• Dit bericht is gericht aan de SCHRIJVERS van fanfictie!

    Hallo schrijver/schrijfster!
    Ik ben Reading en samen met YourWay doe ik het profielwerkstuk over fanfictie.

    Even een korte uitleg over het profielwerkstuk:

    Het profielwerkstuk is een praktische opdracht voor leerlingen in de laatste klas uit de bovenbouw van het vmbo, havo en vwo die als een soort 'meesterproef' dient. Zij maken een uitgebreid werkstuk over een onderwerp uit hun gekozen profiel. Een leerling van het vmbo dient er minimaal 20 uur en een leerling van havo of vwo 80 uur aan te werken. Het cijfer wordt als onderdeel van het combinatiecijfer meegeteld bij het bepalen van de examenuitslag.

    Wij hebben dus gekozen voor het onderwerp 'Fanfictie' als onderwerp voor ons profielwerkstuk, omdat we beiden al lang lid zijn van Quizlet en beiden graag (fanfictie) schrijven!

    Nu hebben wij jullie hulp nodig.
    Een van onze vragen is: 'Door wie word fanfictie geschreven?'
    Daarmee bedoelen we natuurlijk de fans die het schrijven, maar we willen graag dieper daar op in: wie zijn jullie?
    Als jullie ons willen helpen, dan geef antwoord in een reactie op de volgende vragen. Vermeld ook je gebruikersnaam, geslacht en leeftijd.

    - Ik ben: (gebruikersnaam)
    - Ik ben: man/vrouw
    - Ik ben: (leeftijd)
    - Mijn eerste fanfictie heette:
    - Mijn eerste fanfictie ging over:
    - Ik ben fanfictie gaan schrijven omdat:
    - Ik lees graag fanfictie over:
    - Dit is mijn favoriete fanfictie op Quizlet:
    - Ik wil wel/niet iets gaan doen met schrijven later.

    We zoeken ongeveer 5 á 10 mensen die dit voor ons willen invullen.

    De antwoorden zullen niet letterlijk gebruikt worden, maar we willen een algemeen beeld creëren van de schrijvers van fanfictie.

    Als je wel wil helpen, maar het niet op Quizlet Forum wil zetten, kun je mij (Reading) altijd een prive bericht sturen of een mailtje naar katje192@live.nl.

    Hartelijk dank alvast!
    Groetjes,
    Reading en YourWay


    Once a Directioner, always a Directioner <3

    Titel mag niet in hoofdletters...


    Take me to wonderland

    Ohara schreef:
    Titel mag niet in hoofdletters...


    Some people are art and do art at the same time

    - Ik ben: (gebruikersnaam): Azazels
    - Ik ben: Vrouw
    - Ik ben: 13
    - Mijn eerste fanfictie heette: In love with Embry Call [Afgelopen]
    - Mijn eerste fanfictie ging over: Twilight
    - Ik ben fanfictie gaan schrijven omdat: Omdat ik "in love" was met de Twilight serie.
    - Ik lees graag fanfictie over: Twilight en Iron Fey
    - Dit is mijn favoriete fanfictie op Quizlet: Lol, die heb ik niet echt. Ik ben meer van OP.
    - Ik wil wel/niet iets gaan doen met schrijven later.: Ik wil er wel iets mee doen.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ik ben: (gebruikersnaam) Penthesilea
    - Ik ben: man/vrouw Vrouw
    - Ik ben: (leeftijd) 16
    - Mijn eerste fanfictie heette: A heart stuck with tape
    - Mijn eerste fanfictie ging over: Twilight, Emby om precies te zijn
    - Ik ben fanfictie gaan schrijven omdat: het voor mij een makkelijke manier is om mijn inspiratie en creativiteit kwijt te kunnen
    - Ik lees graag fanfictie over: one Direction
    - Dit is mijn favoriete fanfictie op Quizlet:
    I refuse to die -Harry Styles
    - Ik wil wel/niet iets gaan doen met schrijven later.
    Ik zou het wel willen, maar ik ben daar denk ik niet goed genoeg voor en in mijn omgeving wordt
    het niet in zo'n mate geaccepteerd dat ik echt de kans heb om er iets met te doen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    - Ik ben: Plenilunium
    - Ik ben: vrouw
    - Ik ben: 17
    - Mijn eerste fanfictie heette: Oh God, dat was nog op een ander account (UnderTheSea) met de naam Jacob Black loves me or doesn't he?
    - Mijn eerste fanfictie ging over: Twilight
    - Ik ben fanfictie gaan schrijven omdat: Ik zo mijn fantasie kwijt kon en omdat ik altijd ideeën kreeg als ik de films keek of boeken las.
    - Ik lees graag fanfictie over: Harry Potter en dan voornamelijk slash
    - Dit is mijn favoriete fanfictie op Quizlet: Het is echt moeilijk om hier te gaan kiezen want ik heb er meerdere die ik echt geweldig vind. Ik denk dat ik dan toch voor Heart of Gold ga. Hij is al afgelopen, maar hij is echt fantastisch.
    - Ik wil wel iets gaan doen met schrijven later. Hell yeah.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis