• NaNoWriMo 2013



    Het is weer zo ver! NaNoWrimo (National Novel Writing Month) staat volgende maand al voor de deur! Mensen over de hele wereld storten zich weer op het plotten van een verhaal, uitwerken van personages en het NaNo forum om die 50.000 woorden bij elkaar te krijgen voor 30 november, 23:59h. De officiële website is opgefrist (nu ook veel beter voor op mobiele apparaten!) en het is tijd om koffie, thee, chocolademelk, chocolade, en andere zoete en energie wekkende etenswaren op te sparen om de maand door te komen!

    Voor degenen die niet weten wat NaNoWriMo is:
    NaNoWriMo of ook wel National Novel Writing Month is een project voor iedereen die een boek wil schrijven. In de maand november schrijf je 50.000 woorden (1.667 woorden gemiddeld per dag) waar het dus meer om de kwantiteit gaat dan kwaliteit en om een boek af te krijgen! Er doen mensen mee over heel de wereld en als je meer informatie wilt, klik hier voor de website!

    Als je van plan bent om mee te doen, laat dan even je username, titel van je verhaal (+ eventuele link) en (eventueel) je username van NaNoWriMo zelf achter! Je kunt je wordcount gaan doorgeven als het is begonnen natuurlijk!


    Deelnemers:
    [Q. Username | NaNoWrimo Username | Titel verhaal]
    - Plenilunium | ElfCitadel | The Art of Longing |
    - Square | Squares | Untitled |
    - Draculea | Silverlance |
    - LacieChan | SoulKey | The Mutant Chronicles |
    - Festus | Taraluis |
    - Eledhel | Oppugno
    - Arratay |
    - Reid | JanaAusten | Flatline |
    - Royals |
    - Meteorsea | Meteorsea | Stray Bird |
    - Mulford | GreyWolfMoon | Zoete wraak, zoute tranen |
    - Merrow | xMerrow |
    - Ezreal | Hylla | The Agent Diaries |
    - Donaghy | Maartje Groenen | The Magic of a Writer |
    - FlyingMinds | FlyingMinds |
    - Disparato | bonfire |
    - Knetterdisco | Voices |
    - Stapper | Strongbow | An Unexpected Turn |
    - ST0RMY | NadineV | De Perfecte Ontsnapping |
    - 220912 | Sushita |
    - Escritura | Escritura | Equilibrium |
    - Finley | Zytrateanatamy | Rebirth |
    - Chekhov | Peyrac | Winter Heat |
    - Scavo | Linphea | Eleanor Richards |
    - Requille | Vailtille | The Thorns of the Unreal |
    - Irvine | Jaimmmy |
    - Gibbs | Yolanda021296 | Kledingstukken, Parfum en Vele Flirt Technieken |
    - Scamander | Yerawizardamber |
    - Nym | Jaqen |
    - Ziamcrew | Onenatascha | One Year to Remember Your Name |
    - Bravosi | flawedheart | Residue |
    - Yayde | Yadinn | De Mist |
    - Tragically | Tragically | Duivelse Belofte |

    "The world needs your novel!"
    Tips and tricks by LacieChan
    Countdown: Less than a day!

    [ bericht aangepast op 31 okt 2013 - 19:29 ]


    "Chaos often breeds life, when order breeds habit."

    Ik ben nu bezig om een goede samenvatting te schrijven. :3
    De titel wordt: Kledingstukken, parfum en vele flirt technieken.

    (moet er tussen ''flirt technieken'' een streepje of moet het aan elkaar, of is het zo goed?)

    Edit: De samenvatting:

    Kledingstukken, parfum en vele flirt technieken

    Het beloofd een druk jaar te worden voor de zeventienjarige Jason. Hij doet Havo, en zit in zijn examenjaar. Ondanks alle stof die hij leren moet, wordt zijn aandacht ook nog eens afgeleid door een nieuw meisje in de klas, Claire. Jason is op slag verliefd, maar deze liefde blijkt niet wederzijds. Jason doet er alles aan om Claires aandacht te krijgen, maar of dit wel zo handig is?

    [ bericht aangepast op 31 okt 2013 - 11:08 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    Ik ben nu bezig om een goede samenvatting te schrijven. :3
    De titel wordt: Kledingstukken, parfum en vele flirt technieken.

    (moet er tussen ''flirt technieken'' een streepje of moet het aan elkaar, of is het zo goed?)

    Edit: De samenvatting:

    Kledingstukken, parfum en vele flirt technieken

    Het beloofd een druk jaar te worden voor de zeventienjarige Jason. Hij doet Havo, en zit in zijn examenjaar. Ondanks alle stof die hij leren moet, wordt zijn aandacht ook nog eens afgeleid door een nieuw meisje in de klas, Claire. Jason is op slag verliefd, maar deze liefde blijkt niet wederzijds. Jason doet er alles aan om Claires aandacht te krijgen, maar of dit wel zo handig is?


    Ik zou zeggen dat het aan elkaar moet als ik naar mijn gevoel luister, maar die kan het ook goed verkeerd hebben :P
    Oh en in je samenvatting, bij de 2e zin zou ik 'leren' en 'moet' omdraaien, dat wat je nu hebt is geen goed nederlands ;)


    The best way to make your dreams come true is to wake up!

    Gibbs schreef:
    Ik ben nu bezig om een goede samenvatting te schrijven. :3
    De titel wordt: Kledingstukken, parfum en vele flirt technieken.

    (moet er tussen ''flirt technieken'' een streepje of moet het aan elkaar, of is het zo goed?)

    Edit: De samenvatting:

    Kledingstukken, parfum en vele flirt technieken

    Het beloofd een druk jaar te worden voor de zeventienjarige Jason. Hij doet Havo, en zit in zijn examenjaar. Ondanks alle stof die hij leren moet, wordt zijn aandacht ook nog eens afgeleid door een nieuw meisje in de klas, Claire. Jason is op slag verliefd, maar deze liefde blijkt niet wederzijds. Jason doet er alles aan om Claires aandacht te krijgen, maar of dit wel zo handig is?

    Ik vind je samenvatting erg goed klinken! n.n


    comfort in c h a o s

    FlyingMinds schreef:
    (...)

    Ik zou zeggen dat het aan elkaar moet als ik naar mijn gevoel luister, maar die kan het ook goed verkeerd hebben :P
    Oh en in je samenvatting, bij de 2e zin zou ik 'leren' en 'moet' omdraaien, dat wat je nu hebt is geen goed nederlands ;)


    Hmm ik weet het niet, ik vind het allemaal wel redelijk kunnen. :') Maar als het aan elkaar moet, dan doe ik het aan elkaar. (:

    En oeps! Die fout was me nog niet opgevallen, ik ga het gelijk verbeteren! Dankje! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Reid schreef:
    (...)
    Ik vind je samenvatting erg goed klinken! n.n


    Dankjewel! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Aight, time to look at the results of the poll. Idee 2 (aka White Crosses On The Walls) heeft de meeste stemmen, dus ga ik dat waarschijnlijk schrijven voor Nano. Nu nog even een cover maken. Hebben jullie covers voor jullie verhalen?

    [ bericht aangepast op 31 okt 2013 - 11:45 ]


    Ex astris, sciencia

    Gibbs schreef:
    (...)

    Hmm ik weet het niet, ik vind het allemaal wel redelijk kunnen. :') Maar als het aan elkaar moet, dan doe ik het aan elkaar. (:

    En oeps! Die fout was me nog niet opgevallen, ik ga het gelijk verbeteren! Dankje! (:


    Oh en ik was nog vergeten om wat te zeggen over je samenvatting xD Maar het klinkt echt leuk! Ga je het op Q zetten, want dan wil ik het lezen!^^


    The best way to make your dreams come true is to wake up!

    Mulford schreef:
    Aight, time to look at the results of the poll. Idee 2 (aka White Crosses On The Walls) heeft de meeste stemmen, dus ga ik dat waarschijnlijk schrijven voor Nano. Nu nog even een cover maken. Hebben jullie covers voor jullie verhalen?


    Nope, geen idee hoe dat moet xD


    The best way to make your dreams come true is to wake up!

    FlyingMinds schreef:
    (...)

    Oh en ik was nog vergeten om wat te zeggen over je samenvatting xD Maar het klinkt echt leuk! Ga je het op Q zetten, want dan wil ik het lezen!^^


    Hoogstwaarschijnlijk ga ik het inderdaad op Quizlet zetten, want ik ben sowieso niet van plan om ooit een boek uit te gaan geven, maar ik vind het wel weer leuk om er reacties op te krijgen. :p
    Maar ik ga het eerst in Word doen, en ik zie vanzelf wel wanneer ik het op Quizlet zet. Sowieso open ik er dan een topic over. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Hoogstwaarschijnlijk ga ik het inderdaad op Quizlet zetten, want ik ben sowieso niet van plan om ooit een boek uit te gaan geven, maar ik vind het wel weer leuk om er reacties op te krijgen. :p
    Maar ik ga het eerst in Word doen, en ik zie vanzelf wel wanneer ik het op Quizlet zet. Sowieso open ik er dan een topic over. (:


    Okee leuk :)
    Ik heb besloten het meteen al op Q te gaan zetten, en hopelijk leuke reacties te krijgen die me gaan motiveren om verder te schrijven.
    Het enige is dat ik waarschijnlijk wel veel fouten ga maken (ik schrijf in het engels), maar dat laat ik dan gewoon lekker staan.
    Voor iedereen die mijn story wil volgen (ik zou het super leuk vinden :)) : NaNoWriMo 2013/url]

    (ik heb alleen nog geen titel of beschrijving voor mijn verhaal, maar die komt nog als ik iets goed bedacht heb!)


    The best way to make your dreams come true is to wake up!

    FlyingMinds schreef:
    (...)

    Okee leuk :)
    Ik heb besloten het meteen al op Q te gaan zetten, en hopelijk leuke reacties te krijgen die me gaan motiveren om verder te schrijven.
    Het enige is dat ik waarschijnlijk wel veel fouten ga maken (ik schrijf in het engels), maar dat laat ik dan gewoon lekker staan.
    Voor iedereen die mijn story wil volgen (ik zou het super leuk vinden :)) : NaNoWriMo 2013

    (ik heb alleen nog geen titel of beschrijving voor mijn verhaal, maar die komt nog als ik iets goed bedacht heb!)


    Waar zal jouw verhaal zo ongeveer over gaan dan? (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mulford schreef:
    Aight, time to look at the results of the poll. Idee 2 (aka White Crosses On The Walls) heeft de meeste stemmen, dus ga ik dat waarschijnlijk schrijven voor Nano. Nu nog even een cover maken. Hebben jullie covers voor jullie verhalen?

    Yep. (:


    comfort in c h a o s

    Ik heb besloten dat ik mijn verhalen (nog) niet op Quizlet ga zetten, omdat ik van plan ben er ooit misschien nog iets mee te gaan doen. Niet dat ik zo'n goede schrijfster ben maarja. Ik heb er al ervaring mee dat mensen mijn ideeën stelen, en daar heb ik gewoon geen zin meer in.

    Mulford schreef:
    Aight, time to look at the results of the poll. Idee 2 (aka White Crosses On The Walls) heeft de meeste stemmen, dus ga ik dat waarschijnlijk schrijven voor Nano. Nu nog even een cover maken. Hebben jullie covers voor jullie verhalen?


    Yup!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Gibbs schreef:
    (...)

    Waar zal jouw verhaal zo ongeveer over gaan dan? (:


    Over een meisje die op de vlucht is omdat ze iemand vermoord heeft, en dan gaat ze met haar vriendin op reis door europa, maar die vriendin weet nog van niks :)


    The best way to make your dreams come true is to wake up!