• BROMANCE RPG




    Wat gebeurt er als je totaal verschillende jongens, uit totaal verschillende families, voor lange tijd bij elkaar in een appartement zet? Jongens die één ding gemeen hebben: Ze zijn allemaal homoseksueel of bi. Hoe lang duurt het voordat sommige voor elkaar gaan vallen, ondanks hun verschillen? Of dat ze elkaar het appartement uit gaan vechten, juist dóór die verschillen?
    Dit experiment wordt gedaan, met jongens die zich daarvoor opgeven of door hun familie wordt opgegeven. Sommige lijkt het wel grappig, maar is dit ook zo gemakkelijk vol te houden als het lijkt? Geen andere mensen, niet naar buiten mogen. Zullen ze hierdoor veranderen? Of zullen ze zichzelf kunnen blijven?


    Rollen:
    Jongens (8/10 bezet)
    - Louis William Tomlinson - Lilarry
    - Liam James Payne - Esmelle
    - Harry Edward Styles - Beanies
    - Niall James Horan - Aquari
    - Zayn Javadd Malik - Styles
    - Samuel Max Mason - xAlways
    - Nino Luciano de la Fontaine - Lothian
    - Jace Averin - Phyre


    De regels:
    - Minimaal vier regels volschrijven.
    - Geen perfecte personages.
    - Bestuur alleen je eigen personage.
    - OOC tussen haakjes.
    - Maximaal één rol
    - Wees OOC aardig voor elkaar, dat hoeft IC natuurlijk niet.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan. Ik waarschuw niet, dus hou dit zelf in de gaten. Je kunt natuurlijk altijd om uitstel vragen als je daar een goede reden voor hebt.
    - Probeer wel eens in de drie dagen te posten.
    - Naamsveranderingen en lange tijd afwezig graag doorgeven.
    - Alleen ik maak de nieuwe topics.
    - Lees de regels af en toe even opnieuw door, mocht ik iets aanpassen.
    - Als je iets niet begrijpt, kun je het natuurlijk altijd vragen.


    Het begin:
    Iedereen komt aan bij het appartement. Ze nemen afscheid van hun familie, die ze lange tijd niet zullen zien. Bij sommigen lopen de emoties hierbij hoog op. Daarna is het tijd om kennis te maken met hun tijdelijke huisgenoten.


    Kamerindeling:

    Zayn & Harry
    Liam & Niall
    Nino & Louis
    Samuel & Jace

    [ bericht aangepast op 7 nov 2013 - 17:10 ]


    "Family don’t end in blood”

    [Serieus? :| Dat soort dingen zie ik echt niet. (ik ging naar een foto van Lou kijken om uit te vinden welke kleur ogen hij had)]


    Spoiler alert: you will save yourself

    xAlways schreef:
    [Serieus? :| Dat soort dingen zie ik echt niet. (ik ging naar een foto van Lou kijken om uit te vinden welke kleur ogen hij had)]





    [Ghehe. Beetje blauw/grijs, zoals je ziet. Al lijken zijn ogen soms ook weer heel groen. Maar niet bruin, lol.
    Naja, kan gebeuren (; ]


    "Family don’t end in blood”

    Lilarry schreef:
    (...)




    [Ghehe. Beetje blauw/grijs, zoals je ziet. Al lijken zijn ogen soms ook weer heel groen. Maar niet bruin, lol.
    Naja, kan gebeuren (; ]


    [Waarschijnlijk een beetje onduidelijke foto. Ach ja, ik heb het veranderd xD]


    Spoiler alert: you will save yourself

    xAlways schreef:
    (...)

    [Waarschijnlijk een beetje onduidelijke foto. Ach ja, ik heb het veranderd xD]


    [Ghehe :P]


    "Family don’t end in blood”

    Lilarry schreef:
    (...)

    [Ghehe :P]


    [Ga je reageren met Lou (ik moet leren en ik heb daar geen zin in xD)]


    Spoiler alert: you will save yourself

    xAlways schreef:
    (...)

    [Ga je reageren met Lou (ik moet leren en ik heb daar geen zin in xD)]


    [Ik ga er nu mee bezig (; ]


    "Family don’t end in blood”

    Lilarry schreef:
    (...)

    [Ik ga er nu mee bezig (; ]


    [Dan ga ik nu even leren xD]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Louis William Tomlinson.
    Er komt nog een bruinharige jongen binnen. Hij gaat meteen op zoek naar zijn kamer. Al snel komt hij weer naar de woonkamer, met een gitaar.
    'Hoi, ik ben Samuel, maar noem me maar Sam,' zegt de jongen.
    Ik glimlach vriendelijk. 'Ik ben Louis.'
    Ik klop naast me op de bank, als teken dat hij daar eventueel kan komen zitten. Ik heb wel wat behoefte aan gezelschap. Ik draai me iets en richt mijn lichaam geïnteresseerd zijn kant op. 'Ben je goed, met het gitaarspelen bedoel ik? Speel is wat?' zeg ik met een vrolijke twinkel in mijn ogen.


    "Family don’t end in blood”

    Samuel Max Mason

    'Ik ben Louis.' Zegt hij. Ik knik. Louis. Mooie naam. Ik ga ook op de bank zitten, naast Louis. Ik vind hem nu al aardig, maar ja, ik vertrouw in principe bijna iedereen als ik diegene zie. Een goede en slechte eigenschap van mij. En Louis is mooi. 'Ben je goed, met het gitaarspelen bedoel ik? Speel is wat?' Ik haal mijn schouders open pak mijn gitaar uit de tas. Dit soort vragen vind ik altijd irritant. Als je 'ja' zegt dan denken mensen altijd meteen dat je arrogant bent, en als je 'nee' zegt terwijl je wel vind dat je goed kan spelen, lieg je. En ik hou niet van liegen. Maar ik wil liever dat mensen me aardig vinden. 'Nou, ik ben niet heel goed. Ik kan wel wat spelen. Maar dan moet jij zingen. Speel ik wel een liedje dat jij kent.' Stel ik voor.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Louis William Tomlinson.
    Sam komt naast me op de bank zitten. 'Nou, ik ben niet heel goed. Ik kan wel wat spelen. Maar dan moet jij zingen. Speel ik wel een liedje dat jij kent,' stelt hij voor. Ik bijt op mijn lip en kijk de jongen twijfelend aan. Ach, waarom ook niet?
    'Dat is goed. Doe het liedje 'A team' van Ed Sheeran maar. Kun je die?'
    Ik realiseer me wel dat ik mij nu echt voor schut ga zetten. Nu maar hopen dat de andere jongens op hun kamers of die nog buiten zijn het niet horen.


    "Family don’t end in blood”

    Samuel Max Mason

    'Dat is goed. Doe het liedje 'A team' van Ed Sheeran maar. Kun je die?' Ik knik en pak mijn gitaar er even goed bij. Eventjes speel ik alle akkoorden achter elkaar zodat ik niet zometeen het verkeerde akkoord pak. Anders sta ik voor schut.'Ik weet niet of ik het de hele tijd goed doe, dus als ik opeens niets meer doe moet je gewoon doorzingen, ik val wel weer bij.' Leg ik uit.Ik begin met het intro. Het gaat allemaal wel goed, maar de zenuwen gieren door mijn lichaam heen. Sowieso doen ze dat al de hele tijd, omdat ik weet dat de andere jongens hier ook mijn probleem hebben, en Josh er zeker van was ik in deze tijd sowieso verliefd op iemand zou worden. Ik geloofde het eerst niet, maar als ze allemaal zo knap zijn als Louis, zit er volgens mij niet echt veel op. Het is voor mij de eerste keer dat ik iemand tegen kom die ook mijn probleem heeft. Hoe zou de rest er meer om gaan? Misschien kan ik er wel van leren.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Louis William Tomlinson.
    Sam knikt en pakt zijn gitaar erbij. Hij speelt wat akkoorden achter elkaar voor hij begint. 'Ik weet niet of ik het de hele tijd goed doe, dus als ik opeens niets meer doe moet je gewoon doorzingen, ik val wel weer bij,' legt hij uit, waarna hij begint te spelen. Ik wacht op het goede moment en begin dan te zingen.

    'White lips, pale face
    Breathing in snowflakes
    Burnt lungs, sour taste
    Light's gone, day's end
    Struggling to pay rent
    Long nights, strange men'


    Zing ik het eerste couplet, waarna ik start met het refrein, en voor ik het weet heb ik het hele liedje uitgezongen.

    'And they say
    She's in the Class A Team
    Stuck in her daydream
    Been this way since eighteen
    But lately her face seems
    Slowly sinking, wasting
    Crumbling like pastries

    And they scream, the worst things in life come free to us
    'Cause we're just under the upperhand
    and go mad for a couple of grams
    And she don't want to go outside tonight
    And in a pipe she flies to the motherland,
    or sells love to another man
    It's too cold outside, for angels to fly

    Ripped gloves, raincoat
    Tried to swim and stay afloat
    Dry house, wet clothes
    Loose change, bank notes
    Weary-eyed, dry throat
    Call girl, no phone

    And they say
    She's in the Class A Team
    Stuck in her daydream
    Been this way since eighteen
    But lately her face seems
    Slowly sinking, wasting
    Crumbling like pastries

    And they scream,
    the worst things in life come free to us
    'Cause we're just under the upperhand
    and go mad for a couple of grams
    And she don't want to go outside tonight
    And in a pipe she flies to the motherland
    or sells love to another man
    It's too cold outside, for angels to fly, for angels to fly

    Angels to die, covered in white, closed eye
    And hoping for a better life
    This time, we'll fade out tonight
    Straight down the line

    And they say
    She's in the Class A Team
    Stuck in her daydream
    Been this way since eighteen
    But lately her face seems
    Slowly sinking, wasting
    Crumbling like pastries

    And they scream, the worst things in life come free to us
    And we're all under the upperhand,
    go mad for a couple of grams
    And we don't want to go outside tonight
    And in a pipe we fly to the motherland,
    or sells love to another man
    It's too cold outside, for angels to fly
    Angels to fly, to fly, fly
    For angels to fly, to fly, to fly, angels to die'


    "Family don’t end in blood”

    Samuel Max Mason

    Hij begint op het goede moment te zingen. Mijn mond valt bijna open van verbazing. Hij is echt goed. Ik speel door, en gelukkig gaat alles goed. Zijn stem betoverd me bijna. Ik blijf spelen, en het voelt alsof we al jaren samen spelen. Maar dat is niet zo. Als het liedje afgelopen is, klap ik in mijn handen. 'Woow, je bent echt goed hoor! Je moet er echt iets mee doen. Het zou zonde zijn als je dat niet deed!' Zeg ik, en ik leg mijn gitaar weer weg. Een liedje lijkt me genoeg. Ik ga weer goed zitten. Ik twijfel een tijdje voor ik mijn vraag stel. 'Waarom... Waarom ben jij opgegeven voor dit programma? Ik bedoel; niet waarom, want dat is omdat je homo bent, maar waarom je dan hieraan meedoet.' Wauw, dat klinkt ontzettend slim...


    Spoiler alert: you will save yourself

    Louis William Tomlinson.
    Sam klapt in zijn handen. 'Woow, je bent echt goed hoor! Je moet er echt iets mee doen. Het zou zonde zijn als je dat niet deed!' zegt hij en legt zijn gitaar weer weg. Ik lach. 'Lang niet zo goed als jij met je gitaar. Je kunt echt geweldig spelen.'
    Sam komt weer zitten en ik zie dat hij twijfelt, waarna hij een vraag stelt. 'Waarom... Waarom ben jij opgegeven voor dit programma? Ik bedoel; niet waarom, want dat is omdat je homo bent, maar waarom je dan hieraan meedoet,' zegt hij een beetje stuntelig.
    Mijn gezicht wordt gelijk weer serieus. 'Ik ben geen homo. En dat wordt ik ook niet. Mijn familie denkt blijkbaar van wel. Sorry, ik heb niks tegen homo's, maar ik ben het niet. En mijn familie gelooft me niet als ik ze dat duidelijk maar, maar als ik hier weer uitkom zonder verliefd te worden, heb ik het pas 'bewezen' volgens hen,' zeg ik zo zeker mogelijk. Ik ben wel homo, maar dat ga ik echt niet op tv toegeven. Ik kan de reacties van de mensen uit mijn buurt al horen. Nee, daar zit ik niet op te wachten.


    "Family don’t end in blood”

    Samuel Max Mason

    'Lang niet zo goed als jij met je gitaar. Je kunt echt geweldig spelen.' Ik haal mijn schouders op. 'Ach, een kwestie van veel oefenen.' Zeg ik. Hij kijkt weer serieus. 'Ik ben geen homo. En dat wordt ik ook niet. Mijn familie denkt blijkbaar van wel. Sorry, ik heb niks tegen homo's, maar ik ben het niet. En mijn familie gelooft me niet als ik ze dat duidelijk maar, maar als ik hier weer uitkom zonder verliefd te worden, heb ik het pas 'bewezen' volgens hen,' Zegt hij. Ik knik. Van binnen baal ik heel erg, maar ik kijk gewoon serieus. 'Een vriend van mij, Josh, dacht dat het wel grappig zou zijn als ik mee zou doen. Hij is iemand die er echt van houdt irritante grapjes te maken die erg ver uitlopen. Maar ach, ben ik ten minste niet de enige hier.' Lieg ik. Ik heb het niet echt op liegen, maar ik wil niet dat de hele wereld weet dat ik homo ben. Ik weet toch wel dat ze nu om me lachen, enkel omdat ik hieraan mee doe. Josh snapt niet dat ik het om een rede geheim hou. Ik bedoel; ze hebben me mijn hele jeugd uitgescholden voor homo, terwijl ze nog niet eens wisten dat ik homo bén. Ik wil er niet eens over nadenken wat ze nu allemaal over me gaan zeggen.


    Spoiler alert: you will save yourself