• Wel dus dit moet er even uit.
    Ik ben al ongeveer twee jaar smoorverliefd op een jongen. Nu hij ziet me niet echt staan, ik hem wel, en ik loop er dus al een hele tijd achter. Maar nu was ik hem dus bijna vergeten (ik zag in dat het niet echt zin had) en nu zag ik hem vandaag terug.
    Je kan het al raden; Ik was weer helemaal verkocht. Het kwam echt weer allemaal naar boven en ik was zo blij dat ik hem weer zag en al die vlinders waren er weer.
    Maar nu was ik hem net vergeten :/

    Raar? :o


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Bummer


    All I have in life, is my imagniation.

    Ben je zeker dat hij niets met je wil? Want misschien lijkt dat alleen maar zo...


    All was well.

    Gringotts schreef:
    Ben je zeker dat hij niets met je wil? Want misschien lijkt dat alleen maar zo...

    Nee, er zijn echt bepaalde dingen waardoor ik het zéker weet.

    Abrazo schreef:
    (...)
    Nee, er zijn echt bepaalde dingen waardoor ik het zéker weet.


    Zoals?


    You never fail, unless you keep trying...

    WhoYouAre schreef:
    (...)

    Zoals?

    Bepaalde dingen.

    Join the club, ik ben even hopeloos ^^


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Aww, ik ken dat gevoel! Was ook al twee jaar smoorverliefd op een jongen en zag hem eens in het jaar een hele week en voor de rest niet. Ik dacht ook dat hij mij niet zag staan vanwege het leeftijds- en afstandsverschil (hij woont 40 km verderop en hij is 18 en ik 14) maar afgelopen april stuurde hij me ineens een berichtje. En nu zijn we al een aantal weken officieel samen (:
    Maar in de tijd dat ik nog hopeloos verliefd op hem was suckte dat wel heel erg, ja. ):


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Know the feeling. Ben momenteel ook al meer dan twee jaar verliefd op een jongen, heb er wel een korte relatie mee gehad, maar die liep niet helemaal goed. Nou ja, ik kan hem ook niet helemaal vergeten.
    Maar ik denk dat de tijd zal bepalen hoe het afloopt. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Follow your heart.


    You're beautiful.

    Defensive schreef:
    Aww, ik ken dat gevoel! Was ook al twee jaar smoorverliefd op een jongen en zag hem eens in het jaar een hele week en voor de rest niet. Ik dacht ook dat hij mij niet zag staan vanwege het leeftijds- en afstandsverschil (hij woont 40 km verderop en hij is 18 en ik 14) maar afgelopen april stuurde hij me ineens een berichtje. En nu zijn we al een aantal weken officieel samen (:
    Maar in de tijd dat ik nog hopeloos verliefd op hem was suckte dat wel heel erg, ja. ):

    Ah wat leuk voor jullie dat jullie samen zijn ;3
    bij mij is het ook zo, ik ben 15 en hij 19 --'

    Heel bekend. Al is het voor mij geen verliefdheid meer. Ach volgend jaar ga ik toch naar opleiding en zie ik toch niemand meer van mijn oude klas.


    Alleen maar tranen van geluk

    Aww je naam is mooi :'D Ok dat terzijde. Je zou wel een abrazo kunnen gebruiken nu lijkt me.

    Ik snap hoe je je voelt, ik maak net hetzelfde mee. D:


    None but ourselves can free our minds.

    I know how it is.
    Unrequited love for 3 years here. We zijn al ongeveer 4/5 jaar vrienden hea, dus het is best wel moeilijk. We hadden een tijdje niet gesproken en het begon allemaal bij dat hij me niet eens feliciteerde met m'n verjaardag, ook al wist hij het wel... En toen spraken dus niet meer en ik dacht al minder aan hem... en laatst sprak hij weer tegen me & ik probeerde afstandelijk te doen maar het voelde dat hij me echt nodig had en, en, en het is helemaal weer terug. D:


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''