• De vloek van de Evil Queen zorgt dat alle sprookjesfiguren van de Enchanted Forest in de echte wereld belanden, in Storybrooke. geen een sprookjesfiguur weet wie ze werkelijk zijn, behalve een vermoed dat ze vervloekt zijn door de Evil Queen, diegene heeft namelijk een sprookjesboek van zijn leraar/lerares gekregen waardoor diegene denkt dat ze vervloekt zijn en sprookjesfiguren zijn, ook vermoedt hij dat zijn adoptiemoeder de Evil Queen is en dit dus alles in gang heeft gezet. Maar er is een profetie over een redster de echte moeder van de adoptiekind van de Evil Queen, hij besluit haar te zoeken, mee te nemen naar Storybrooke en haar te overtuigen dat zei hun allemaal kan redden. De Evil Queen en Rumple zijn zo ongeveer de enigste die zich vrijwel alles herinneren.


    Invullijstje
    Rol:
    Naam:
    Sprookjesfiguur:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Werk:
    Extra:

    Vrouwen zitten vol!

    Meisjes:
    Red riding hood ||Damianne Stavros || Barnowl
    Rickena "Ricky" Bell ||Tinkerbell || Luminis
    Amy Ella Adams || Assepoester regbo
    huntsman gereserveerd door Maximesa
    Brooke Ranzel Chamberlain ||Rapunzel || Stillinski
    Aurora Starlinski || Doornroosje || WenseKronik
    Isabelle Dumont || Belle || Merrow


    Jongens:
    Caleb Moore || Rumplestiltskin || Barnowl
    Jefferson Hatta Chesir|| Mad hatter || Maximesa
    Killian Jones || Ensiferum Ensiferum
    Hansel Grimm || Hans || WenseKronik
    Jafar gereserveerd doorMerrow
    Robin Hood gereserveerd door Ensiferum
    Gelaarsde kat gereserveerd door Fennec


    Invullijstje
    Rol:
    Naam:
    Sprookjesfiguur:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Werk:
    Extra:



    Regels
    *Ook wat oudere personages boven de 20 of de 30+ dus niet allemaal in de 17-19 jaar
    *ongeveer 5 zinnen schrijven meer mag altijd.
    *Naamsverandering doorgeven
    *Als je paar weken/dagen niet kan reageren ivm vakantie of andere reden even melden.
    *Andere niet buitensluiten
    *Boven de post zet je de naam van je personage en welke sprookjesfiguur hij/zij is.
    *16+ is toegestaan
    *OC aanduiden met (){}[]
    *Hou meisjes en jongens gelijk.
    *De vloek wordt later in de rpg verbroken
    *Reserveringen blijven twee dagen staan.




    Speeltopic
    Rollentopic
    Rollenstory

    [ bericht aangepast op 14 nov 2013 - 21:25 ]

    Merrow schreef:
    (...)
    En altijd fijn als je eens een echt vrolijke dag hebt :3
    Ik ben eerder wat grieperig, door het griepvaccin dat ik eergisteren heb laten zetten, maar goed, dat zal ook wel weer rap over zijn. Maar ik heb verder een redelijk goeie dag gehad. Ben naar de projectvoorstelling geweest van de kleine en ondanks m'n mensen/straatvrees wat ik heb, heb ik het echt naar m'n zin gehad. Ik heb het tot het eind volgehouden en me zelfs redelijkerwijs geamuseerd ^_^. Normaal gesproken is dus alleen dat eerste, dat volhouden van toepassing, en dat niet eens altijd zo, omdat ik veelal de eerste ben die weg is, en vandaag was ik toch één van de laatsten :'D

    En tja, normaal gesproken spam ik zelf nooit zoveel in een topic, maar ik ben gewoon veel te enthousiast hierover XD



    Dan moeten we denk ik maar gauw beginnen met rpge;p
    ik ben altijd zo iemand die wacht tot een iemand al een heel stuk heeft getypt haha.

    BarnOwl schreef:
    (...)


    Dan moeten we denk ik maar gauw beginnen met rpge;p
    ik ben altijd zo iemand die wacht tot een iemand al een heel stuk heeft getypt haha.

    En ik ben nog geen woord verder met Jafar, shame on me :'D Als ik nog tijd vind vanavond, zal ik een eerste post met Belle schrijven ^_^
    Maar eerst wil ik Jafar af hebben, en dus moet ik echt eens stoppen met hier aanwezig te zijn :'D Maar het is gewoon veel te verslavend om hier aanwezig te zijn in het topic XD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)
    En ik ben nog geen woord verder met Jafar, shame on me :'D Als ik nog tijd vind vanavond, zal ik een eerste post met Belle schrijven ^_^
    Maar eerst wil ik Jafar af hebben, en dus moet ik echt eens stoppen met hier aanwezig te zijn :'D Maar het is gewoon veel te verslavend om hier aanwezig te zijn in het topic XD



    Misschien is het dan een goed idee dat ik dan gewoon stop met praten haha ;p
    of ga je dan gewoon verder met het topic onder spammen. ;p

    BarnOwl schreef:
    (...)


    Misschien is het dan een goed idee dat ik dan gewoon stop met praten haha ;p
    of ga je dan gewoon verder met het topic onder spammen. ;p

    Gehe ik probeer het topic al wat meer te negeren en heb zowaar al enkele zinnen geschreven :'D
    En tja, ergens vrees ik dat ik de neiging heb om gewoon te blijven spammen hier, shame on me XD Nah, ik ga me echt even verplichten om verder te gaan aan Jafar, dus ik ga proberen hier niet meer te reageren voorlopig.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2013 - 21:46 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)
    Gehe ik probeer het topic al wat meer te negeren en heb zowaar al enkele zinnen geschreven :'D
    En tja, ergens vrees ik dat ik de neiging heb om gewoon te blijven spammen hier, shame on me XD Nah, ik ga me echt even verplichten om verder te gaan aan Jafar, dus ik ga proberen hier niet meer te reageren voorlopig.



    Haha okeee. ;p ik zal dan ook even niet meer reageren zodat je niet in de verleiding wordt gebracht.
    Daarom ga ik ook niet een paar hersenspinsels die misschien grappig kunnen zijn hier neer zetten.

    Merrow schreef:
    (...)
    Als je wilt en het zie zitten, mag je van mij nog best Jafar als zondebok gebruiken, die je personage dus vervloekt heeft :'D
    Je moet het zelf maar bezien, ik stel het alleen voor als suggestie. Als je het niet ziet zitten of iets anders in gedachten heb/had, dan moet je dat gewoon zeker doen (;

    Oeh, dat is wel een goed idee. Had er helemaal niet over nagedacht. Danku :D


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Fennec schreef:
    (...)
    Oeh, dat is wel een goed idee. Had er helemaal niet over nagedacht. Danku :D

    Dat is graag gedaan (;


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    wie voor Dominique? Ze is nu al lonely xd


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Maximesa schreef:
    wie voor Dominique? Ze is nu al lonely xd

    Ik heb altijd Jafar als je je verveelt, al wil je die niet zozeer tegenkomen, vrees ik :'D Ik ga straks zijn personage plaatsen (:

    Gehe en Fennec, zo grappig en kinda toeval, Ashar Darrak (Jafar dus) heeft een kattenasiel ter nagedachtenis aan zijn dochter Yasmine, die het dus voor katten had en die hij is verloren (kinda dinsey concept gezien Jasmine die tijger heeft, maar dan heb ik er verder een volledig eigen draai aan gegeven :'D)... pas nadat ik dat opschreef, bedacht ik me dat hij jou personage vervloekt heeft en veranderd in een kat :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Maximesa schreef:
    wie voor Dominique? Ze is nu al lonely xd

    Ik las de omschrijving en ik vind het best als de gelaarsde kat voor haar is. Hoewel je natuurlijk ook voor Jafar kunt gaan (A)

    Merrow schreef:
    (...)
    Ik heb altijd Jafar als je je verveelt, al wil je die niet zozeer tegenkomen, vrees ik :'D Ik ga straks zijn personage plaatsen (:

    Gehe en Fennec, zo grappig en kinda toeval, Ashar Darrak (Jafar dus) heeft een kattenasiel ter nagedachtenis aan zijn dochter Yasmine, die het dus voor katten had en die hij is verloren (kinda dinsey concept gezien Jasmine die tijger heeft, maar dan heb ik er verder een volledig eigen draai aan gegeven :'D)... pas nadat ik dat opschreef, bedacht ik me dat hij jou personage vervloekt heeft en veranderd in een kat :'D

    Hahah, zou hij dan vervloekt zijn omdat hij aan zijn dochter probeerde te komen? In Shrek is de gelaarsde kat nogal een charmeur xD


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Fennec schreef:
    (...)
    Hahah, zou hij dan vervloekt zijn omdat hij aan zijn dochter probeerde te komen? In Shrek is de gelaarsde kat nogal een charmeur xD

    Gehe dat zou nog eens heel goed kunnen xD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Mijn topics


    Happy Birthday my Potter!

    Ik moet echt dringend met Jafar posten, maar ik heb momenteel zo geen zin om te schrijven in het algemeen -.-


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    is t trwns n idee om hier n chatgroep aan te maken (skype ofzo idunno) zodat je eventueel naar reacties van personen kan vragen? Dan kan je langere stukken schrijven ^^


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    ...

    [ bericht aangepast op 16 nov 2013 - 19:02 ]