• Mijn vraag; Een muts op - op school, wat vinden jullie daarvan?

    Ik ben een vaste aanhanger van mutsen en loop geregeld met een muts op maar bij sommige leraren moet ik hem afzetten, hoewel hier niks over staat in de regelementen. Ik heb het er ooit met mijn teamleider over gehad en volgens hem was er ook geen regel die zei dat het niet mocht. Toch zijn er leraren die komen met 'Als je die muts niet af zet stuur ik je eruit' en dat soort onzin, maar je kan er niet tegen in gaan. Onmacht, ik kan er niet tegen. Mijn vraag dus; Wat vinden jullie ervan en hoe is het bij jullie op school geregeld?

    [ bericht aangepast op 17 nov 2013 - 14:18 ]


    Fairy tales are more than true: not because they tell us dragons exist, but because they tell us dragons can

    Ik vind het idioot net zoals petten dragen in school. Van mij mogen ze het dus gewoon verbieden :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dooddoenervo schreef:
    Bij ons staat er in het reglement dat het niet mag.


    A good book on your shelf is a friend that turns its back on you and remains a friend. ~Author Unknown

    Bij ons mag het wel, maar in de klas vragen leerkrachten wel om het af te zetten, gewoon als beleefdheidsvorm.


    16 - 09 - '17

    Mijn vriend en een vriend van hem hebben best vaak een muts op, vooral in de winter. Ik hoor nooit een leraar bij ons erover klagen, dus volgens mij mag het gewoon. Al zeggen sommige leraren wel dat hij/zij zijn/haar pet of muts af moet doen, maar dat zijn vrij weinig leraren.
    Ik weet niet hoe dat zit met onze regels.


    Deep inside, I've never felt alive

    Bij ons zie je nu ook opeens allemaal mensen met mutsen/beanies, en ik heb er nog nooit een leraar over horen zeiken, dus volgens mij mag het gewoon bij ons.
    Waarom zou je het verbieden, er is niet echt een rede toch? Behalve dat het onbeleefd is ofzo, maar ik vind dat je moet kunnen dragen wat je wilt dragen, behalve als mensen er echt last van hebben.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Jup! Maar ik zit nu 3e jaar van mijn opleiding. 9 van de 10 keer heb ik wel een van de onderstaande beanies op.


    To infinity and beyond •

    Bootin schreef:
    Niet in de les bij ons in ieder geval, er zijn natuurlijk uitzonderingen bij leraren die ons mogen maar nee, officieel niet.


    Some people are art and do art at the same time

    Ik zou niet spannen waarom je geen mutsen op school zou dragen! Ik draag vaak mijn beanie naar school, en bij ons moeten we ze afzetten in de klas (wat ik wel begrijp, ik wil niet dat de gene achter me niets kan zien)


    Dear Noah, we could have sworn you said the arc wasn't leaving 'til 5. Sincerely, the unicorns.

    thfkdlf schreef:
    Jup! Maar ik zit nu 3e jaar van mijn opleiding. 9 van de 10 keer heb ik wel een van de onderstaande beanies op.




    leuke beanies :ooooo


    Dear Noah, we could have sworn you said the arc wasn't leaving 'til 5. Sincerely, the unicorns.

    Wij hebben op school de zogenaamde leefregels, waarin staat dat je geen pet in de klaslokalen op mag. Maar eigenlijk hebben best wel weinig mensen bij mij op school een pet of beanie.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Bij mij op de middelbare mocht 't niet, lol. Veel kon het me niet schelen, want zo vaak had ik geen muts op :').


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik moest een keer mijn muts afdoen van een leraar die niet eens les gaf op onze school (ons MBO grensde aan een ander MBO). Maar ik zag daar wel jongens lopen met petten en dat mocht wel.

    Maar op mijn middelbare school mocht het niet omdat het een christelijke school is.

    Ik begrijp het bezwaar tegen een muts of pet niet.


    No growth of the heart is ever a waste

    Bij ons is het verboden als de gelaatstrekken niet meer zichtbaar of herkenbaar zijn (staat in 't leerlingenstatuut), die had ik gebruikt om met kerst mijn kerstmuts op te mogen houden ;p Maar over het algemeen moet alles af in elke les, gewoon omdat het netjes is of uit respect oid.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dooddoenervo schreef:
    Bij ons staat er in het reglement dat het niet mag.

    Dit. Hoewel ik me afvraag hoeveel leraren er nou echt over zeuren.


    From these ashes, I will rise