• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:32 ]

    Tijdens de tweedewereld oorlog is er ook heel wat afge**** :P cant blame them
    man in uniforum are irrisisteble :P


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Smoak schreef:
    Ik vraag me af of er in 2000 ineens een babyboom was omdat veel mensen geloofden dat de wereld in 2000 zou vergaan en de laatste paar maanden er maar op los vreeën :x


    De babyboom op de grafiek zit eigenlijk voor 2000, zo vanaf 1950. Dat klopt ook wel met de werkelijkheid, want de echte boom was na WOII, toen al de soldaten weer thuiskwamen.
    Al is jouw theorie ook wel mooi. Geen condooms gebruikt, want de wereld vergaat toch, en achterblijft blijkt dat - oh shit! - ze een kind hebben gemaakt. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik weet dat veel mensen er anders over zullen denken en dat het als grap is bedoeld, maar het maakt me een beetje ongemakkelijk dat er hier zo snel allerlei namen van personen of groepen worden geroepen die 'wel dood mogen'. :x


    Ik wilde dit net zeggen. Ik snap dat dit een probleem is, maar waar slaat het op om dan gelijk te gaan roepen dat we dan maar Justin Bieber en One Direction moeten vermoorden en dan de Beliebers en Directioners moeten gaan vertellen dat hun idolen aan de andere kant op hen wachten. Nu zal ik vast opmerkingen krijgen dat ik dan vast een fan ben. Ja, ik ben inderdaad een fan van One Direction, maar dit slaat nergens op, zelfs al zou ik geen fan zijn.
    Tevens de opmerking over dat de mensheid er ook al ingeslaagd is om mensen te laten geloven dat God op ze wacht aan de andere kant is onrespectvol, naar mijn mening.

    I agree dat dit een serieus probleem is en dat dit waarschijnlijk als eerste zichtbaar gaat worden in Afrika, maar dan is volgens mij niet de oplossing om gelijk daar een paar kernbommen op te gooien of iets in die richting.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Sommige mensen vinden het leuk om te overdrijven.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    AutumnLoafs schreef:
    (...)

    Ik wilde dit net zeggen. Ik snap dat dit een probleem is, maar waar slaat het op om dan gelijk te gaan roepen dat we dan maar Justin Bieber en One Direction moeten vermoorden en dan de Beliebers en Directioners moeten gaan vertellen dat hun idolen aan de andere kant op hen wachten. Nu zal ik vast opmerkingen krijgen dat ik dan vast een fan ben. Ja, ik ben inderdaad een fan van One Direction, maar dit slaat nergens op, zelfs al zou ik geen fan zijn.
    Tevens de opmerking over dat de mensheid er ook al ingeslaagd is om mensen te laten geloven dat God op ze wacht aan de andere kant is onrespectvol, naar mijn mening.

    I agree dat dit een serieus probleem is en dat dit waarschijnlijk als eerste zichtbaar gaat worden in Afrika, maar dan is volgens mij niet de oplossing om gelijk daar een paar kernbommen op te gooien of iets in die richting.

    Ik heb nu eenmaal zwarte humor, sorry. (; Actually, I'm not sorry at all. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik moest echt aan de hungergames denken (cat).
    Maar ik denk toch niet dat het zo ver zal komen...Of dat hoop ik toch.
    Niet zo lang ik leef, wat er na mij gebeurt zal ik nooit weten. :')

    Edit: Jan 26, 2012, het is bijna twee jaar geleden opgesteld dat bericht.
    Ik denk niet dat we dit serieus moeten nemen.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2013 - 23:41 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Even een herhaling van wat ik eerder opmerkte: dit is geen serieus krantenbericht. Het onderwerp is wel echt een probleem, maar er zijn hier opzettelijk bizarre oplossingen voorgesteld. The Onion is geen serieuze nieuwsbron. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    "Give everyone a shotgun and let them sort it out themselves?"

    ...



    This actually explains EVERYTHING


    quidquid excusatio prandium pro

    De mens moordt zichzelf wel uit, dus geen reden tot paniek.


    Take me to wonderland

    1913 schreef:
    Laten we maar beginnen met de Amerikanen. I don't know. I don't like them?

    But I don´t want to die ):
    Misschien wordt het toch eens tijd voor de Zombie Apocalypse :3

    [ bericht aangepast op 1 nov 2013 - 2:33 ]

    Square schreef:
    Ik weet dat veel mensen er anders over zullen denken en dat het als grap is bedoeld, maar het maakt me een beetje ongemakkelijk dat er hier zo snel allerlei namen van personen of groepen worden geroepen die 'wel dood mogen'. :x


    Pretty is just a pretty word.

    Nym schreef:
    Dit is een serieus probleem. In het nieuwe boek van Dan Brown wordt dit probleem benadrukt, en hoe ernstig het is.



    Het idee al! Ik vind het misselijk om random mensen te gaan doden. Of nog erger, om alle Afrikanen dan maar te doden! Dat is 1000000000x erger dan dat hele "ZwartePietendebat".

    Oplossing gevonden: We moeten een manier vinden waarop veel minder mensen zich KUNNEN voortplanten (in dat boek was het via een "onvruchtbaarheidsziekte". Minder vruchtbaarheid betekend minder mensen in de toekomst. Iets dergelijks is veel beter dan een massamoord...

    Titan schreef:
    (...)
    Daar ben ik het ook niet mee eens hoor. Daarom zeg ik ook dat ik het "redelijk" eens ben en het artikel wel een punt heeft.

    Trouwens, een death lottery zou een geweldig idee zijn voor een film of een awesome verhaal.


    Ik was net van plan om een verhaallijn te bedenken hierover.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    (...)

    Ik was net van plan om een verhaallijn te bedenken hierover.
    dit artikel is een inspiratie-bom :P


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Lees dit artikel dan.
    Daar hebben ze het ook over dit onderwerp.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!