• Als new edition van My Best Friends Brother


    "I want you to meet my family. These are my father, mother and my sister," she said with a smile.
    But I wasn't looking at her anymore.
    I was looking at the gorgeous creature she called her sister.
    She looked like my girlfriend, but she was so much prettier.
    And then I knew, I needed to have her.


    Invullijstje:
    Guys:
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Vriendin van zus van:
    Extra:

    Girls:
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Zusje van vriendin van:
    Extra:


    Personages:
          De meiden:
    - Avelynn Julia Fresno || Birdo [z.v. Harry]
    - Lizz Calypso Heather || Imagines [z.v. Zayn]
    - Santana Felidea Martinez || IrishBoss [z.v. Niall]
    - Alexandra Ciara Campbell || Givens [z.v. Louis]
    - Alexandria Brandy Rodriquez || Kayal [z.v. Liam]

          De jongens:
    - Harry Edward Styles || Petals
    - Niall James Horan || Liked
    - Liam James Payne || Kendizzzzle
    - Zayn Javadd Malik || Memorias
    - Louis William Tomlinson || 1946

    Regels:
    - Reservering blijft 48 uur staan, tenzij geldige reden.
    - Minimaal 120 woorden.
    - Het liefst wat ervarener RPG'ers.
    - Geen ruzie OOC.
    - Off-topic kan in het aan te maken praattopic.
    - Topics worden alleen geopend door Birdo, tenzij anders aangegeven.
    - +16 is toegestaan.
    - De jongens zijn vrienden met elkaar, net zoals de meisjes, dus zo hebben zij met elkaar te maken.
    - Naamsverandering doorgeven
    - Absoluut geen Mary-Sue's of Gary-Stu's.
    - Geen bromances
    - Have fun!


    Begin
    Het is een koude decemberavond; vijf december om precies te zijn. Sinterklaas wordt volop gevierd, en de vriendjes van de zussen zijn uitgenodigd om dit jaar mee te doen met lootjes te trekken.
    De jongens hebben de naam van de kleine zusjes getrokken, + de naam van 'je' zus mag je zelf bedenken.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2013 - 15:20 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (Mijn topics)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (MT)


    Because I love him, do I need another reason?

    [ Mijn Topics ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    (MT (:]


    How far is far

    [Mijn topics ;3]


    :)

    [MT]


    El Diablo.

    Casiramos --> Kayal


    El Diablo.

    Avelynn Julia Fresno.
    Zacht neuriënd legde ik de zak met pakjes goed, en ging met een glimlach op de bank zitten. Ik keek Levinia aan. "Harry komt er zo aan." Ik probeerde niet te zuchtten. Lev was altijd zo klef met haar vriendje, en nu moest ze hem ook nog uitnodigen voor dit familiefeest. Ik keek uit het raam, en ja hoor, daar kwam de 'knappe krullenbol', zoals Levinia hem noemde. Maar toen ik zijn gezicht in het licht van de lantaarn zag, moest ik toegeven dat ze niet overdreef. Mijn mond viel een stukje open van zijn knapheid, en snel herstelde ik me.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles

    Rillend trok ik mijn jas wat dichter om me heen, het was ontzettend koud buiten het feit dat het al December was. Ik zou samen met Levinia, haar zus en ouders Sinterklaas vieren, we hadden lootjes getrokken en ik had haar zus getrokken. Een kleine grijns speelde om mijn lippen toen ik aan Levinia dacht en een stukje verderop zag ik het huis al staan. Ik versnelde mijn pas en liep naar de deur. Door het raam zag ik haar zus Avelynn op de bank zitten en ik moest toegeven, ze was ontzettend knap. Snel schudde ik die gedachte van me af en belde aan, om daarna naar de lucht te kijken, naar de sneeuwvlokjes die naar beneden dwarrelden. Om een of andere reden moest ik mezelf dwingen om niet weer naar haar te kijken, en zuchtte diep om het van me af te gooien.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2013 - 19:35 ]


    Because I love him, do I need another reason?

    - Het is alleenouders, Harry, Avelynn en Levinia, (;
    Ze houden contact via app enzo c: -


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Birdo schreef:
    - Het is alleenouders, Harry, Avelynn en Levinia, (;
    Ze houden contact via app enzo c: -


    (Oeps, ik pas het even aan ^^)


    Because I love him, do I need another reason?

    Avelynn Julia Fresno.
    De deurbel ging, en ik stond al op om de deur open te doen.Daar stond hij dan, en ik overdrijf niet als ik hem een jongensgod noem. De mysterieuze groene ogen, de speelse bruine krullen. Ik besefte dat ik staarde, en kuchtte even. "Je hebt wat sneeuw in je haar. " zei ik, en ik veegde het uit zijn haar. Vervolgens liepen we naar binnen, waar Levinia haar vriendje meteen begroette door hem vol op de mond te nemen. Ik kuchtte ongemakkelijk.

    -sorry mobiel-


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles

    Avelynn deed de deur open, en na een paar seconden merkte ik dat ze een beetje naar me aan het staren was. Ze kuchte. 'Je hebt wat sneeuw in je haar,' zei ze, om daarna he uit mijn haar te vegen. Ik mompelde een zacht "Dankje" om vervolgens naar binnen te lopen. Levinia rende bijna op me af om een lange kus op mijn lippen te drukken. Ik grijnsde om daarna mijn armen om haar middel te slaan en haar dichterbij te trekken. Daarna maakte k me voorzichtig van haar los en drukte nog een kusje op haar neus te drukken.
    'Wat een hartelijke begroeting weer,' grinnikte ik zacht, om daarna naar Avelynn te kijken, die wat ongemakkelijk kuchte. Ik liet mijn vriendin los om op de bank te gaan zitten en beide meisjes aan te kijken. Ik kon het niet laten om Avelynn nog eens goed in me op te nemen door mijn ogen over haar heen te laten glijden. Ik vervloekte mezelf van binnen en keek snel Levinia weer aan. Ik glimlachte naar haar met een lichte blos van de kou daarnet op mijn wangen.
    'Dus, hoe gaan we het doen?'


    Because I love him, do I need another reason?

    Liam Payne

    Zuchtend deed ik de deur achter me dicht. Hier ging ik dan, op weg naar het huis van mijn vriendin. Het was December, 5 December om precies te zijn. Sinterklaasavond dus, ik was gevraagd door mijn vriendin om met haar familie bij haar thuis sinterklaas te komen vieren met lootjes trekken. Ik rilde even, het was inmiddels aardig koud, en het begon ook nog eens te sneeuwen. Ik versnelde mijn pas, want het was al best laat, en ik wou niet te laat komen. Ik had mijn vriendin haar zus getrokken met lootjes trekken, waar ik niet echt blij mee was. Ze is wel aardig, begrijp me niet verkeerd, maar ik wist gewoon niet goed wat ik voor haar moest kopen. In de verte zag ik het huis van mijn vriendin al, en ik liep er naartoe, om vervolgens aan te bellen. Ik zag dat haar zus al op de bank zat, en ik had echt moeite met mijn ogen van haar afhouden, ze is echt knap. Hoe moest ik dat straks nou doen?

    [ bericht aangepast op 29 nov 2013 - 20:30 ]


    How far is far

    [Mijn topics.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you