• Als new edition van My Best Friends Brother


    "I want you to meet my family. These are my father, mother and my sister," she said with a smile.
    But I wasn't looking at her anymore.
    I was looking at the gorgeous creature she called her sister.
    She looked like my girlfriend, but she was so much prettier.
    And then I knew, I needed to have her.


    Invullijstje:
    Guys:
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Vriendin van zus van:
    Extra:

    Girls:
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Zusje van vriendin van:
    Extra:


    Personages:
          De meiden:
    - Avelynn Julia Fresno || Birdo [z.v. Harry]
    - Lizz Calypso Heather || Imagines [z.v. Zayn]
    - Santana Felidea Martinez || IrishBoss [z.v. Niall]
    - Alexandra Ciara Campbell || Givens [z.v. Louis]
    - Alexandria Brandy Rodriquez || Kayal [z.v. Liam]

          De jongens:
    - Harry Edward Styles || Petals
    - Niall James Horan || Liked
    - Liam James Payne || Kendizzzzle
    - Zayn Javadd Malik || Memorias
    - Louis William Tomlinson || 1946

    Regels:
    - Reservering blijft 48 uur staan, tenzij geldige reden.
    - Minimaal 120 woorden.
    - Het liefst wat ervarener RPG'ers.
    - Geen ruzie OOC.
    - Off-topic kan in het aan te maken praattopic.
    - Topics worden alleen geopend door Birdo, tenzij anders aangegeven.
    - +16 is toegestaan.
    - De jongens zijn vrienden met elkaar, net zoals de meisjes, dus zo hebben zij met elkaar te maken.
    - Naamsverandering doorgeven
    - Absoluut geen Mary-Sue's of Gary-Stu's.
    - Geen bromances
    - Have fun!


    Begin
    Het is een koude decemberavond; vijf december om precies te zijn. Sinterklaas wordt volop gevierd, en de vriendjes van de zussen zijn uitgenodigd om dit jaar mee te doen met lootjes te trekken.
    De jongens hebben de naam van de kleine zusjes getrokken, + de naam van 'je' zus mag je zelf bedenken.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2013 - 15:20 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles

    Ze slikte even. 'Ik zal je een reden geven,' fluisterde ze, en overbrugde het laatste stukje tussen onze lippen en kuste me zachtjes. Eerst schrok ik wel een beetje, want ik had niet gedacht dat ze dit ook werkelijk zou doen. Een scheut van een schuldgevoel tegenover Levinia ging door me heen, maar dat schoof ik al snel van me af en kuste haar terug. God, dit was zó fout, hoe kon het dan zo goed voelen? Alles wat Levinia deed was mij afsnauwen omdat ze me weer eens met een goede vriendin zag, en me dan overdreven kussen voor haar ogen. Avelynn leek me niet het typ om dat te doen, dus misschien was het wel beter om dit door te zetten, achter Levinia's rug om uiteraard, ik wou haar nog steeds niet kwetsen. Zachtjes maakte ik me weer van Avelynn los.
    'Dat was de beste reden die je me had kunnen geven,' fluisterde ik zacht, en streek met mijn duim over haar wang.


    Because I love him, do I need another reason?

    Avelynn Fresno.
    Hij kuste me zacht terug, en een gevoel van voldoening schoot door me heen. Na even liet hij me los, en keek me aan. 'Dat was de beste reden die je me had kunnen geven,' zei hij. Zijn duim ging over mijn wang en ik glimlachte. Zacht drukte ik nog een kus op zij n lippen, totdat ik tot mijn schrik de voordeur hoorde. "Levinia", fluisterde ik terwijl ik snel normaal ging zitten.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles

    Ze glimlachte en drukte nog zacht een kus op mijn lippen, voordat ze ineens opschrok. 'Levinia,' fluisterde ze terwijl ze weer normaal ging zitten, zo ver mogelijk van me af. 'Ik hoop dat je -je weer normaal kan gedragen Avelynn,' zei ze bits toen ze binnenkwam. 'Want anders geeft mama je huisarrest,' vervolgde ze met een triomfantelijke grijns. Ze ging op mijn schoot zitten en kuste me, ik kuste haar terug, maar het voelde niet meer zo fijn als het ooit deed. Ik maakte me weer zo snel mogelijk, wel voorzichtig, van haar los en schoot een blik vanuit mijn ooghoeken naar Avelynn. 'En ik hoop voor je dat je voortaan uit de buurt van mijn vriendje blijft,' zei ze nog, voordat ze naar de keuken liep. Waarschijnlijk voor nieuwe chocolademelk, aangezien die nu koud. Ik besloot mijn timing eens uit te testen en zodra Levinia uit het zicht was een kus op Avelynn's lippen te drukken.
    'Je mag zo dichtbij me blijven als je wilt,' grijnsde ik lichtjes voor ik mijn positie aan de andere kant van de bank weer innam.


    Because I love him, do I need another reason?

    Avelynn Fresno.
    'Ik hoop dat je -je weer normaal kan gedragen Avelynn,' zei ze bits toen ze binnenkwam. 'Want anders geeft mama je huisarrest,' vervolgde ze met een triomfantelijke grijns. Ze kuste Harry, maar ik kon het niet helpen om te zien dat Harry niet enthousiast was. Levinia ging drinken halen. 'En ik hoop voor je dat je voortaan uit de buurt van mijn vriendje blijft,' zei ze nog, voordat ze naar de keuken liep. Harry schoof meteen naar me toe en drukte een kus op mijn lippen. 'Je mag zo dichtbij me blijven als je wilt,' zei hij grijnzend,en ik grijnsde ook. LLevinia kwam terug en eiste al Harry's aandacht op. Ik probeerde iets te bedenken waardoor ze weg ging, maar kon nergers op komen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Louis Tomlinson.

    Op het moment dat ik het meisje aankeek, keek ze van mij weg en kuchte ze. Voordat ik ook maar iets tegen haar kon zeggen, was ze me al voor. "Eh, nou, hier is de woonkamer dus." Zei ze, om vervolgens voor me uit richting de woonkamer te lopen. Ik volgde haar voorbeeld en liep achter haar aan. Alex plofte op de bank neer, waarna ze me weer terug aankeek. "Doreen kan hier elk moment zijn. Ze moest nog even iets regelen," verliet haar mond, met een glimlach. Ik knikte en bekeek de woonkamer, het was zo raar, we waren toch al een geruime tijd samen en eigenlijk was ik nog nooit bij haar thuis geweest, best wel een schande. "Je mag best ergens gaan zitten," mompelde ze, waarop ik weer terug naar haar keek. Met haar armen gebaarde ze wat om haar heen en ik moest zeggen dat -dat er verdomd schattig uitzag. Mijn god, Louis, zo kan je toch niet denken over het zusje van je vriendin. Nee, dat kan inderdaad niet. Ik beet zacht op mijn lip en ging op een van de stoelen zitten. Het leek me niet zo verstandig als ik naast haar ging zitten. "Dus, uhm, beetje zin in deze avond?" Stomme vraag. Ze dacht vast dat ik een of andere debiel was die niet wist om over iets anders te praten.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandria Brandy Rodriquez

    Hij barstte in lachen uit waardoor er een brede grijns op mijn gezicht verscheen. I told you, zelfs ik kan hem meer laten lachen dan dat wicht dat ik mijn zus moet noemen. 'Liam! Dat is niet leuk!' krijste Felicity erdoorheen waardoor ik ook moet lachen. Ik verstop mijn gezicht achter mijn handen en probeer te stoppen met lachen maar ik kan het gewoon niet. Ik vond het gewoon te geweldig als Felicity hysterisch ging doen door mij. Mijn ouders begonnen ook op te merken dat de sfeer steeds erger werd. 'Ik ga boven maar even, dit shirt verwisselen.' zei mijn pa en ik keek even op om te zien dat heel zijn shirt onder de chocomelk hing. Vast door dat gekrijs van Felicity, wie schrikt daar nou niet van. Behalve ik dan want ik ben het gewend. Ik kijk mijn pa na als hij de trap op loopt. 'Felicity, kom jij me even helpen in de keuken.' zegt mijn ma en Felicity kijkt me dodelijk aan. 'Ik krijg je nog wel.' sist ze en ze loopt mijn ma achterna. Ik grijns even en kuch kort. 'En toen waren alleen wij twee over.' zeg ik en ik kijk naar Liam...


    El Diablo.

    Harry Styles

    Ze grijnsde nog snel terug voordat Levinia terug kwam met een nieuwe kop hete chocolademelk in haar handen. Voorzichtig zette ze het neer op het tafeltje en nestelde zich naast me neer op de bank. Ik keek vlug naar Avelynn, die duidelijk een plan aan het bedenken was om haar hier weg te krijgen. De klok aan de muur zei dat het al negen uur was, en ik kreeg een idee.
    'Schat, zou je het erg vinden als ik hier de nacht doorbreng? Mijn ouders zijn op bezoek bij familie aan de andere kant van het land en zijn pas morgenochtend terug,' ik keek Levinia met smekende oogjes aan, wetende dat ze daar absoluut niet tegen kon. 'Ehm, ja tuurlijk. Je mag vast wel bij mij in bed, ik ga het bed maar even opmaken,' zei ze met rode wangen, aangezien dit dan de eerste keer was dat ik hier de nacht zou doorbrengen, en ze verdween naar boven. Ik schoof weer op richting Avelynn.
    'Ben ik goed of niet?' grijnsde ik voor ik mijn lippen weer op de hare drukte.


    Because I love him, do I need another reason?

    Liam Payne.

    'Liam! Dat is niet leuk!' Krijste Felicity door mijn gelach heen, waardoor Alexandria weer moest lachen. Ze verstopte haar gezicht in haar handen, en probeerde te stoppen met lachen, maar dat lukte geloof ik niet zo. Volgens mij merkte hun ouders dat de sfeer steeds erger werd. 'Ik ga boven maar even, dit shirt verwisselen.' Zei hun vader, en ik zag dat zijn hele shirt onder de chocomelk hing. 'Felicity, kom jij me even helpen in de keuken.' Vroeg hun moeder aan Felicity, en ze keek Alexandria dodelijk aan. 'Ik krijg je nog wel.' Siste ze, en ze liep hun moeder achterna. Alexandria grijnsde even, en kuchte kort. 'En toen waren alleen wij twee over.' Zei ze, en ze keek naar me. 'Ja, daar lijkt het wel op' Zei ik. Dit was best ongemakkelijk, want ik vond Alexandria nu duidelijk leuker dan Felicity, maar ik kon haar gewoon niet kwetsen, en achter haar rug om met haar zus zijn is ook geen optie toch? Ik stond op, en ging naast Alexandria zitten, ik kon het niet laten, ze was gewoon veel leuker dan haar zusje, wat kan ik daar aan doen. 'Dus.. wat nu?' Vroeg ik, wat eigenlijk best wel stom klonk maar het was gewoon niet mijn sterkste punt om een gesprek te voeren.


    How far is far

    Alexandria Brandy Rodriquez

    'Ja, daar lijkt het wel op' Zei Liam en ik neem nog een slok van de wijn die ik nog had staan. Ik zag dat hij opstond en naast mij ging zitten. 'Dus.. wat nu?' vroeg hij aan mij en ik kijk hem aan. Ik haal nonchalant mijn schouders op en ik leg mijn benen op zijn schoot. 'Zeg jij het maar, want de bejaarden situatie lijkt nu nog steeds niet weg te gaan.' zeg ik. Ik grijns even en zet de wijn op het tafeltje achter me. Ik buig naar voren tot ik bij zijn oor ben en grijns lichtjes. 'Kom op, je hebt vast wel wat suggesties.' fluister ik grijnzend en buig dan nonchalant terug. Alsof er niks gebeurt is neem ik nog een slok en kijk hem met een lichte grijns aan.


    El Diablo.

    Alexandra Ciara Campbell
    'Dus, uhm, beetje zin in deze avond?' vroeg Louis toen hij op een van de stoelen ging zitten. Iets in mij vond het jammer dat hij niet naast me kwam te zitten, maar dat gevoel wist ik te negeren. Door de chaos in mijn hoofd had ik niet door dat Louis' vraag waarschijnlijk gewoon was om een gesprek te beginnen, dus ik antwoordde oprecht.
    'Ja, best wel. Ik houd van Sinterklaas,' glimlachte ik. 'Het feest dan. Niet die baardman.' Mijn handen balden zich onbewust tot vuisten. Baardman. Hoe verzon ik het. Ik ging ongemakkelijk verzitten en kuchte. 'En jij? Houd jij van het feest en alle gezelligheid? Of vind je het onzin?' Vroeg ik terwijl ik mijn hand uitstak naar de schaal pepernoten op tafel en er eentje in mijn mond stak.


    :)

    Avelynn Fresno.
    'Schat, zou je het erg vinden als ik hier de nacht doorbreng? Mijn ouders zijn op bezoek bij familie aan de andere kant van het land en zijn pas morgenochtend terug," Levinia werd rood, en ik moest een grijns onderdrukken. '"Ehm, ja tuurlijk. Je mag vast wel bij mij in bed, ik ga het bed maar even opmaken." Ze sprintte de trap op, en meteen schoof Harry weer naar me toe. 'Ben ik goed of niet?' grijnsde hij. Zijn lippen raakten de mijne weer, en ik legde mijn handen in zijn nek, terwijl eentje door zijn haar. Ik opende mijn mond een stukje, om weer een stapje verder te gaan.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2013 - 13:39 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Liam Payne.

    Ze haalde nonchalant haar schouders op, en legde haar benen op mijn schoot. 'Zeg jij het maar, want de bejaarden situatie lijkt nu nog steeds niet weg te gaan.' Zei ze, waardoor ik grinnikte, wat het was wel waar. Ze grijnsde even, en zette haar fles wijn op het tafeltje achter haar. Ze boog naar voren, tot ze bij mijn oor was, een grijnsde lichtjes. 'Kom op, je hebt vast wel wat suggesties.' Fluisterde ze grijnzend, waarna ze nonchalant terug boog alsof er niets gebeurd is, en ze nam nog een slok wijn, en keek me met een lichte grijns aan. 'Hmm, vast wel, maar ik denk dat je zusje daar niet zo blij mee is.' Grijnsde ik. Nu boog ik naar voren tot ik bij haar oor ben. 'Ik moet je een geheim vertellen.' Fluisterde ik in haar oor. 'Jij bent eigenlijk veel leuker dan je zus.' Vervolgde ik mijn zin met een grijns.


    How far is far

    Louis Tomlinson.

    Volgens mij was dit voor ons beide toch wel lichtelijk ongemakkelijk, ook omdat we elkaar pas net hoogstens een kwartiertje kende. Ik snapte dan ook niet dat Doreen er niet gewoon bij kwam zitten, maar ze had altijd al een eigen willetje gehad en deed liever waar ze zelf zin in had. Zo hoorde ik dan eigenlijk ook weer niet te denken over m'n eigen vriendin, maar goed. "Ja, best wel. Ik houd van Sinterklaas," glimlachte ze. "Het feest dan. Niet die baardman." Een kleine grinnik verliet mijn mond na haar woorden. "Baardman? Hoe kom je erop." Een glimlach speelde rond mijn lippen en ik keek het meisje aan, dat even kuchte ."En jij? Houd jij van het feest en alle gezelligheid? Of vind je het onzin?" Vroeg ze, waarna ze een paar pepernoten uit de schaal pakte. Ik knikte. "Ja, ja. Ik vind het wel gezellig, opzich. Ligt eraan, denk ik. Met wie je het viert." En dat was opnieuw een stomme opmerking, net alsof ik niet met hun Sinterklaas zou willen vieren. Ik ging er niet precies op vooruit.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alex Ciara Campbell
    'Baardman? Hoe kom je erop?' Louis glimlachte en ik keek snel weg, mijn rode gezicht verbergend. Doreen mocht wel opschieten nu. Ik kuchte en probeerde mijn fout te herstellen door te vragen wat hij van het Sinterklaasfeest vond.
    'Ja, ja. Ik vind het wel gezellig, opzich. Ligt eraan, denk ik. Met wie je het viert,' legde Louis uit. Ik keek hem met een schuin gezicht aan.
    'En wat vind je er dan van om het met ons te vieren?' Ik keek in Louis' mooie ogen en wist mezelf ervan te weerhouden weg te kijken van hem. In plaats daarvan boog ik iets naar de stoel toe.
    Op dat moment kwam Doreen binnen en direct zat ik weer recht.
    'Louis' riep ze uit, waarna ze hem een zoen gaf. Gegeneerd keek ik weg.


    :)

    Alexandria Brandy Rodriquez

    'Hmm, vast wel, maar ik denk dat je zusje daar niet zo blij mee is.' Grijnsde hij en ik haal mijn wenkbrauw op. 'Hmh, je maakt me nieuwsgierig.' grijns ik. Nu boog hij naar voren, maar ik bleef gewoon rustig zitten. 'Ik moet je een geheim vertellen. Jij bent eigenlijk veel leuker dan je zus.' fluisterde hij en ik grijns even. Gotcha.. 'Weet ik toch, darling.' grijns ik zacht bij zijn oor en ik druk zacht een kus op zijn kaak. Ik buig ietsjes terug en kijk hem aan. Ik zal even eerlijk zijn, ik heb die twee toch nooit bij elkaar vinden passen. Ik pak een van mijn lokken vast en draai hem langzaam rond mijn vinger om hem daarna met een lichte krul los te laten. 'Maargoed... Zie ik eruit als een persoon die het iets boeit dat mijn zus niet blij is?' grijns ik. Dat meende k echt, dat kind gunt mij ook niets. Waarom zou ik haar blij willen zien?


    El Diablo.