Roww schreef:
Denise Parks
James kijkt me verbaasd aan als ik heb vertel dat ik melk in mijn thee doe en vraagt of ik engels ben, en dat ik anders vreemd ben, vervolgt hij er lachend achteraan. Ik grinnik en schud mijn hoofd.
"Ik denk dat ik dan vreemd ben" zeg ik dan maar schouder ophalend.
Hij schenkt de thee voor me in en doet er ook melk en suiker in. Als hij daarmee klaar is pakt hij zelf een mok en giet hier ook wat thee in. Ik zelf pak de mok die hij voor mij had gezet van het aanrecht en drink er wat uit.
"Dus, zijn de mensen die hier al langer zijn een beetje gezellig?" vraag ik dan maar aan James om een gespreksonderwerp te krijgen. Ik hoop echter wel dat de mensen hier wat aardig doen.. en dat de jongens hun handen thuis kunnen houden, zou erg fijn zijn.. anders ben ik hier binnen een no-time weg..
Ik houd de mok warm tussen mijn handen aangezien ik koude handen heb en kijk James afwachtend aan.
James Yaser
"Dus, zijn de mensen die hier al langer zijn een beetje gezellig?" vroeg Denise aan mij.
Uhm.... Daar moest ik even over nadenken over wat ik ging zeggen, toen besloot ik te zeggen: "Ik ken nog niet alle mensen."
Ik telde op mijn vingers: "Ten eerste John, aardige jongen, wel oké. Ten tweede Loki, ontzettend apart, kun je maar beter geen vrienden mee worden. Ten derde Abigail, daar laat ik me liever niet over uit. Is dat genoeg?" Toen schoot me te binnen, de mensen van mijn groepje: "En dan heb je nog de mensen waar ik mee in het groepje heb gezeten: Melody, razend knappe meid, meer weet ik niet van haar. Laurinda, leuk meisje, kletst veel lijkt mij en Pete, volgens mij heet ie zo ja, lijkt me wel een aardige gast. Dat waren ze zo ongeveer wel."
"Ken jij al wat mensen, buiten mij dan?"
Delilah Gerson
Lizzy ging in een hoekje zitten en peuzelde wat ze ook gevonden had op.
Ik dacht terug aan het weeshuis, vreselijke tijd...
Wat zou Lizzy van mijn zangstem vinden? Ik durfde het niet te vragen...
"Wat vind je eigenlijk van mij? Je mag het eerlijk zeggen hoor." Lizzy haalde me uit mijn gedachten.
"Je lijkt me aardig , en je bent mijn enige vriendin hier, als je dat tenminste wilt." bloosde ik.
Ik liep wat rond en vroeg toen: " EN jij? Wat vind jij van mij?"
(Iknow , it's short)
Lizzy Franklyn
"Je lijkt me aardig, en je bent mijn enige vriendin hier, als je dat tenminste wilt." zei Delilah. "en jij? Wat vind jij van mij?"
Autsj, ik had het voelen aankomen. Daar was ik niet zo goed in. Wat moest ik nu zeggen, de waarheid of moest ik liegen. Ik besloot dat ik voor een mengeling ging: "Je lijkt me ook heel aardig en grappig enzovoort. Je bent de enige hier wat ik vertrouw en mijn vriendin wil zijn. Maar om eerlijk te zijn, ben ik wel nog bang voor jou." Ik wist niet wat ik verder moest zeggen dus flapte ik eruit: "We kunnen samen leuke muziek maken, want dan kan jij zingen en ik gitaar spelen."
Ik hoopte dat ze het niet te veel aantrok dat ik bang voor haar was, maar ik kon het haar niet aandoen om het haar niet te vertellen. Ze was nota bene de enige hier wat ik vertrouwde.
[ bericht aangepast op 28 nov 2013 - 19:44 ]
~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||