• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:32 ]

    miss the hunger games na gaan doen? serieus waar gaat het heen in deze wereld?

    MT.


    -

    Maar ze willen zeker zelf in leven blijven..


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Morticia schreef:
    Weirdo's.


    26 - 02 - '16

    Hungergames.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Laten we maar beginnen met de Amerikanen. I don't know. I don't like them?


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    I agree. Serieus. De wereldpopulatie is te groot.
    Dat gebeurt er als je als mens gaat domineren boven de beesten.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Reezy schreef:
    Hungergames.


    *died*


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    1913 schreef:
    Laten we maar beginnen met de Amerikanen. I don't know. I don't like them?


    Neem dan ook even de moslimextremisten mee en die lui die zoveel vrouwen verkrachten omdat 'god' zegt dat ze dat moeten doen.


    26 - 02 - '16

    Ik weet dat veel mensen er anders over zullen denken en dat het als grap is bedoeld, maar het maakt me een beetje ongemakkelijk dat er hier zo snel allerlei namen van personen of groepen worden geroepen die 'wel dood mogen'. :x


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik weet dat veel mensen er anders over zullen denken en dat het als grap is bedoeld, maar het maakt me een beetje ongemakkelijk dat er hier zo snel allerlei namen van personen of groepen worden geroepen die 'wel dood mogen'. :x
    mee eens...


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Dit is een serieus probleem. In het nieuwe boek van Dan Brown wordt dit probleem benadrukt, en hoe ernstig het is.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik vraag me af of er in 2000 ineens een babyboom was omdat veel mensen geloofden dat de wereld in 2000 zou vergaan en de laatste paar maanden er maar op los vreeën :x


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Smoak schreef:
    Ik vraag me af of er in 2000 ineens een babyboom was omdat veel mensen geloofden dat de wereld in 2000 zou vergaan en de laatste paar maanden er maar op los vreeën :x

    Ze waren bang dat ze nooit meer seks konden hebben, hahaha :').


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Orianna schreef:
    (...)

    Neem dan ook even de moslimextremisten mee en die lui die zoveel vrouwen verkrachten omdat 'god' zegt dat ze dat moeten doen.


    I agree


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~