• Mijn vraag; Een muts op - op school, wat vinden jullie daarvan?

    Ik ben een vaste aanhanger van mutsen en loop geregeld met een muts op maar bij sommige leraren moet ik hem afzetten, hoewel hier niks over staat in de regelementen. Ik heb het er ooit met mijn teamleider over gehad en volgens hem was er ook geen regel die zei dat het niet mocht. Toch zijn er leraren die komen met 'Als je die muts niet af zet stuur ik je eruit' en dat soort onzin, maar je kan er niet tegen in gaan. Onmacht, ik kan er niet tegen. Mijn vraag dus; Wat vinden jullie ervan en hoe is het bij jullie op school geregeld?

    [ bericht aangepast op 17 nov 2013 - 14:18 ]


    Fairy tales are more than true: not because they tell us dragons exist, but because they tell us dragons can

    Ik heb nog nooit met iemand in de klas gezeten die een muts aanhield in de les, dus ik weet niet hoe ze zouden reageren. Ik vind ook dat het niet zo'n moeite is om hem tijdens de les uit te doen, maar misschien heb ik het idee niet helemaal mee.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Bij ons mag het niet. Om te voorkomen van discriminatie en dat er groepen gaan ontstaan.

    Op mijn school -middelbare- mag het niet. Staat ook in de etiquette.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Bij ons mag het ook niet, geen idee of t in het reglement staat of niet, maar als je een speciale reden ervoor hebt dan mag het wel.

    Maar het ziet er eigenlijk ook best raar uit om in de klas een pet of muts op te hebben...


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Buiten het lokaal heb ik ook een mutsje of een capuchon op, maar wij mogen het ook niet in het lokaal. Maar ergens vind ik het wel logisch dat je die af moet zetten.


    Some people are art and do art at the same time

    Nee het mag bij ons niet en ik zit op een college. Maar goed, deze school heeft ook een absurde 'profeshionele houding' ding waarbij we zelfs geem strapless tops mogen dragen.


    -

    Bij ons mag een muts, hoedje of pet gewoon, tenzij het je ogen bedekt. Dat staat volges mij ook in onze schoolregels. Er zijn wel leraren die willen dat we ze afzetten, maar over het algemeen mag het gewoon.


    :)