• De vloek van de Evil Queen zorgt dat alle sprookjesfiguren van de Enchanted Forest in de echte wereld belanden, in Storybrooke. geen een sprookjesfiguur weet wie ze werkelijk zijn, behalve een vermoed dat ze vervloekt zijn door de Evil Queen, diegene heeft namelijk een sprookjesboek van zijn leraar/lerares gekregen waardoor diegene denkt dat ze vervloekt zijn en sprookjesfiguren zijn, ook vermoedt hij dat zijn adoptiemoeder de Evil Queen is en dit dus alles in gang heeft gezet. Maar er is een profetie over een redster de echte moeder van de adoptiekind van de Evil Queen, hij besluit haar te zoeken, mee te nemen naar Storybrooke en haar te overtuigen dat zei hun allemaal kan redden. De Evil Queen en Rumple zijn zo ongeveer de enigste die zich vrijwel alles herinneren.


    Invullijstje
    Rol:
    Naam:
    Sprookjesfiguur:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Werk:
    Extra:

    Vrouwen zitten vol!

    Meisjes:
    Red riding hood ||Damianne Stavros || Barnowl
    Rickena "Ricky" Bell ||Tinkerbell || Luminis
    Amy Ella Adams || Assepoester regbo
    huntsman gereserveerd door Maximesa
    Brooke Ranzel Chamberlain ||Rapunzel || Stillinski
    Aurora Starlinski || Doornroosje || WenseKronik
    Isabelle Dumont || Belle || Merrow


    Jongens:
    Caleb Moore || Rumplestiltskin || Barnowl
    Jefferson Hatta Chesir|| Mad hatter || Maximesa
    Killian Jones || Ensiferum Ensiferum
    Hansel Grimm || Hans || WenseKronik
    Jafar gereserveerd doorMerrow
    Robin Hood gereserveerd door Ensiferum
    Gelaarsde kat gereserveerd door Fennec


    Invullijstje
    Rol:
    Naam:
    Sprookjesfiguur:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Werk:
    Extra:



    Regels
    *Ook wat oudere personages boven de 20 of de 30+ dus niet allemaal in de 17-19 jaar
    *ongeveer 5 zinnen schrijven meer mag altijd.
    *Naamsverandering doorgeven
    *Als je paar weken/dagen niet kan reageren ivm vakantie of andere reden even melden.
    *Andere niet buitensluiten
    *Boven de post zet je de naam van je personage en welke sprookjesfiguur hij/zij is.
    *16+ is toegestaan
    *OC aanduiden met (){}[]
    *Hou meisjes en jongens gelijk.
    *De vloek wordt later in de rpg verbroken
    *Reserveringen blijven twee dagen staan.




    Speeltopic
    Rollentopic
    Rollenstory

    [ bericht aangepast op 14 nov 2013 - 21:25 ]

    Merrow schreef:
    (...)
    Nja, met series heb ik altijd wel graag dat ik gewoon door kan kijken, dat vind ikzelf fijner dan continue wachten op een nieuwe aflevering, maar jah, zo werkt dat niet altijd :'D Nu, met Lost kan ik gewoon kijken wanneer ik zin heb, en dat vind ik echt prettig, al is dat zeker niet altijd goed :'D Whaha ik kan dus soms wel overdrijven met kijken, gewoon omdat het te verslavend is :'D
    Achja, de charme van wachten, is dat je dus inderdaad iets heb om naar uit te kijken :3



    Dat is wel waar ja ;p maar ja ;p
    t is gwn zo leuke serie ;p

    Gehe het is een verslavende serie XD
    Al ben ik zelf niet zo te vinden voor het gehele gedoe rondom Snow en Charming, hen vind ik dan weer niet zo geweldig of interessant.
    Grumpy en Nova vind ik dan ook weer echt tof, maar goed, wie lieft nu niet Grumpy van de zeven dwergen :'D En het achtergrondverhaal van Red vind ik ook echt ubercool! En Henry is gewoon onwijs cute :3
    Al blijft Rumbelle voor mij echt gewoon het tofste aan de hele serie. En tja, Hook is ook gewoon mega hot, al ben ik (nog) niet echt zo superfan van hem XD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    Gehe het is een verslavende serie XD
    Al ben ik zelf niet zo te vinden voor het gehele gedoe rondom Snow en Charming, hen vind ik dan weer niet zo geweldig of interessant.
    Grumpy en Nova vind ik dan ook weer echt tof, maar goed, wie lieft nu niet Grumpy van de zeven dwergen :'D En het achtergrondverhaal van Red vind ik ook echt ubercool! En Henry is gewoon onwijs cute :3
    Al blijft Rumbelle voor mij echt gewoon het tofste aan de hele serie. En tja, Hook is ook gewoon mega hot, al ben ik (nog) niet echt zo superfan van hem XD


    Snow en Charming vind ik ook niet zo eigk.
    Rumbelle dan wel en voornamelijk Rumple want die doet me denken aan een vriend van hem want ook bij die vriend van mij heeft alles een prijs. ;p
    En hook en Henry zijn ook leuk. en de mad hatter vind ik stiekem ook wel leuk. ;p

    BarnOwl schreef:
    (...)

    Snow en Charming vind ik ook niet zo eigk.
    Rumbelle dan wel en voornamelijk Rumple want die doet me denken aan een vriend van hem want ook bij die vriend van mij heeft alles een prijs. ;p
    En hook en Henry zijn ook leuk. en de mad hatter vind ik stiekem ook wel leuk. ;p

    De Mad Hatter is inderdaad ook erg leuk, al had ik hem graag iets meer 'mad' gezien in de serie. Maar goed, je kan niet alles hebben, i guess XD

    En ik ben dus opzoek naar een Storybrooke naam voor Jafar... aangezien ik in de arabische stijl wil blijven, zeg maar, heb ik momenteel Adeem Ashar Darrak staan in m'n wordbestandje, als zijnde volledige naam.... Ik vind het nog best tof klinken, al weet ik dus nog niet welke van de drie ik effectief ga gebruiken als zijnde roepnaam in de RPG, want ik vind ze alle drie nog best tof klinken en passen bij het plaatje dat ik heb :'D

    Edit: Al ga ik denk ik voor Ashar, gewoon omdat dat in de buurt van Jafar komt, en iets leuker leest/schrijft dan Adeem XD

    [ bericht aangepast op 14 nov 2013 - 21:15 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)
    De Mad Hatter is inderdaad ook erg leuk, al had ik hem graag iets meer 'mad' gezien in de serie. Maar goed, je kan niet alles hebben, i guess XD

    En ik ben dus opzoek naar een Storybrooke naam voor Jafar... aangezien ik in de arabische stijl wil blijven, zeg maar, heb ik momenteel Adeem Ashar Darrak staan in m'n wordbestandje, als zijnde volledige naam.... Ik vind het nog best tof klinken, al weet ik dus nog niet welke van de drie ik effectief ga gebruiken als zijnde roepnaam in de RPG, want ik vind ze alle drie nog best tof klinken en passen bij het plaatje dat ik heb :'D

    Edit: Al ga ik denk ik voor Ashar, gewoon omdat dat in de buurt van Jafar komt, en iets leuker leest/schrijft dan Adeem XD



    indeed ghehe ;p
    maarja de speeltopic is er ;p

    BarnOwl schreef:
    (...)


    indeed ghehe ;p
    maarja de speeltopic is er ;p

    Gehe dan staat z'n naam vast en kan ik weer verder :3
    Al bedenk ik me dat ik Adeem dan net zo goed kan weglaten en het gewoon op Ashar Darrak kan laten... maar drie namen vind ik weer leuker, maar tja, nuttig is het niet...Ik ben niet lastig ofzo hoor. Ach, ik heb nog even om definitief te beslissen :'D

    En ik had je bericht al gelezen in m'n GB en meteen een mijn topics op gezet (:


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Eens even zien, meiden zitten vol dus dat wordt een jongen... Dat is wel wat moeilijker gezien de meeste jongens met naam in sprookjes "Hans" heten xD Ik ken ook Sinbad maar hij lijkt me een beetje overbodig als Hook er al is.

    Gelaarsde Kat als in man die vervloekt is om kat te zijn in de sprookjeswereld, maar in Storybrooke weer een man is? Kan ik die reserveren? De gelaarsde kat bedoel ik.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2013 - 21:21 ]


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Fennec schreef:
    Eens even zien, meiden zitten vol dus dat wordt een jongen... Dat is wel wat moeilijker gezien de meeste jongens met naam in sprookjes "Hans" heten xD Ik ken ook Sinbad maar hij lijkt me een beetje overbodig als Hook er al is.

    Gelaarsde Kat als in man die vervloekt is om kat te zijn in de sprookjeswereld, maar in Storybrooke weer een man is? Kan ik die reserveren? De gelaarsde kat bedoel ik.


    natuurlijk mag dat.

    Merrow schreef:
    (...)
    Gehe dan staat z'n naam vast en kan ik weer verder :3
    Al bedenk ik me dat ik Adeem dan net zo goed kan weglaten en het gewoon op Ashar Darrak kan laten... maar drie namen vind ik weer leuker, maar tja, nuttig is het niet...Ik ben niet lastig ofzo hoor. Ach, ik heb nog even om definitief te beslissen :'D

    En ik had je bericht al gelezen in m'n GB en meteen een mijn topics op gezet (:


    Nee, je moet hem nu aanmaken nu nu nu -doet stem en trekjes van Rumple na- or all kill you. nee doe maar rustig aan hoor. ;p

    Fennec schreef:
    Eens even zien, meiden zitten vol dus dat wordt een jongen... Dat is wel wat moeilijker gezien de meeste jongens met naam in sprookjes "Hans" heten xD Ik ken ook Sinbad maar hij lijkt me een beetje overbodig als Hook er al is.

    Gelaarsde Kat als in man die vervloekt is om kat te zijn in de sprookjeswereld, maar in Storybrooke weer een man is? Kan ik die reserveren? De gelaarsde kat bedoel ik.

    Ik is fan van Puss in Boots!



    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    BarnOwl schreef:
    (...)

    Nee, je moet hem nu aanmaken nu nu nu -doet stem en trekjes van Rumple na- or all kill you. nee doe maar rustig aan hoor. ;p

    Ik ben nog met hem bezig en heb me voorgenomen hem vanavond af te hebben, al moet ik dan echt stoppen met hier te spammen :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)
    Ik ben nog met hem bezig en heb me voorgenomen hem vanavond af te hebben, al moet ik dan echt stoppen met hier te spammen :'D




    Eigenlijk wel...
    ik weet echt niet wat t vandaag met me is ben eigk best wel vrolijk vandaag haha...

    Merrow schreef:
    (...)
    Ik is fan van Puss in Boots!



    Ik ook ^^


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    BarnOwl schreef:
    (...)



    Eigenlijk wel...
    ik weet echt niet wat t vandaag met me is ben eigk best wel vrolijk vandaag haha...

    En altijd fijn als je eens een echt vrolijke dag hebt :3
    Ik ben eerder wat grieperig, door het griepvaccin dat ik eergisteren heb laten zetten, maar goed, dat zal ook wel weer rap over zijn. Maar ik heb verder een redelijk goeie dag gehad. Ben naar de projectvoorstelling geweest van de kleine en ondanks m'n mensen/straatvrees wat ik heb, heb ik het echt naar m'n zin gehad. Ik heb het tot het eind volgehouden en me zelfs redelijkerwijs geamuseerd ^_^. Normaal gesproken is dus alleen dat eerste, dat volhouden van toepassing, en dat niet eens altijd zo, omdat ik veelal de eerste ben die weg is, en vandaag was ik toch één van de laatsten :'D

    En tja, normaal gesproken spam ik zelf nooit zoveel in een topic, maar ik ben gewoon veel te enthousiast hierover XD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Fennec schreef:
    (...)
    Ik ook ^^

    Als je wilt en het zie zitten, mag je van mij nog best Jafar als zondebok gebruiken, die je personage dus vervloekt heeft :'D
    Je moet het zelf maar bezien, ik stel het alleen voor als suggestie. Als je het niet ziet zitten of iets anders in gedachten heb/had, dan moet je dat gewoon zeker doen (;


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”