn ogen. 'Niks, pizza is gewoon lekker. Maar ik kan hetzelfde aan jou vragen. Sinds wanneer hoort een kort, rood jurkje waar jouw mini cup b zelfs bijna uitvalt, bij Sinterklaas.' zeg ik op hetzelfde toontje. 'Dames, hou de sfeer even gezellig, asjeblieft.' zegt mijn pa en ik zucht even. 'Best.' zeg ik. Iedereen wist dat ik en Felicity het niet goed met elkaar konden vinden. Maar ik kan er niks aan doen, dat kind is gewoon jaloers. Ik ben nou eenmaal populairder dan haar, kan ervoor zorgen dat ik zelfs de aandacht van haar vriendje krijg en ik heb gewoon een beter lichaam dan haar. Dat zij daar niet tegen kan, kan ik niks aan doen.

    [ bericht aangepast op 30 nov 2013 - 13:29 ]


    El Diablo.

    Liam Payne.

    Alexandria knikte, en at rustig derest van haar pizza op. 'Sinds wanneer hoort een pizza bij Sinterklaas.' Zei Felicity kattig, waarop Alexandria met haar ogen rolde. 'Niks, pizza is gewoon lekker. Maar ik kan hetzelfde aan jou vragen. Sinds wanneer hoort een kort, rood jurkje waar jouw mini cup b zelfs bijna uitvalt, bij Sinterklaas.' Zei Alexandria op de zelfde toon als Felicity. De sfeer zat er weer in. 'Dames, hou de sfeer even gezellig, asjeblieft.' Zei hun vader. 'Best.' Zei Alexandria daarna. Echte zusterliefde, dus niet. Ik had ook wel eens ruzie met mijn zussen, dus ik weet hoe irritant ze soms kunnen zijn. Toen herinnerde ik me het ineens dat Felicity vandaag een hockeywedstrijd had gehad. 'Trouwens, hoe ging je hockeywedstrijd?' Vroeg ik aan Felicity.


    How far is far

    Harry Styles

    Avelynn plofte neer op de bank en toen ze haar cadeau aangekregen kreeg van haar vader glimlachte ze licht, ik hoopte maar dat ze het mooi vond wat ik had gekocht. Nadat iedereen zijn of haar cadeau had, moesten we van Levinia het op alfabetische volgorde openmaken, wat betekende dat Avelynn als eerste moest. Toen ze open had gekregen kwam de ketting die ik voor haar had gekocht tevoorschijn en ze keek er bewonderend naar. 'Wauw, hij is echt prachtig!' zei ze, en stiekem wou ik nu ontzettend graag zeggen dat het van mij was, maar dat mocht niet van Levinia, want dan was het "niet leuk". Avelynn stond op. 'Ik haal wel even wat drinken,' zei ze met een glimlach en verdween daarna. Ik merkte op dat Levinia haar jaloers nastaarde. 'Waarom heb je mij niet zo'n ketting gegeven?' snauwde ze me zacht toe. Ik rolde met mijn ogen, om haar daarna strak aan te kijken. 'Je hebt gezegd dat je niet van kettingen houd, weet je nog? En daarbij, je hoeft niet jaloers te zijn, je weet hoeveel ik om je geef,' dat laatste was gefluisterd, zodat ik daarna een vlugge kus op haar voorhoofd kon drukken. Ze keek nog steeds boos weg, wat een zucht van mij opleverde. Waarom was ze nou altijd zo snel jaloers?


    Because I love him, do I need another reason?

    Avelynn Julia Fresno
    Ik maakte vijf bekers met warme chocolademelk, maar toen ik terugkwam waren mijn ouders net opgestaan. 'Sinterklaasborrel bij de buren,' zeiden ze. Waarschijnlijk was de sfeer gespannen en hadden ze daar gewoon geen zin in. Dus ik gooide twee koppen leeg, en zette de overige drie op het dienblad. Zo liep ik terug naar de woonkamer en zette deze op het tafeltje. Ik pakte de slagroombus en spoot die van mij vol met slagroom, maar toen ik dat bij die van Harry wilde doen pakte Levinia het ding venijnig uit mijn handen. Zij hield zelf niet van slagroom, maar mocht ik het niet eens gewoon in de beker spuiten? Zielig hoor. Ik keek Harry met een veelbetekenende blik aan, en kon het niet laten om hem nog wat beter te bekijken. Hij had vrij veel tattoos, en er was niks te klagen over zijn spieren. Hoe was zo iemand als Levinia aan zo'n aardige, knappe jongen als Harry gekomen? Ik zuchtte zacht, en knikte zacht naar het pakje wat op zijn schoot lag. "Jij mag nu openmaken." Levinia keek me meteen weer chagerijnig aan. "Het is mijn spel," snauwde ze. "Nou, en ik vind het hartstikke kinderachtig. Kunnen we niet gewoon een soort poker met pakjes doen in plaats van dit stomme spel?" Daardoor was Levinia even van haar stuk gebracht, en een tevreden glimlach schoot over mijn gelaat.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles

    Hun ouders gingen blijkbaar naar de buren, en Avelynn liep de kamer weer in met drie koppen chocolademelk en een bus slagroom, om die daarna op het tafeltje te zetten. Zelf spoot ze haar eigen kop vol en ze wou het daarna bij mij doen, maar Levinia trok het ding boos uit haar handen. Ik rolde weer met mijn ogen om Levinia daarna waarschuwend aan te kijken, ze was lief, echt waar, maar soms kon ik haar echt niet uitstaan. Avelynn keek me met een veelbetekenende blik aan, en leek me daarna nog wat beter te bestuderen. Ze zuchtte zacht en knikte naar het pakje dat nog steeds onaangeraakt op mijn schoot lag. 'Jij mag nu openmaken.' Levinia keek haar weer kwaad aan. 'Het is mijn spel,' snauwde ze. Ik had ondertussen de slagroom van haar overgepakt en het in mijn kop gespoten, zodat ik het nu kon drinken. Ik zette het net aan mijn lippen toen Avelynn haar mond weer opentrok. 'Nou, en ik vind het hartstikke kinderachtig. Kunnen we niet gewoon een soort poker met pakjes doen in plaats van dit stomme spel?' zei ze, en ik kreeg een spontane hoestbui omdat ik eigenlijk wou lachen maar verslikte me in de hete drank. Eigenlijk was ik daar wel blij mee, want anders kreeg ik Levinia weer op mijn dak, die nu van haar stuk gebracht was en Avelynn tevreden glimlachte. Jammer genoeg had ik nu wel geknoeid over mijn shirt en ik schraapte mijn keel even.
    'Ehm, het gaat wel,' zei ik met een nog steeds onderdrukte grijns.


    Because I love him, do I need another reason?