• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:32 ]

    Uhm, vertaling?


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    RavensMoon schreef:
    maar wel een nieuw idee voor een rpg =D thank you mentally ill professor xD


    Ik kreeg er eerder een idee voor een verhaal voor :') Lijkt me wel interessant eigenlijk.


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Het probleem is niet echt dat er te veel mensen geboren worden, maar dat mensen steeds ouder worden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tja, het is wel waar (dat de aarde overbevolkt is) en ik ben het ook redelijk eens over dat het in Afrika echt mis zal gaan. We kunnen niet eeuwig geld blijven pompen in een land dat zich amper tot niet verder ontwikkeld en dat amper geschikt is om mensen te onderhouden. En iedereen van Afrika ergens anders plaatsen is nou ook niet een ideale oplossing. Het kan natuurlijk, maar dan worden weer andere landen overbevolkt en krijg je uiteindelijk hetzelfde probleem.

    -prepares himself for the hate-

    [ bericht aangepast op 31 okt 2013 - 19:39 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dallis schreef:
    (...)

    Ik kreeg er eerder een idee voor een verhaal voor :') Lijkt me wel interessant eigenlijk.
    kan je toch doen? ik heb de rpg in iedergeval al geopend xD


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Barnabas schreef:
    (...)
    Het is wel een serieus probleem, in ieder geval. De slums in grote steden worden steeds groter en er moet steeds meer geproduceerd worden om de monden te vullen. Op het platteland in arme landen hebben mensen weinig op van anticonceptie en willen ze graag veel kinderen om zo het werk voor elkaar te krijgen en geld in het laatje te krijgen. "Shared poverty" wordt dat genoemd.
    De film "Elysium" laat ook een beetje een toekomstbeeld zien als we zo doorgaan met alles te verpesten. De rijken zitten een beetje hun extravagante leven te vieren op een ruimteschip, terwijl de armere mensen op de aarde opgepakt zitten. Er is geen stukje natuur meer te bekennen straks als de mensen zo doorgaan en waar moeten we dan heen? De ruimte is de enige oplossing.


    Oh, dat weet ik. Ik zeg ook absoluut niet dat het probleem nergens op slaat, alleen dat het artikel opzettelijk overdreven is en daarom zo vreemd overkomt, aangezien veel mensen hier lijken te denken dat het een echt stuk in een of andere serieuze krant is. Ja, er is zeker een overbevolkingsprobleem, maar het lijkt me ook duidelijk dat mensen om zeep helpen geen oplossing is. Ik was aanvankelijk begonnen daar ook nog iets over te typen, maar dat heb ik achterwege gelaten, want hoewel ik dit soort onderwerpen erg interessant vind, had ik gewoon geen zin om serieus in te gaan op een probleem als dit naar aanleiding van een onzinartikel. Ik vind het eigenlijk namelijk niet erg grappig. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Titan schreef:
    Tja, het is wel waar (dat de aarde overbevolkt is) en ik ben het ook redelijk eens over dat het in Afrika echt mis zal gaan. We kunnen niet eeuwig geld blijven pompen in een land dat zich amper tot niet verder ontwikkeld en dat amper geschikt is om mensen te onderhouden. En iedereen van Afrika ergens anders plaatsen is nou ook niet een ideale oplossing. Het kan natuurlijk, maar dan worden weer andere landen overbevolkt en krijg je uiteindelijk hetzelfde probleem.

    -prepares himself for the hate-


    Je hebt daar een punt, maar toch vind ik persoonlijk het niet eerlijk om meteen de Afrikanen uit te gaan roeien. Het is vanzelfsprekend dat het mis zal gaan in Afrika, tenzij er ineens iets wonderbaarlijks gebeurt, natuurlijk. Maar om meteen te zeggen dat men de Afrikanen maar moet afslachten... Nee.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Whut the fuck. De wereld kan dus écht nog meer naar de klote toe. :"D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Presence schreef:
    (...)

    Je hebt daar een punt, maar toch vind ik persoonlijk het niet eerlijk om meteen de Afrikanen uit te gaan roeien. Het is vanzelfsprekend dat het mis zal gaan in Afrika, tenzij er ineens iets wonderbaarlijks gebeurt, natuurlijk. Maar om meteen te zeggen dat men de Afrikanen maar moet afslachten... Nee.

    Daar ben ik het ook niet mee eens hoor. Daarom zeg ik ook dat ik het "redelijk" eens ben en het artikel wel een punt heeft.

    Trouwens, een death lottery zou een geweldig idee zijn voor een film of een awesome verhaal.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2013 - 19:44 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Degene die dit bedacht heeft zal waarschijnlijk niet bij die 1/3 horen...

    [ bericht aangepast op 31 okt 2013 - 19:44 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Bullshit.
    Het begint een probleempje te worden, maar de aarde kan het allemaal nog makkelijk aan met de juiste maatregelen. We hoeven niemand te doden.
    But real-life hungergames, would be kinda cool.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Titan schreef:
    Tja, het is wel waar en ik ben het ook redelijk eens over dat Afrika gedeelte. We kunnen niet eeuwig geld blijven pompen in een land dat zich amper tot niet verder ontwikkeld en dat amper geschikt is om mensen te onderhouden. En iedereen van Afrika ergens anders plaatsen is nou ook niet een ideale oplossing. Het kan natuurlijk, maar dan worden weer andere landen overbevolkt en krijg je uiteindelijk hetzelfde probleem.

    -prepares himself for the hate-


    No hate aan mijn kant, wel heel veel onbegrip voor standpunten als het jouwe. Het Westen heeft Afrika eeuwenlang uitgebuit voor hun eigen financieel profijt en doet dat nog steeds, en vervolgens moeten we hen maar links laten liggen omdat ze zich miraculeus genoeg niet hebben weten te ontwikkelen zonder de middelen daarvoor? Als wij in de problemen kwamen of dreigden om te komen wegens honger zouden we ook verwachten dat we werden geholpen, dus ik snap niet hoe mensen zo hard kunnen zijn tegenover andere levende wezens.
    Niet dat ik een discussie wil beginnen, want ik zal je waarschijnlijk toch niet kunnen overtuigen en jij mij ook niet, maar je vroeg zelf om reacties met die opmerking. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    No hate aan mijn kant, wel heel veel onbegrip voor standpunten als het jouwe. Het Westen heeft Afrika eeuwenlang uitgebuit voor hun eigen financieel profijt en doet dat nog steeds, en vervolgens moeten we hen maar links laten liggen omdat ze zich miraculeus genoeg niet hebben weten te ontwikkelen zonder de middelen daarvoor? Als wij in de problemen kwamen of dreigden om te komen wegens honger zouden we ook verwachten dat we werden geholpen, dus ik snap niet hoe mensen zo hard kunnen zijn tegenover andere levende wezens.
    Niet dat ik een discussie wil beginnen, want ik zal je waarschijnlijk toch niet kunnen overtuigen en jij mij ook niet, maar je vroeg zelf om reacties met die opmerking. :')

    Ik snap je punt hoor en ja, we hebben ze uitgebuit daar zal ik je niet op tegenspreken. Maar we helpen ze nu al weet ik hoe lang met geld, eten, kleding, kennis etc. Allemaal leuk en aardig en ik hoop ook echt dat ze er ergens mee komen, maar op een gegeven moment kan men zoiets niet meer betalen en dan zal Afrika echt in de problemen komen en zal het redelijk gedaan zijn met de armen van dat land.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Titan schreef:
    (...)
    Ik snap je punt hoor en ja, we hebben ze uitgebuit daar zal ik je niet op tegenspreken. Maar we helpen ze nu al weet ik hoe lang met geld, eten, kleding, kennis etc. Allemaal leuk en aardig en ik hoop ook echt dat ze er ergens mee komen, maar op een gegeven moment kan men zoiets niet meer betalen en dan zal Afrika echt in de problemen komen en zal het redelijk gedaan zijn met de armen van dat land.

    Ja, maar we dumpen wel al onze landbouwoverschotten daar voor een veel lagere prijs dan de plaatselijke boeren en bedrijven kunnen vragen, waardoor die ook geen kans hebben om zich te ontwikkelen en hun bedrijf te laten groeien. De noodhulp in de vorm van geld en eten is heel handig in een noodsituatie, maar het zorgt er niet voor dat het land zich verder ontwikkelt, juist het tegenovergestelde, ze worden er steeds afhankelijker van.


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    for those who didn't knew, dit is al lang happening maargoed...


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·