• IK NEEM GEEN ONE SHOTS MEER AAN !

    Hi,

    Ik wil weer beginnen met het schijven van One Shots.
    Als je er een wil, laat dan even in dit hoofdstuk of hier je lijstje achter.
    VUL WEL ALLES IN !

    × Naam :
    × Leeftijd* :
    × Uiterlijk :
    × Karakter :
    × Verhaallijn* :
    × Extra :

    * = MOET ingevuld worden

    [ bericht aangepast op 25 jan 2014 - 23:43 ]


    Music only makes me stronger...

    × Naam : Daphne
    × Leeftijd* : 17
    × Uiterlijk : Klik.
    × Karakter : aardig, stoer, kan kattig zijn, kort lontje.
    × Verhaallijn* : Niall en zijn zusje Daphne krijgen ruzie op straat omdat Daphne met de 'verkeerde jongens' omgaat. Die jongens gebruiken wiet en drinken alcohol zegmaar. En ze krijgen erge ruzie, als Niall te boos word wil hij haar slaan maar hij word tegen gehouden. Maaar dooor wieee. ;o.
    × Extra : Nederlands. wel met 1D. ;D.

    xoxo!.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2013 - 11:30 ]


    I painted it black, i know that you don't like normal things.

    × Naam: Emmely
    × Leeftijd*: 17
    × Uiterlijk: Groene ogen, lang donkerbruin haar, 1.65m.
    × Karakter: Lief, koppig, zorgzaam.
    × Verhaallijn*: Nadat grote broer Louis de zoveelste jongen die met zijn zusje had gezoend heeft 'weggejaagd', vindt Emmely het genoeg geweest. Ze wil niet meer steeds die afkeurende blik zien als ze een jongen meeneemt naar huis. Ze wil niet meer uren aanhoren dat ze te jong is voor een vriendje (ze is 17). Met een koffertje op zak loopt ze weg, weg van die vreselijke broer, die naar de naam Louis William Tomlinson luistert.
    Louis is ten einde raad als hij erachter komt dat zijn zusje weg is gelopen. Hij slaapt niet meer, eet haast niets en zegt steeds dat het zijn schuld is dat ze weggelopen is. Hij ziet er gewoon uit als een wrak.
    × Extra: Louis woont in Londen en in het weekend is hij meestal in Doncaster bij zijn familie (als hij verder niets te doen heeft). Emmely logeert de tijd dat ze weg is bij Harry, maar daar weet Louis niets van.


    There is nothing more badass than being yourself