• -

    [ bericht aangepast op 19 nov 2013 - 21:16 ]


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Als ik jou was zal ik deze jongen vergeten maar je kan altijd ook nog een tijdje wachten waar jij je het beste bij voelt. Verder moet je misschien maar niet naar mij luisteren want, ja ik heb 0,0% verstand van liefde.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2013 - 18:22 ]


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Ik heb ooit drie mensen via internet in het echt ontmoet als vrienden.
    Ik denk omdat jij zegt dat zijn beste vriend niks van je moet hebben dat hij zich daar erg beïnvloed door vind, misschien kan je hem daarnaar vragen.
    Reageert hij dat dat niet zo is vraag hem dan wáárom hij zelf twijfelt.
    Als hij nog steeds zo reageert dat hij het niet weet, en een paar dagen later weer wel wil moet je hem laten gaan.
    Hij is het dan niet waard om je hart te breken.
    En wat je vriendinnen zeggen kan waar zijn maar hij kan net zo goed zelf ook in de war zijn, via internet gaat alles toch vaak heel anders dan in het echt. En vaker valt iemand je tegen dan dat het juist beter is, zoals in mijn ervaring.

    x


    nothing is true, everything is permitted.

    Ik denk niet dat het een spelletje voor hem is, ik denk dat hij je gewoon als vriend ziet en je niet wil kwetsen.
    Het zou best kunnen bij invloed door zijn beste vriend. Maar hij wil nog wel met je afspreken en contact met je.
    Ik denk dat jullie gewoon door moeten gaan als vrienden en je kan hopen dat hij ooit meer gaat zien.

    Ga door als vrienden en zoek iemand anders voor een relatie.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik weet niet goed (want ik heb zelf geen ervaring met relaties), maar ik kan je een ding zeggen. Ik had ook verschillende vrienden via het internet en ik kon alles aan hen kwijt. Ik vertrouwde ze echt en keek elke keer uit naar het antwoord op mijn bericht enz. maar sinds een paar maanden tijd doet die persoon ineens heel anders en ben ik achter een paar dingen gekomen (dus hij had gelogen over dingen enzo), maar dus om even bij mijn punt te komen.
    Als je hem zelf niet volledig vertrouwd (op gebied van liefde) dan zou ik er niet op in gaan, maar zoals ik al zei heb ik geen ervaring met relaties, dus misschien doet mijn mening er niet echt toe. Maar ik zou gewoon afwachten.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Het was ook zo bij mij en mijn vriend.
    Hij was een jaar verliefd op mij geweest, maar ik had te veel liefdesverdriet om me daar mee bezig te houden. We waren wel beste vrienden en een jaar later kwam het bij hem terug. Ik twijfelde, want ik voelde iets maar wist niet goed wat. Ik was niet overtuigd en durfde geen relatie beginnen, voor het geval het niet beter werd en omdat ik hem al zo veel pijn had gedaan. Uiteindelijk heb ik toch de knoop doorgehakt nadat ik mijn eigen gedrag zat te analyseren en we zijn ondertussen een jaar samen. :')
    Dus pas op, het wilt niet persé zeggen dat hij met je voeten speelt. Hij kan gewoon hetzelfde hebben als ik.


    Has no one told you she's not breathing?

    Foxfire schreef:
    Ik denk niet dat het een spelletje voor hem is, ik denk dat hij je gewoon als vriend ziet en je niet wil kwetsen.
    Het zou best kunnen bij invloed door zijn beste vriend. Maar hij wil nog wel met je afspreken en contact met je.
    Ik denk dat jullie gewoon door moeten gaan als vrienden en je kan hopen dat hij ooit meer gaat zien.


    Hier ben ik het volkomen mee eens.


    We'll still love each other, forever and always. <3