• De familie Tomlinson, Malik, Payne, Horan, Styles en Davies vechten al jaren een vete uit. De jongens zijn dan ook de grootste vijanden. De zes families en dan vooral hun zonen maken het dorp onveilig met hun streken. Tot het op een dag compleet uit de hand loopt, en ze wel nadering bij elkaar móéten vinden. Om zo de ander weg te werken en elkaar weer keihard te verraden. En vooral: Liggen haat en liefde niet heel dicht bij elkaar?



    De rollen:
    De jongens:
    - Louis William Tomlinson. (Atalay.)
    - Zayn Javadd Malik. (Hodor.)
    - Liam James Payne. (Garde.)
    - Niall James Horan. (GEZOCHT.)
    - Harry Edward Styles. (Memorias.)
    - Kit Owen Davies. (HelloSweety.)

    Overige (Familieleden, vrienden, vijanden etc.):
    - Beste vriendin van Harry Styles: Mary-Lia Louise Carter. (Daddario.)
    - Zusje van Louis Tomlinson: Jaycee "Jay" Felicia Tomlinson. (HaIcyon.)
    - Beste vriendin van Louis Tomlinson: Josie Penelope Shepherd. (Honeymoons.)
    - Beste vriendin van Liam Payne: Elena Feline Lowell. (Brashares.)
    - Zus van Harry Styles: Gemma Styles. (Cicero.)
    - Zusje van Liam Payne: Liv Sarah Payne. (Bonjourx.)

    De regels:
    - Geen oneliners. Minimaal vier regels.
    - Geen perfecte personages!
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het in een andere kleur of tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het alsjeblieft als je voor langere tijd niet kunt reageren. Twee weken niet reageren zonder reden is zonder pardon eruit.
    - Alleen Garde of Atalay maken nieuwe topics.
    - Geen ruzie, alleen in het RPG is dat toegestaan.
    - 16+ mag.


    Het Begin:
    Het is vlak na een groot gevecht op het dorpsfeest, waarbij zelfs gewonden zijn gevallen en waarbij de politie nog steeds loopt te bemiddelen. Ze haten elkaar meer dan ooit. En de adrenaline stroomt nog door de lichamen van de jongens en de andere betrokkenen. Allemaal zijn ze een plan aan het bedenken, maar begrijpen ook dat het dit keer niet alleen zal lukken. Daarom proberen ze nadering te zoeken bij hun grootste vijanden. Met misschien wel de meest vuile ideeën voor ogen.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2013 - 16:33 ]


    Reality's overrated.

    [Mijn Topics]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Mios topicos x


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    [Mijn topics.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Mijn topics.]

    [ bericht aangepast op 24 okt 2013 - 17:44 ]


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    [mt]


    Bowties were never Cooler

    [Mijn topics. Moest iemand Gemma nodig hebben, laat je 't maar weten. (: ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    [Vulcano -> Lipari.]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    [MT.]


    That is a perfect copy of reality.

    Kit Owen Davies
    Ik rolde met mijn ogen. "Kom op, zeg. Zo dik is die niet en je ziet echt niet minder in de sportkleedkamer." Mijn kont was echt niet dik. Die van hem was zoizo al veel meer vlees, al was het maar omdat hij niet op een gespierde maar uitgemergelde puppy leek zonder kleren aan. Ik legde mijn spullen op mijn bed en haakte uitdagend mijn vingers achter de band van mijn boxer. Ik trok een wenkbrauw op bij zijn woorden. "Daar twijfel ik toch echt over. Ik ben misschien een onderdeurtje, daar beneden echt niet." Het was niet dat ik hem graag mijn zaakje liet zien, maar zoals hij het nu speelde kon ik ook. Daarbij was ik een stuk minder preuts opgevoed en maakte het me ook echt niet uit wie me naakt zag. Ik trok mijn boxer een klein stukje omlaag, net genoeg om wat haartjes er bovenuit te laten piepen. Ik zou me zo gewoon omdraaien. Niet uit schaamte, maar om toch wat rust in de tent te houden. Ik wilde echt geen gevechten binnen. Straks zouden we alleen thuis zijn, of nouja, voor een uurtje en dan zou mijn moeder thuiskomen om te slapen voor ze ging koken en dan vanavond ging werken. Dan konden we dit wel naar buiten nemen, maar nu nog even niet. Eerst de rest het huis uit.


    Bowties were never Cooler

    [mt. ik moet nu eerst mijn spullen pakken en naar mijn vader. dus reageer vanavond pas.]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [prima]


    Bowties were never Cooler

    [Story of my life is zooo mooi!]


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Louis Tomlinson.

    Jay knikt en trekt me direct de andere kant mee op. Ik bijt zachtjes op mijn lip en werp nog een keer een blik op Liam en die Elena, voordat ik me helemaal op Jay focus. "Nou wat was dat net? Jullie leken wel een verliefd stelletje daar," zegt ze. Nu moest ik echt wel met iets goeds komen, anders zou ze me never nooit geloven. "Niets. Zoals ik al zei, Li - Payne was me gewoon aan het stangen, kwam hem onderweg toevallig tegen en die stomme eikel moest natuurlijk weer een discussie beginnen." Bijna had ik Liam gezegd, bijna. Gelukkig kon ik me net op tijd inhouden anders kon ik daar ook weer een verklaring voor gaan verzinnen, hopelijk geloofde ze dit wel. Want anders dan wist ik ook niet precies meer wat ik kon zeggen, helemaal niet na onze afspraak van morgenochtend. Als ik daar alleen al aan denk krijg ik overal de kriebels, maar of het de goede kriebels zijn...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Jaycee 'Jay' Felicia Tomlinson
    'Niets. Zoals ik al zei, Li - Payne was me gewoon aan het stangen, kwam hem onderweg toevallig tegen en die stomme eikel moest natuurlijk weer een discussie beginnen' zegt Louis tegen me. Ik kijk hem even aan. 'Hmm, eerlijk? Of lieg je nu?' vraag ik aan hem. Ik ben nou eenmaal niet snel gelovig, kan ik niks aan doen. Ik kijk even op mijn mobiel en zie dat het al 0.30 's nachts is. 'Ik kom er morgen wel op terug, ga je mee naar huis? 't is al laat' zeg ik tegen hem. Zonder op antwoord te wachten trek ik hem mee, ik ben ongeduldig en ik heb al te lang moeten wachten voor mijn gevoel. Ik geloof Louis ergens niet, maar waarom houdt hij dingen voor me achter, hij weet dat ik niet boos wordt, tenzij..


    That is a perfect copy of reality.

    Zayn Malik
    Mijn handen waren samengeknepen onder de dekens en als Kit zo door ging, belande er dadelijk eentje in zijn gezicht. Als hij echt dacht, dat hij me zo kon onderdrukken, alleen omdat ik hier te gast was, kon hij het krijgen. Ik zou nog liever doodvriezen op straat, dan me zo te laten kleineren door die achterlijke malloot, terwijl ik niets kon maken. Maar echt. Hij zou het zo hard krijgen. 'Ja, maar die mensen gaan ook niet voor niets naar de sportschool.' Grijnsde ik. Ja wat. Hij was echt wel voller dan ik. Ik leek op een kat die al maanden niet gegeten had en had, dus hij kon zeggen wat die wilde. Ik trok mijn wenkbrauwen op toen hij zijn boxer een stukje naar beneden trok, en schoot in de lag. 'Ja, nu ben ik echt heel bang.' Ik was echt niet zo preuts als hij dacht. Het was gewoon dat het Kit was. Maar die jongen moest nu eens nodig op zijn plek gezet worden.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''