• Een vriendin van mij lijdt aan Anorexia. Ze zit al een een kliniek, maar heeft het, vooral op dit moment, erg moeilijk. Ik bel iedere dag 5/10 minuten met haar, want ze zegt dat ze veel aan mijn steun heeft, en ik help haar graag. Nu had ik dus een plan, als zij nu eens een week bij mij zou komen. Hier in huis, wanneer ik vakantie heb. -Dat mag daar maar er gaat een begeleider mee.- Wij denken beide, dat het dan wat beter met haar zou gaan.
    Maar ik durf dus niet te vragen of ze hier zou mogen komen. Aangezien mama haar eigen problemen heeft.. En allbei mijn ouders tegen internet relaties zijn.
    Maar aan de andere kant wil mama wel altijd graag helpen.

    Hoe ga ik dit nu vragen?


    everything, in time

    Vertel het hele verhaal over het meisje, dat het slecht met haar gaat enzo en vraag dan of ze bij jou mag blijven omdat jullie denken dat het dan wat beter zou gaan?


    I live for the applause, you will die for it.

    Vermeld het feit niet dat je haar hebt leren kennen via internet.
    En vraag gewoon of er een vriendin mag blijven slapen en leg uit dat ze veel steun aan je heeft, enzo.
    Ze zal het vast wel begrijpen.

    Praat er gewoon over, het zal je vast lukken <3

    Gewoon eerlijk vertellen en alles uitleggen. Als je echt denkt dat het beter voor die vriendin is, zullen ze dat waarschijnlijk wel begrijpen.
    En laat je ouders anders eens bellen met die ouders van dat meisje om het te bespreken?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Gewoon eerlijk vertellen en alles uitleggen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Eerlijk wezen.

    Makkelijker gezegd, dan gedaan. x;


    everything, in time

    I know, maar leg het allemaal uit. Ook dat je bang was voor je ouders hun reactie.

    xRapunzel schreef:
    Vermeld het feit niet dat je haar hebt leren kennen via internet.
    En vraag gewoon of er een vriendin mag blijven slapen en leg uit dat ze veel steun aan je heeft, enzo.
    Ze zal het vast wel begrijpen.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    oh wat kut voor je . ;x
    het lukt je vast, gewoon praten . <3

    Leg haar mijn story voor!

    http://www.quizlet.nl/stories/8997/dik-in-mijn-hoofd/

    Het verhaal gaat over iemand die ook Anorexia lijdt. Ze gaat op dit moment nu naar de kliniek (het meisje in mijn verhaal)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Lief, ik weet waar dit over gaat. Je moet gewoon rustig aan doen, en vooral niet te veel moeite in één keer doen. Dat veroorzaakt alleen problemen, en ik weet dat die vriendin dat zéker weten niet wilt veroorzaken! <3