Square schreef:
Ik weet dat veel mensen er anders over zullen denken en dat het als grap is bedoeld, maar het maakt me een beetje ongemakkelijk dat er hier zo snel allerlei namen van personen of groepen worden geroepen die 'wel dood mogen'. :x
Ik wilde dit net zeggen. Ik snap dat dit een probleem is, maar waar slaat het op om dan gelijk te gaan roepen dat we dan maar Justin Bieber en One Direction moeten vermoorden en dan de Beliebers en Directioners moeten gaan vertellen dat hun idolen aan de andere kant op hen wachten. Nu zal ik vast opmerkingen krijgen dat ik dan vast een fan ben. Ja, ik ben inderdaad een fan van One Direction, maar dit slaat nergens op, zelfs al zou ik geen fan zijn.
Tevens de opmerking over dat de mensheid er ook al ingeslaagd is om mensen te laten geloven dat God op ze wacht aan de andere kant is onrespectvol, naar mijn mening.
I agree dat dit een serieus probleem is en dat dit waarschijnlijk als eerste zichtbaar gaat worden in Afrika, maar dan is volgens mij niet de oplossing om gelijk daar een paar kernbommen op te gooien of iets in die richting.
"Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa