• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:32 ]

    Barnabas schreef:
    (...)
    Misschien krijgen we de Beliebers en Directioners wel zo ver! :Y) Beloven we ze dat aan de andere kant hun idolen op ze wachten. :'D


    Ik heb me net kapot gelachen...


    The mind is not a book, to be opened at will and examined at leisure - Severus Snape

    Barnabas schreef:
    (...)
    Misschien krijgen we de Beliebers en Directioners wel zo ver! :Y) Beloven we ze dat aan de andere kant hun idolen op ze wachten. :'D
    =') dat zou ons van twee problemen af helpen niet waar?


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Misschien is het wel waar, maar dat betekent niet dat er zomaar mag gezegd worden dat ze met de vrouwen of de Afrikanen moeten beginnen. Ik vind dat gewoon misselijkmakend.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    maar wel een nieuw idee voor een rpg =D thank you mentally ill professor xD


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    RavensMoon schreef:
    maar wel een nieuw idee voor een rpg =D thank you mentally ill professor xD


    Dat is een best goed idee :')

    Emiko schreef:
    (...)

    Dat is een best goed idee :')
    ik ben er nu al mee aan de slag xD


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Kerspatchico schreef:
    (...)

    Ik heb me net kapot gelachen...

    Tsja, de mensheid heeft de gelovigen al zover gekregen dat ze denken dat God aan de andere kant op ze wacht, het is een kwestie van tijd om ervoor te zorgen dat de fangirls het ook geloven. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Tsja, de mensheid heeft de gelovigen al zover gekregen dat ze denken dat God aan de andere kant op ze wacht, het is een kwestie van tijd om ervoor te zorgen dat de fangirls het ook geloven. (cat)


    Maar dan moeten Justin Bieber en 1D wel eerst dood (cat)

    Barnabas schreef:
    (...)
    Tsja, de mensheid heeft de gelovigen al zover gekregen dat ze denken dat God aan de andere kant op ze wacht, het is een kwestie van tijd om ervoor te zorgen dat de fangirls het ook geloven. (cat)


    Ja, probeer ze maar zover te krijgen terwijl hun idolen nog leven. Als hun idolen dood zouden zijn dan zou je idee nog ergens op slaan maar nu.


    Physics is awesome

    Barnabas schreef:
    (...)
    Tsja, de mensheid heeft de gelovigen al zover gekregen dat ze denken dat God aan de andere kant op ze wacht, het is een kwestie van tijd om ervoor te zorgen dat de fangirls het ook geloven. (cat)


    Volgens mij zouden zij dat dan ook nog eens geloven als je het vaak genoeg zegt o____O


    The mind is not a book, to be opened at will and examined at leisure - Severus Snape

    Weirdo's.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Emiko schreef:
    (...)

    Maar dan moeten Justin Bieber en 1D wel eerst dood (cat)

    Well, daar zijn vast wel volunteers voor! Who volunteers?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Well, daar zijn vast wel volunteers voor! Who volunteers?


    Ik wil wel. Maar dan wel pijnlijk en langzaam. Op camera.

    The Onion brengt allerlei van dat soort satirisch nieuws. Dat is geen serieus artikel. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    The Onion brengt allerlei van dat soort satirisch nieuws. Dat is geen serieus artikel. (krul)

    Het is wel een serieus probleem, in ieder geval. De slums in grote steden worden steeds groter en er moet steeds meer geproduceerd worden om de monden te vullen. Op het platteland in arme landen hebben mensen weinig op van anticonceptie en willen ze graag veel kinderen om zo het werk voor elkaar te krijgen en geld in het laatje te krijgen. "Shared poverty" wordt dat genoemd.
    De film "Elysium" laat ook een beetje een toekomstbeeld zien als we zo doorgaan met alles te verpesten. De rijken zitten een beetje hun extravagante leven te vieren op een ruimteschip, terwijl de armere mensen op de aarde opgepakt zitten. Er is geen stukje natuur meer te bekennen straks als de mensen zo doorgaan en waar moeten we dan heen? De ruimte is de enige oplossing.


    "Well, well. Look who we've got here!"