Yune van Therme
"Dat is wel kut ja, van dat vervoer. Ik ben met eigen vervoer, dan heb je dat soort problemen niet. Ik weet niet of je mijn motor tussen de bomen hebt zien staan? Voor zover ik heb kunnen zien zitten hier en daar een paar mensen wat weinig durven en sommige zijn nogal betweterig. En mijn kleine nichtje Rose is hier ook, ik zou een beetje met haar oppassen, ze kan zich soms nogal als een hoer gedragen. Je kunt het haar niet kwalijk nemen." zei Melody. Ik keek verbaasd op naar haar 'Ik had niet echt verwacht dat die motor van jou zou zijn' gaf ik eerlijk toe. 'Aha' zei ik begrijpend. Daar kon ik vast mee leven. Ik haalde mijn schouders op 'Is goed hoor', zoveel maakte het me niet uit. Tergend langzaam deed ik de deur open waarna ik een paar passen de kamer in liep. Ik fronste even toen ik nog twee andere personen zag staan buiten Mevr. Sharp, misschien was van een van hen de koffers in de gang. Zodra het stil gevallen was begon ik met praten. 'Sorry ik hoop dat ik niet stoor maar ik eh ben net aan gekomen en ik vroeg me af waar ik slaap' zei terwijl ik ongemakkelijk draaide aan een plukje van mijn haar.
Gregory McEwan
(Weet niet meer waar we waren :p)
Ik liep naar boven , naar de kamer en zag Anna op bed zitten, ze keek alsof er haar iets dwarszat.
"Is er iets? Er is trouwens een nieuwe aangekomen denk ik, ze zal hier zo wel binnenkomen." peinsde ik, Anna knikte.
"Okay Annabel Sharp, vertel me wat er is of je sterft de kieteldood." ik was zo slecht in dreigen...
Anna Sharp
Sam vertrok weer met Ethan en net op dat moment kwamen weer twee andere meisjes binnen. Het was Melody met nog een ander meisje. 'Sorry, ik hoop dat ik niet stoor maar ik eh ben net aangekomen en ik vroeg me af waar ik slaap,' vroeg ze me verlegen. Ik dacht even na. Er was maar een persoon nog niet aangekomen en dat was Yune van Thermen. 'Yune?' vroeg ik voor de zekerheid en pakte weer mijn papieren erbij. 'Je ligt op kamer drie, bij Abigail Pierce. Miss Black wil je vast wel wijzen welke kamer dat is,' suggereerde ik en ik stak mijn papieren weer weg. Toen Yune en Melody weer naar buiten waren, ging ik weer op bed liggen, maar veel tijd om uit te rusten had ik niet echt, want al gauw kwam Gregory naar boven. Eindelijk! 'Is er iets? Er is trouwens een nieuwe aangekomen denk ik, ze zal hier zo wel binnenkomen,' zei hij. En ik knikte en wilde zeggen dat ik haar al de kamer had toegewezen. 'Okay, Annabel Sharp, vertel me wat er is of je sterft de kieteldood,' dreigde Gregory. 'Ik heet niet Annabel,' wilde ik kwaad zeggen, maar Gregory's dreiging was zo grappig dat ik het lachte. 'De kieteldood, oh nee!' riep ik er achteraan en trok Gregory op het bed. Hij wist me altijd wel op te fleuren. 'Luister Greg,' begon ik nu serieus. 'Ik wil niet in de weg staan van je dromen, maar ik denk niet dat we Dede hier kunnen laten wonen.' Ik ging op mijn zij liggen en plantte mijn hand als steun onder mijn hoofd. 'Als Dede hier komt wonen zul jij de agent moeten spelen en ik de suikertante, want ik ga geen agent zijn voor haar. Dus jij gaat haar hart moeten breken. Dat ga ik absoluut niet doen, dadelijk haat ze mij! En daarnaast, als ze hier op onze kamer slaapt..' Ik boog naar Gregory toe en fluisterde in zijn oor: '..dan zullen wij ook geen volwassen pleziertjes meer hebben.'
John Hunter Bell
Even gaf ze toe en een luide grom vulde de kamer toen ze mijn geslacht in haar mond nam, maar al snel was ze weer weg. Ik opende mijn ogen en trok een wenkbrauw op. Ik keek haar aan en veegde een plukje haar uit haar ogen. "Nu al klaar, popje? Of wil je verder met wat anders?" zei ik speels, maar met nogsteeds dezelfde gevaarlijke ondertoon. Mooi niet dat ze me nu zo ging achterlaten. Ze widle me misschien laten smeken, nou echt niet meer na dat knietje. Dan zou ik nog eerder mijn laptop opstartten en mezelf aftrekken. echtwaar. Ik ging toch echt niet smeken, zeker niet omdat ik wist dat zij droop en me gewoon niets gaf. Het wond me gigantisch op, maar deed me ook het smeken afzweren. Zij zou namelijk ook kunnen breken en als zij mij niets wilde geven deed ik dat bij haar ook niet. Mijn handen liet ik vanuit haar haren afzakken naar haar onderrug en trok haar dicht tegen me aan waardoor mijn geslacht in haar lies prikte. Ze kwam hier niet zomaar mee weg.
Dena Fields
'Nu al klaar, popje?' vroeg Hunter me terwijl hij een pluk haar uit mijn gezicht veege. 'Of wil je verder met wat anders?' Zijn ondertoon was me niet ontgaan, maar ik besloot er geen aandacht aan te vestigen. Hij trok me met zijn handen naar boven en ik voelde zijn harde geslacht bij mijn lies. 'Oh nee,' grijnsde ik breed. 'Nog lang niet schat.' Ik zat even te twijfelen of ik hem nu toch zou pijpen of niet, maar de beslissing was al gauw gemaakt. Hij had net laten horen hoe lekker hij het vond, dus ik zou het als een dessert bewaren. Ik boog me voorover en plaatste kleine erotische kusjes in zijn nek, waarna ik me via zijn oren en jukbeen naar zijn mond toe werkte. Ik plaatste een laatste kusje op zijn mond en keek hem toen uitdagend aan.
Tyler Devoné
Rose pakt mijn hand weer vast en trekt me de twee trappen af, naar beneden toe. Ik zie hoe ze daar een paar kamers in kijkt om vervolgens richting, wat volgens mij de keuken is te lopen.
Als ze me vraagt of ik honger heb knik ik grinnikend.
"Best wel ja" zeg ik tegen haar waarna ik haar in de keuken trek.
"Volgens mij heeft iemand een voedselgevecht gehouden" mompel ik dan met een zachte grinnik als ik de keuken zie. Het is één grote bende aan eieren, slagroom en volgens mij cacao poeder.
"Of ze konden niet vinden wat ze wilden" vervolg ik dan weer grinnikend.
Rose Black
'Holy shit!' was mijn reactie toen ik de keuken zag. 'Gast! Dit is niet meer normaal.' Toen pas zag ik de ironie in en begon ook te lachen. In de hoek van de keuken stond een dweil en ik pakte die voorzichtig. Met een paar grote bewegingen had ik een gangpad vrij gemaakt om nog net door te keuken te kunnen lopen zonder dat de sokken direct in de was moesten. Ik liep door naar een kastje en zag daar was cup-a-soup staan. 'Cup a soup?' vroeg ik Tyler met een triomfantelijke grijns.
Sam Davis
Mevrouw Sharp reageerde vrolijk toen ze mij zag staan. 'Had maar even gebeld, dan waren we je komen ophalen aan de skilift.' Volgens mij hadden ze me nog steeds niet verwacht en probeerde ze het goed te praten door dat te zeggen, zodat het leek alsof ze het wel wisten. Nadat ik gevraagd had waar mijn kamer was, pakte Anna er een lijst bij en ze ging met haar vinger de hele kamerlijst af om een plek voor mij te vinden. Toen ze met haar vinger de lijst helemaal gehad had, zei ze nog steeds niets. Ze bekeek hem nog eens en had toen toch een plekje voor mij kunnen vinden. 'Sam, ik heb je geplaatst op kamer vier, bij Rose, Tyler en Ethan.' Ik knikte. Ik wist alleen wie Ethan was, de rest kan ik me niet herinneren. Ethan had ik ook nog maar net ontmoet, maar toch. 'Ethan kan je wel wijzen welke kamer dat is.' zei mevrouw Sharp glimlachend. Ik bedankte mevrouw Sharp en liep samen met Ethan weer naar buiten. 'Ik moet nog wel even mijn spullen halen beneden.' zei ik. 'Kun je me daarna vertellen waar mijn kamer is?'
Ethan Brooks
'Ik moet nog wel even mijn spullen halen beneden,' zei Sam en ik knikte. 'Kun je me daarna vertellen waar mijn kamer is?' vroeg hij. Ik knikte weer. 'Natuurlijk, natuurlijk. Ik ben er zelf eigenlijk ook nog niet geweest,' gaf ik eerlijk toe. 'Ik ben ook pas vandaag aangekomen.' Ethan, was is er mis met je. Wil je dat die jongen vertrouwen in je heeft of niet? We liepen de trap omlaag toen mij kamer vijf opviel. Dan was hier vast ook kamer vier. Ik draaide me om en zag een sierlijke vier op de deur prijken. 'Hier is het,' deelde ik mede en ging naar binnen. Er waren al twee mensen geweest. Dat waren zeker Rose en die ene Tyler. De bedden links leken al bezet te zijn dus ging ik rechtonder op het bed zitten. 'Mag ik hier slapen?' vroeg ik toen aan Sam.
You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt