• NaNoWriMo 2013



    Het is weer zo ver! NaNoWrimo (National Novel Writing Month) staat volgende maand al voor de deur! Mensen over de hele wereld storten zich weer op het plotten van een verhaal, uitwerken van personages en het NaNo forum om die 50.000 woorden bij elkaar te krijgen voor 30 november, 23:59h. De officiële website is opgefrist (nu ook veel beter voor op mobiele apparaten!) en het is tijd om koffie, thee, chocolademelk, chocolade, en andere zoete en energie wekkende etenswaren op te sparen om de maand door te komen!

    Voor degenen die niet weten wat NaNoWriMo is:
    NaNoWriMo of ook wel National Novel Writing Month is een project voor iedereen die een boek wil schrijven. In de maand november schrijf je 50.000 woorden (1.667 woorden gemiddeld per dag) waar het dus meer om de kwantiteit gaat dan kwaliteit en om een boek af te krijgen! Er doen mensen mee over heel de wereld en als je meer informatie wilt, klik hier voor de website!

    Als je van plan bent om mee te doen, laat dan even je username, titel van je verhaal (+ eventuele link) en (eventueel) je username van NaNoWriMo zelf achter! Je kunt je wordcount gaan doorgeven als het is begonnen natuurlijk!


    Deelnemers:
    [Q. Username | NaNoWrimo Username | Titel verhaal]
    - Plenilunium | ElfCitadel | The Art of Longing |
    - Square | Squares | Untitled |
    - Draculea | Silverlance |
    - LacieChan | SoulKey | The Mutant Chronicles |
    - Festus | Taraluis |
    - Eledhel | Oppugno
    - Arratay |
    - Reid | JanaAusten | Flatline |
    - Royals |
    - Meteorsea | Meteorsea | Stray Bird |
    - Mulford | GreyWolfMoon | Zoete wraak, zoute tranen |
    - Merrow | xMerrow |
    - Ezreal | Hylla | The Agent Diaries |
    - Donaghy | Maartje Groenen | The Magic of a Writer |
    - FlyingMinds | FlyingMinds |
    - Disparato | bonfire |
    - Knetterdisco | Voices |
    - Stapper | Strongbow | An Unexpected Turn |
    - ST0RMY | NadineV | De Perfecte Ontsnapping |
    - 220912 | Sushita |
    - Escritura | Escritura | Equilibrium |
    - Finley | Zytrateanatamy | Rebirth |
    - Chekhov | Peyrac | Winter Heat |
    - Scavo | Linphea | Eleanor Richards |
    - Requille | Vailtille | The Thorns of the Unreal |
    - Irvine | Jaimmmy |
    - Gibbs | Yolanda021296 | Kledingstukken, Parfum en Vele Flirt Technieken |
    - Scamander | Yerawizardamber |
    - Nym | Jaqen |
    - Ziamcrew | Onenatascha | One Year to Remember Your Name |
    - Bravosi | flawedheart | Residue |
    - Yayde | Yadinn | De Mist |
    - Tragically | Tragically | Duivelse Belofte |

    "The world needs your novel!"
    Tips and tricks by LacieChan
    Countdown: Less than a day!

    [ bericht aangepast op 31 okt 2013 - 19:29 ]


    "Chaos often breeds life, when order breeds habit."

    Nym schreef:
    Ik heb ook besloten me (voor het eerst) op te geven, ik weet nog niet helemaal zeker wat ik ga schrijven maar schrijven zal ik. :Y)
    Mijn username is Jaqen. Vraagje: schrijven jullie in het Engels of in het Nederlands?


    Ik ga gewoon in het Nederlands schrijven. 50K is namelijk erg veel en als ik dat in het Engels moet doen al helemaal, misschien vertaal ik hem later maar dat zie ik dan wel.

    Ik wil een profielfoto instellen op NaNoWriMo maar het lukt niet want blijkbaar zijn ál mijn foto’s groter dan 30kB. Shit.
    Hoe kan je trouwens je Author Biography aanpassen?

    Guys, welke van de twee zouden jullie lezen, zou het op de achterflap van een boek? hier stemmen, als jullie dat zouden willen

    Idee 1:
    Jeremy had Williams dood nooit echt goed begrepen, zijn oudere broer was immers een gezonde volwassene die buiten het roken echt op zijn gezondheid lette, hoe kon het dan dat hij aan een hartaanval was gestorven? En waarom lieten zijn oudders hem niet mee naar het ziekenhuis gaan, hij was nog jong - dat besefte hij goed genoeg - maar het was niet alsof William er zo erg kon uitzien dat hij er nachtmerries van zou krijgen.
    En dan krijgt hij een brief van William die zijn hele leven op zijn kop zet en hem in een achtbaan van emoties gooit.


    Idee 2:
    (Moet ik nog even fatsoenlijk uitschrijven).
    Lucas Merryweather had always been happy with life, never had he really understood other people, or why he wasn't exactly like them, but they sometimes really amused him and he didn't mind living around them. As long as they don't know about his big secret, all was okay. But he isn't perfect. Lucas knows that, and sooner or later he will get caught. So, why not enjoy it while it lasts?


    Ex astris, sciencia

    Scamander schreef:
    Ik wil een profielfoto instellen op NaNoWriMo maar het lukt niet want blijkbaar zijn ál mijn foto’s groter dan 30kB. Shit.
    Hoe kan je trouwens je Author Biography aanpassen?

    Naar je profiel gaan en bij 'fact sheet' op edit klikken


    Ex astris, sciencia

    Scamander schreef:
    Ik wil een profielfoto instellen op NaNoWriMo maar het lukt niet want blijkbaar zijn ál mijn foto’s groter dan 30kB. Shit.
    Hoe kan je trouwens je Author Biography aanpassen?


    Is je foto 100x100?


    "Chaos often breeds life, when order breeds habit."

    Meteorsea schreef:
    (...)

    Is je foto 100x100?


    Nope haha. Maar ik heb bijna geen foto’s met die formaat/30kB..

    Mulford schreef:
    Guys, welke van de twee zouden jullie lezen, zou het op de achterflap van een boek? hier stemmen, als jullie dat zouden willen

    Idee 1:
    Jeremy had Williams dood nooit echt goed begrepen, zijn oudere broer was immers een gezonde volwassene die buiten het roken echt op zijn gezondheid lette, hoe kon het dan dat hij aan een hartaanval was gestorven? En waarom lieten zijn oudders hem niet mee naar het ziekenhuis gaan, hij was nog jong - dat besefte hij goed genoeg - maar het was niet alsof William er zo erg kon uitzien dat hij er nachtmerries van zou krijgen.
    En dan krijgt hij een brief van William die zijn hele leven op zijn kop zet en hem in een achtbaan van emoties gooit.


    Idee 2:
    (Moet ik nog even fatsoenlijk uitschrijven).
    Lucas Merryweather had always been happy with life, never had he really understood other people, or why he wasn't exactly like them, but they sometimes really amused him and he didn't mind living around them. As long as they don't know about his big secret, all was okay. But he isn't perfect. Lucas knows that, and sooner or later he will get caught. So, why not enjoy it while it lasts?


    Gestemd! :3


    "Chaos often breeds life, when order breeds habit."

    Scamander schreef:
    (...)

    Nope haha. Maar ik heb bijna geen foto’s met die formaat/30kB..


    Heb je een fotobewerkprogramma waarin je een foto 100x100 kunt maken? [:
    Anders moet je een foto opzoeken op internet 100x100, of ik vind het niet erg om het even aan te passen? :Y)


    "Chaos often breeds life, when order breeds habit."

    Meteorsea schreef:
    (...)

    Gestemd! :3


    Ex astris, sciencia

    Ik heb een idee voor mijn verhaal woehoe :3


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Scamander schreef:
    (...)

    Nope haha. Maar ik heb bijna geen foto’s met die formaat/30kB..

    Same problem.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2013 - 20:24 ]


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Ik doe mee. Mijn NaNoWriMo account is Onenatascha en ik schrijf een verhaal dat heet; one year to remember your name.

    Ik heb alleen 1 vraag. Ik heb namelijk nog nooit eerder meegedaan, wel vaak van plan geweest, maar ik weet niet waar je je verhaal upload. Moet je dat gewoon op je laptop/computer typen en alleen je wordcount bijwerken of hoe werkt het precies?


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Ziamcrew schreef:
    Ik doe mee. Mijn NaNoWriMo account is Onenatascha en ik schrijf een verhaal dat heet; one year to remember your name.

    Ik heb alleen 1 vraag. Ik heb namelijk nog nooit eerder meegedaan, wel vaak van plan geweest, maar ik weet niet waar je je verhaal upload. Moet je dat gewoon op je laptop/computer typen en alleen je wordcount bijwerken of hoe werkt het precies?

    That's exactly what you do (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Meteorsea schreef:
    (...)

    Heb je een fotobewerkprogramma waarin je een foto 100x100 kunt maken? [:
    Anders moet je een foto opzoeken op internet 100x100, of ik vind het niet erg om het even aan te passen? :Y)


    Dat heb ik wel maar dan heb ik nog steeds heb probleem met de 30kB, wel bedankt dat je het wilde doen ^^

    A question, is het eigenlijk de bedoeling dat je echt een nieuw verhaal start? .___.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.