• Als new edition van My Best Friends Brother


    "I want you to meet my family. These are my father, mother and my sister," she said with a smile.
    But I wasn't looking at her anymore.
    I was looking at the gorgeous creature she called her sister.
    She looked like my girlfriend, but she was so much prettier.
    And then I knew, I needed to have her.


    Invullijstje:
    Guys:
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Vriendin van zus van:
    Extra:

    Girls:
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Zusje van vriendin van:
    Extra:


    Personages:
          De meiden:
    - Avelynn Julia Fresno || Birdo [z.v. Harry]
    - Lizz Calypso Heather || Imagines [z.v. Zayn]
    - Santana Felidea Martinez || IrishBoss [z.v. Niall]
    - Alexandra Ciara Campbell || Givens [z.v. Louis]
    - Alexandria Brandy Rodriquez || Kayal [z.v. Liam]

          De jongens:
    - Harry Edward Styles || Petals
    - Niall James Horan || Liked
    - Liam James Payne || Kendizzzzle
    - Zayn Javadd Malik || Memorias
    - Louis William Tomlinson || 1946

    Regels:
    - Reservering blijft 48 uur staan, tenzij geldige reden.
    - Minimaal 120 woorden.
    - Het liefst wat ervarener RPG'ers.
    - Geen ruzie OOC.
    - Off-topic kan in het aan te maken praattopic.
    - Topics worden alleen geopend door Birdo, tenzij anders aangegeven.
    - +16 is toegestaan.
    - De jongens zijn vrienden met elkaar, net zoals de meisjes, dus zo hebben zij met elkaar te maken.
    - Naamsverandering doorgeven
    - Absoluut geen Mary-Sue's of Gary-Stu's.
    - Geen bromances
    - Have fun!


    Begin
    Het is een koude decemberavond; vijf december om precies te zijn. Sinterklaas wordt volop gevierd, en de vriendjes van de zussen zijn uitgenodigd om dit jaar mee te doen met lootjes te trekken.
    De jongens hebben de naam van de kleine zusjes getrokken, + de naam van 'je' zus mag je zelf bedenken.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2013 - 15:20 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles

    Ze legde een hand in mijn nek en de andere ging door mijn haar. Ze opende haar mond een beetje, duidelijk om een stapje verder te gaan, wat ik maar al te gretig beantwoordde. Op een gegeven moment schrok ik op omdat ik dacht dat ik iemand naar beneden hoorde lopen en maakte me los, maar het werd me al snel duidelijk dat ik gewoon een beetje paranoïde was. Ik zuchtte een beetje beschaamd en legde een hand op haar wang.
    'Mmm, stiekem heb ik helemaal geen zin om bij haar te liggen. Dat doe ik liever bij jou,' fluisterde ik, om vervolgens een kusje op haar neus te drukken. Ik sloeg een arm om haar middel om haar iets dichterbij te kunnen trekken, het voelde prettig, bij haar voelde ik me meer gewenst dan bij haar zus.


    Because I love him, do I need another reason?

    Louis Tomlinson.

    Het leek alsof ze verlegen was, in mijn ogen, doordat ze steeds wegkeek, maar dan kon ook komen omdat ze zich gewoon schaamde voor haar opmerkingen. Maar dat was nergens voor nodig. Met een schuin gezicht keek ze me aan na mijn domme opmerking. "En wat vind je er dan van om het met ons te vieren?" Zei ze en ik deed alsof ik heel lang nodig had om na te denken, maar voordat ik Alex ook maar antwoord kon geven op haar vraag kwam Doreen binnen. Een halve glimlach speelde rond mijn lippen toen ik mijn vriendin zag. "Louis," zei ze, waarna ze me een kus gaf. Ik glimlachte en trok het meisje bij me op schoot, om een zachte kus tegen haar slaap aan te drukken. "Hi babe," mompelde ik. Ik leunde met mijn kin op haar schouder, om Alex weer aan te kijken. "Maar, om op je vraag terug te komen, gezellig. Tenminste, het lijkt me dat het heel gezellig gaat worden." Ze moest niet denken, nu dat Doreen er bij zat dat ik alleen maar aandacht aan Doreen zou besteden, want nee, zo ben ik niet.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2013 - 16:08 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra Ciara Campbell
    Toen ik weer terugkeek zat Doreen op Louis' schoot en keek hij me aan om mijn vraag te beantwoorden.
    "Maar, om op je vraag terug te komen, gezellig. Tenminste, het lijkt me dat het heel gezellig gaat worden.' Ik glimlachte naar hem en stond op van de bank.
    'Willen jullie iets drinken?' vroeg ik, zodat ik even uit de woonkamer kon die me benauwde. Het was niet zo dat ik het Doreen niet gunde, nee, ze was behalve mijn zus ook een van mijn beste vrienden. Maar zij was altijd degene die een vriendje had. Ik haatte mezelf erom dat ik jaloers was. Doreen knikte meteen.
    'Doe voor mij maar gewoon thee,' glimlachte ze. Ik knikte stroef en richtte me op Louis.
    'En jij?'


    :)

    Louis Tomlinson.

    Alex glimlachte naar me, waarna ze op stond. "Willen jullie iets drinken?" Vroeg ze, waarop Doreen direct knikte. "Doe voor mij maar gewoon thee," zei ze. "En jij?" Hoorde ik Alex vragen, ik draaide me naar het meisje toe. "Doe mij ook maar wat thee." Ik glimlachte naar haar en ging weer iets beter zitten, zodat Doreen ook niet van mijn schoot af zou vallen. Ik klemde mijn armen om haar middel heen en trok haar nog wat dichter tegen me aan. Ik hoorde haar iets mompelen, maar kon het niet precies verstaan dus besteedde ik er ook maar geen aandacht aan, als ze wilde dat ik iets zou hebben gehoord zou me straks wel aanstompen, ik verwachtte niet dat -dat zou gebeuren. Ik was toch wel redelijk nieuwsgierig naar hoe deze avond zou verlopen, op dit moment liep het volgens mij allemaal nog wel goed. Maar waarom zou er dan ook iets fout kunnen gaan?


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra Ciara Campbell
    In de keuken zette ik snel het water op en zocht het kistje met theezakjes uit de kast. Ik zette drie mokken op een dienblad en schonk ze vol water toen de fluit van de waterkoker duidelijk maakte dat het kookte. Voorzichtig bracht ik het dienblad naar de woonkamer en zette het blad op tafel. Ik pakte snel mijn eigen mok en dronk kleine beetjes.
    'Zullen we dan maar beginnen?' Ik had zoals altijd zin in de cadeautjes. Het gaf een bepaalde voldoening om alle cadeaus bij elkaar te zien en te weten dat er eentje voor jou bij zat. Ik keek terug naar Louis en Doreen, die er best schattig uitzagen op de manier waarop ze elkaar vasthielden, en zuchtte even.


    :)

    Avelynn Fresno.
    Harry maakte op een gegeven moment zich snel los, en ik keek geschrokken naar de trap. Maar er was geen spoor van Lev te vinden. Harry zuchtte lichtelijk beschaamd, en legde een hand op mijn wang. "Mmm, stiekem heb ik helemaal geen zin om bij haar te liggen. Dat doe ik liever bij jou," fluisterde hij. Een rilling van genot ging over mijn ruggengraat, en ik voelde de plek waar zijn lippen mijn neus raakten nagloeien. "Dat kan best," fluisterde ik zwoel terug. Levinia slaapt altijd met oordopjes in, en slaapt werkelijk overal doorheen. Toen er een keer brand was in huis, moest mijn vader haar naar buiten tillen omdat ze niet wakker werd van mijn geschreeuw. Ik vertelde mijn plan aan Harry, met een geniepige glimlach op mijn gezicht.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2013 - 17:40 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Louis Tomlinson.

    Ik hoorde Alex rommelen in de keuken en voor het eerst voelde ik me wat minder op m'n gemak met Doreen om me heen, maar misschien kwam dat ook gewoon omdat ik nog nooit echt bij haar thuis was geweest. Uiteindelijk kwam ze de woonkamer weer in met een dienblad, met daarop drie mokken waar een dampende stoom uitkwam. Heerlijk. Ik probeerde zo goed als mogelijk, met Doreen op m'n schoot, een van de twee thee mokken te pakken die er nog stonden. Verassend genoeg lukte dat ook nog, toen ik terug ging zitten leunde ik achterover, zodat ik nog wat ruimte had en gewoon van mijn thee kon drinken. "Zullen we dan maar beginnen?" Vroeg Alex, waarop ik knikte. Ik was benieuwd naar alle cadeautjes en wat deze avond nog zou brengen. Ik hoorde het meisje niet veel later zuchten, maar besloot om er niet naar te vragen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra Ciara Campbell
    Louis knikte na mijn voorstel om te beginnen en ook Doreen stemde ermee in. Opnieuw stond ik op om de zak met cadeautjes te halen en die daarna op de grond te legen. Daarna keek ik Doreen aan.
    'Hoe wilde je dit doen?' vroeg ik. Ze haalde haar schouders op en dacht even na.
    'Maakt mij niet zoveel uit. Anders pakkem we om de beurt gewoon het cadeau dat we hebben gekocht, geven die aan de bijbehorende persoon en daarna openen we de cadeaus allemaal tegelijk?' stelde Doreen voor. Ik knikte instemmend terwijl ik weer op de bank ging zitten en weer een pepernoot pakte.
    'Wie wil graag beginnen?' ik keek Doreen en Louis aan en onbewust bleven mijn ogen iets langer bij die laatste hangen.


    :)

    Louis Tomlinson.

    Doreen stemde ook in om te beginnen met de pakjes, waarna Alex opnieuw opstond om de zak met cadeautjes te pakken. "Hoe wilde je dit doen?" Vroeg ze, duidelijk aan Doreen, deze haalde haar schouders op. "Maakt mij niet zoveel uit. Anders pakkem we om de beurt gewoon het cadeau dat we hebben gekocht, geven die aan de bijbehorende persoon en daarna openen we de cadeaus allemaal tegelijk?" Was Doreen's idee en eerlijk gezegd vond ik het zo slecht nog niet. "Wie wil graag beginnen?" Vroeg Alex, waarna ze ons beide een voor een aankeek. Ik haalde langzaam mijn schouders op. "Begin jij maar, anders, ik denk dat het voor mij een beetje lastig is met deze meid op m'n schoot." Een zachte grinnik verliet mijn mond en glimlachte lichtjes naar Alex.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Styles

    'Dat kan best,' fluisterde ze terug. Ze vertelde me over Levinia die altijd met haar oordopjes insliep en dan niks hoorde. Met een geniepige glimlach op haar gezicht vertelde ze het verhaal. Terwijl ze vertelde verscheen er een grijns op mijn gezicht, het was niet eens een slecht plan.
    'Dan moeten we dat maar doen, nietwaar?' zei ik zacht, nog steeds voorzichtig omdat ik bang was dat Levinia ons kon horen. Nu hoorde ik echt iemand op de trap een drukte nog een laatste keer een kus op Avelynn's lippen, en nam daarna mijn oude plaatsje aan de andere kant van de bank weer in. Levinia kwam de kamer weer in met een bepaald loopje waar ze duidelijk indruk op mij mee wou maken en ik rolde ongemerkt met mijn ogen, voordat mijn blik weer naar het meisje aan de andere kant schoot en stiekem was ik bang dat ik haar nog wel eens veel leuker ging vinden dan haar zus.


    Because I love him, do I need another reason?

    - ik reageer morgen weer, ga nu slapen-


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Liam Payne.

    Ze haalde haar wenkbrauwen op. 'Hmh, je maakt me nieuwsgierig.' 'Zei ze. 'Weet ik toch, darling.' Grijnsde ze zacht bij mijn oor, en ze drukte zacht een kus tegen mijn kaak, waardoor ik grijnsde. Ze boog iets terug en keek me aan. Ze pakte een van haar lokken, en begon er met haar vinger een krul in te draaien. 'Maar goed... Zie ik eruit als een persoon die het iets boeit dat mijn zus niet blij is?' Grijnsde ze. 'Hmm, nee, niet bepaald' Zei ik. Ik keek even naar achteren om zeker te weten dan Felicity en haar moeder er niet aan kwamen, en wendde me daarna weer tot Alexandria. 'Weetje waar ik nieuwsgierig over ben? Over hoelang we dit vol kunnen houden totdat Felcity terug is.' Zei ik, en ik legde mijn hand op haar wang, en draaide haar hoofd naar de mijne zodat ik mijn lippen op die van haar kon zetten. Ik had geen idee of dit de goede keuze was, maar voor mij voelde het wel goed, ik was al langer over Felicity heen, maar durfde het niet met haar uit te maken nog steeds niet eigenlijk, maar haar zus begon ik steeds leuker te vinden.


    How far is far

    Phyre -> Imagines.

    Alexandria Brandy Rodriquez

    'Hmm, nee, niet bepaald' Zei hij waarna een tevreden glimlach mijn lippen siert. Ik zag dat hij even naar achter keek maar hij keek al snel weer terug.'Weetje waar ik nieuwsgierig over ben? Over hoelang we dit vol kunnen houden totdat Felcity terug is.' Zei hij en ik voel zijn hand op mijn wang. Omdat ik weet wat er gaat gebeuren moet ik toch even licht grijnzen. Ik voel zijn lippen al snel op de mijne belanden en ik zoen hem terug. Ik laat een hand rusten in zijn nek en de andere op zijn schouder. Op dit moment was ik echt dankbaar voor mijn slome familie, like seriously. Deze gozer zoent goed, geen wonder dat Felicity hem niet met rust laat. Ik bijt zachtjes op zijn onderlip en laat mijn andere hand ondertussen in zijn haar glijden..


    El Diablo.

    Liam Payne.

    Ze zoende me terug, en ze liet een hand in mijn nek rusten, en haar ander hand op mijn schouder. Ze beet zachtjes op mijn onderlip, en ze liet haar andere hand intussen door mijn haar glijden. Ik geef toe, ze kon veel beter zoenen dan Felicity, maar oh god, wat voelde ik me nu schuldig. Intussen zoende we nog steeds. Ik liet mijn hand over haar arm glijden, en mijn andere hand lag nog steeds op haar wang. Wat nou als Felicity ons zo zag? Nou ja, dan zag ze ons zo maar, hoefde ik het niet meer uit mezelf uit te maken met haar. Nu beet ik ook zachtjes op haar onderlip, totdat ik geluid uit de keuken hoorde komen, en stopte gelijk met Alexandria zoenen, ik wou liever niet dat Felicity ons zo zag, tenminste nog niet, en al helemaal haar moeder niet. 'Daar komt de rest weer aan' Fluisterde ik grijnzend, en ik ging weer op mijn eigenplaats zitten, anders zou Felicity sowieso iets vermoeden.


    How far is far