• Ik haat mezelf.
    Niemand accepteert mij. Iedereen zegt dat ik dik en lelijk ben. Ik voel me ook niet goed in mijn vel. Ik ben ook vaak duizelig, en heb constant veranderingen in mijn emoties.

    Niemand om me heen begrijpt hoe kut ik me iedere dag voel.
    Ik wil beginnen met snijden, maar durf het niet..

    De ene keer wil ik dood, de andere keer word ik er gek van! Ik denk IEDERE dag na over de dood, en word (geestelijk) moe daar door.

    Ik verberg mijn gevoelens altijd. Als iemand zegt dat ik waardeloos ben, doet het super veel pijn. Maar ik glimlach dan gewoon, en doe alsof alles goed gaat..

    Maar s'avonds huil ik mezelf in slaap.

    Ik voel me echt fucking raar..Als ik naar mezelf in de spiegel kijk, denk ik: Ben ik dit echt? Nee. Dat kan niet..Het voelt alsof ik tussen leven en dood inzit!
    Sorry ik verspring veel van het onderwerp..

    Help me ):

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Believe in you'reself. You're amazing! <3

    Ik zou eens gaan praten met je ouders, vrienden, een leraar of iemand professioneel. Praten helpt. Laat het niet te ver (of gewoon verder) komen.
    Niet om grof te doen, maar je wil beginnen snijden? Opletten met zo'n uitspraken, misschien verkeerd geformuleerd, maar zoiets kan hard aankomen bij mensen die dit probleem zelf hebben.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2013 - 21:31 ]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Dit is erg vervelend. Heb je er al eens over nagedacht om hier met een vertrouwenspersoon te praten? Dit kan een van je ouders zijn, je vriend(in) of misschien, bij ons op school is er een schoolpsycholoog voor dit soort dingen.
    Het klink in ieder niet erg leuk en ik hoop dat je er vanaf komt.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    [ bericht aangepast op 7 jan 2014 - 19:50 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Schat, je bent niet waardeloos. Je lijkt me juist een hartstikke leuk en lief persoon. (flower) Je moet eerst van jezelf leren houden. Dat klinkt misschien raar, maar pas dan ben je zelfverzekerder. Er zijn mensen die van je houden, besef dat!
    Verder geef ik als tip: Quizlet. Quizlet heeft mij ook door moeilijke tijden heen geholpen. Ik voel me hier op mijn gemak, vooral omdat iedereen me accepteert zoals ik ben. Het lezen, schrijven en het Rp's leid me ook een beetje af.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Wunjo schreef:
    Schat, je bent niet waardeloos. Je lijkt me juist een hartstikke leuk en lief persoon. (flower) Je moet eerst van jezelf leren houden. Dat klinkt misschien raar, maar pas dan ben je zelfverzekerder. Er zijn mensen die van je houden, besef dat!
    Verder geef ik als tip: Quizlet. Quizlet heeft mij ook door moeilijke tijden heen geholpen. Ik voel me hier op mijn gemak, vooral omdat iedereen me accepteert zoals ik ben. Het lezen, schrijven en het Rp's leid me ook een beetje af.


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Hoe moeilijk het ook is, laat niemand vertellen dat je lelijk bent of je het gevoel geven dat je minder bent want dat is niet zo.
    Praat er vooral met iemand over, zoals men hierboven ookal heeft gezegd.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    een tip: niet beginnen snijden, want dan gaat alles alleen maar erger worden. Ik spreek uit ervaring en wens dat ik het nooit had gedaan, want het heeft zoveel meer problemen en slechte emoties veroorzaakt. Dus alsjeblieft, zoek hulp voor je jezelf iets aandoet meid. PB me anders.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik herken alles wat je omschrijft.

    Mensen zeggen dan altijd "Ga met iemand praten die je vertrouwt" en dat is echt heel lastig. Maar het werkt wel echt, ik heb alles vertelt aan een docente die ik heel erg vertrouw en dat luchtte echt op.

    Je mag me altijd een pb'tje sturen.

    Stay strong


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    [ bericht aangepast op 22 jan 2014 - 21:35 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik weet nu al dat ik je niet goed kan helpen, maar ik wens je wel sterkte. Praat met je mentor, een vertrouwenspersoon op school, je familie, vrienden, ouders van vrienden, buren, anyone.

    Daarbij: je kunt we overwegen te snijden, maar het lost niets op. De pijn zal even doven, maar daarna zal het net zo hard weer terugkomen. Door te snijden blijf je in een negatieve spiraal die alleen maar neerwaarts gaan en daar je er een verslaving aan snijden aan kunt overhouden, zal het langer duren voordat je boven deze nare periode heen gaat komen. Daarbij zal snijden echt kort helpen en komen de problemen weer terug en harder dan ooit, elke keer weer, juist omdat je je even goed voelde. Doe het niet. Voor jezelf. Dan heb je iets om trots op te zijn: je verstand gebruiken. Ik weet zeker dat als je je trots voelt, je je ook wat gelukkiger zal voelen. En dat zal langer blijven.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Aardbeigast schreef:
    Ik denk dat het met je verleden te maken heeft. Er is vast iets in het verleden gebeurd dat je dwars zit. Praat met iemand over datgene en lucht je hart(H)

    Waarom, waaaaarom bump je dit topic? Ze is hoogstwaarschijnlijk een faker (wat wel gebleken is uit haar andere "ik wil niet meer"-topic).


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Waarom, waaaaarom bump je dit topic? Ze is hoogstwaarschijnlijk een faker (wat wel gebleken is uit haar andere "ik wil niet meer"-topic).


    I feel ashamed; ik heb hier serieus op gereageerd. >_<


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Misschien is een deel waar. Als je faket op internet is er ook iets mis met je... Mensen hebben dan ook vaak problemen. Faken op internet is een teken van eenzaamheid.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Aardbeigast schreef:
    Misschien is een deel waar. Als je faket op internet is er ook iets mis met je... Mensen hebben dan ook vaak problemen. Faken op internet is een teken van eenzaamheid.


    Woorden van iemand die aardbeigast heet.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Aardbeigast schreef:
    Misschien is een deel waar. Als je faket op internet is er ook iets mis met je... Mensen hebben dan ook vaak problemen. Faken op internet is een teken van eenzaamheid.
    Serieus dude? Twee keer? Serieus?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.