• NaNoWriMo 2013



    Het is weer zo ver! NaNoWrimo (National Novel Writing Month) staat volgende maand al voor de deur! Mensen over de hele wereld storten zich weer op het plotten van een verhaal, uitwerken van personages en het NaNo forum om die 50.000 woorden bij elkaar te krijgen voor 30 november, 23:59h. De officiële website is opgefrist (nu ook veel beter voor op mobiele apparaten!) en het is tijd om koffie, thee, chocolademelk, chocolade, en andere zoete en energie wekkende etenswaren op te sparen om de maand door te komen!

    Voor degenen die niet weten wat NaNoWriMo is:
    NaNoWriMo of ook wel National Novel Writing Month is een project voor iedereen die een boek wil schrijven. In de maand november schrijf je 50.000 woorden (1.667 woorden gemiddeld per dag) waar het dus meer om de kwantiteit gaat dan kwaliteit en om een boek af te krijgen! Er doen mensen mee over heel de wereld en als je meer informatie wilt, klik hier voor de website!

    Als je van plan bent om mee te doen, laat dan even je username, titel van je verhaal (+ eventuele link) en (eventueel) je username van NaNoWriMo zelf achter! Je kunt je wordcount gaan doorgeven als het is begonnen natuurlijk!


    Deelnemers:
    [Q. Username | NaNoWrimo Username | Titel verhaal]
    - Plenilunium | ElfCitadel | The Art of Longing |
    - Square | Squares | Untitled |
    - Draculea | Silverlance |
    - LacieChan | SoulKey | The Mutant Chronicles |
    - Festus | Taraluis |
    - Eledhel | Oppugno
    - Arratay |
    - Reid | JanaAusten | Flatline |
    - Royals |
    - Meteorsea | Meteorsea | Stray Bird |
    - Mulford | GreyWolfMoon | Zoete wraak, zoute tranen |
    - Merrow | xMerrow |
    - Ezreal | Hylla | The Agent Diaries |
    - Donaghy | Maartje Groenen | The Magic of a Writer |
    - FlyingMinds | FlyingMinds |
    - Disparato | bonfire |
    - Knetterdisco | Voices |
    - Stapper | Strongbow | An Unexpected Turn |
    - ST0RMY | NadineV | De Perfecte Ontsnapping |
    - 220912 | Sushita |
    - Escritura | Escritura | Equilibrium |
    - Finley | Zytrateanatamy | Rebirth |
    - Chekhov | Peyrac | Winter Heat |
    - Scavo | Linphea | Eleanor Richards |
    - Requille | Vailtille | The Thorns of the Unreal |
    - Irvine | Jaimmmy |
    - Gibbs | Yolanda021296 | Kledingstukken, Parfum en Vele Flirt Technieken |
    - Scamander | Yerawizardamber |
    - Nym | Jaqen |
    - Ziamcrew | Onenatascha | One Year to Remember Your Name |
    - Bravosi | flawedheart | Residue |
    - Yayde | Yadinn | De Mist |
    - Tragically | Tragically | Duivelse Belofte |

    "The world needs your novel!"
    Tips and tricks by LacieChan
    Countdown: Less than a day!

    [ bericht aangepast op 31 okt 2013 - 19:29 ]


    "Chaos often breeds life, when order breeds habit."

    Scavo schreef:
    De link naar het profiel van Finley (ZyrateAnatamy) werkt bij mij niet.


    Het spijt mij :')

    LacieChan schreef:
    (...)

    Damn it Amy! It's so nice!


    Thanks niichan! ^^

    Requille schreef:
    (...)

    It sounds great, i love supernatural beings, but you should be careful with Lilly though, that you won't make her a mary-sue, because she already is so powerful. Make sure she has some flaws. (:


    She has a lot of flaws, don't worry xD and she can't really control her powers :'D - at one point, she accidentally raises a zombie army during a fight and everyone is just.. WTF?

    Plenilunium schreef:
    I keep loving the story Amy ^^ it's intriguing ^^ (I wrote it correctly this time right?)


    You did ^^ Thank you dear!

    [ bericht aangepast op 28 okt 2013 - 12:14 ]


    Having a birthday holiday to the Netherlands <3 So excited!! <3

    Omg, I just posted my reaction on this topic in the wrong topic x'D

    Oh oh, ik heb eigenlijk 2 accounts op Nano, eentje met mijn volledige naam en eentje met een username, maar ik weet niet welk mail adres ik heb gebruikt voor de account met een username, aangezien mijn mail die ik gebruik gekoppeld is aan die met mijn volledige naam o-o

    Edit: Omg, ik heb hem gevonden! Hij was gekoppeld aan mijn gmail die ik gebruik voor YouTube, godzijdank. :')
    Okay, mijn officiele NaNo account is dus Vaitille


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Finley schreef:
    (...)

    You did ^^ Thank you dear!


    Klopt de link nu? Ik had het even opgezocht (:


    "Chaos often breeds life, when order breeds habit."

    Meteorsea schreef:
    (...)

    Klopt de link nu? Ik had het even opgezocht (:


    It does work now ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik vroeg me eigenlijk af, hoeveel personages schrijven jullie uit en met hoeveel personages schrijven jullie? In het algemeen, bedoel ik.
    Ik heb nu enkel het groepje meisjes uitgeschreven en de witch in charge. Natuurlijk moet ik een goede verdeling nog maken tussen de twee covens, maar ik weet dus niet wat ik beter kan doen: Zoveel mogelijk personages uitschrijven, of gewoon de meest belangrijke die ik in mijn hoofd heb en de rest later binnen laten komen.
    In mijn ogen zijn die covens vrij groot, maar het groepje bestaat maar uit 3 en als ik me zoveel ga focussen op personages, dat ik uren bezig ben, krijg ik waarschijnlijk braindamage. x'D


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Ik wilde mijn personages wel uitschrijven, maar ik blijf het uitstellen en uitstellen, dus ik twijfel of ik er wel één goed uitgeschreven ga hebben voor de eerste


    Ex astris, sciencia

    Ja, ik moest daar wel beginnen, voordat ik kan plannen hoe ik alles wil laten lopen, aangezien ik een duidelijk beeld wil hebben van wie wat voor taak heeft. want je bedenkt natuurlijk niet uit het niets, op klaar lichte dag: ''Kom, laten we leuk een alternatieve wereld openen!'' Daar moet natuurlijk ook wat achter zitten, een bepaalde persoonlijkheid of een gebeurtenis. :')
    Alleen vind ik het moeilijk om veel verschillende personages achter elkaar te bedenken, 2 of 3 gaat nog wel, maar ik ben dan bang als ik door ga, dat ik opeens personages ga hebben die op elkaar gaan lijken.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Ik schrijf vanuit 1 persoon en er zijn drie mensen tot nu toe (die ik heb bedacht) die echt belangrijk zijn (: Alhoewel ik momenteel aan het nadenken ben over een vierde persoon.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2013 - 15:57 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Mijn verhaal heet voorlopig 'Winter heat' trouwens n.n


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik heb alleen mijn hoofdpersonage een klein beetje uitgewerkt en heb vaag uitgewerkte personages in mijn hoofd. Maar ik zie wel wie ze allemaal tegenkomt, want haar omgeving veranderd toch na een hoofdstuk of twee [: Nieuw voor haar, nieuw voor mij. Eenmaal een stuk in het verhaal en het loopt toch anders dan ik het anders had gepland. Dus ik laat me verrassen :Y)


    "Chaos often breeds life, when order breeds habit."

    Huh...
    Serieus de tweede keer al dat m'n reactie er niet bij staat (of ik ben gewoon heel erg blind)
    Dus sorry als ik al wel had gereageerd..
    Ik ga aan twee verhalen werken, ik heb namelijk ineens heel veel inspiratie voor een fanfic. Dus daar ga ik ook aan schrijven, hopelijk haal ik in totaal 15.000 woorden
    Nog een paar daagjes :)

    Meteorsea schreef:
    Ik heb alleen mijn hoofdpersonage een klein beetje uitgewerkt en heb vaag uitgewerkte personages in mijn hoofd. Maar ik zie wel wie ze allemaal tegenkomt, want haar omgeving veranderd toch na een hoofdstuk of twee [: Nieuw voor haar, nieuw voor mij. Eenmaal een stuk in het verhaal en het loopt toch anders dan ik het anders had gepland. Dus ik laat me verrassen :Y)


    Ja, dat doe ik ook soms in sommige verhalen en dan loop ik 937596 keer vast. .__.
    Oh, en ik zie dat de titel van mn verhaal nog mist in het rijtje: The Torns of make-believe heb ik het genoemd, ik kon eigenlijk heel moeilijk wat verzinnen en ergens klopte het ook wel.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2013 - 19:56 ]


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Requille schreef:
    Ja, dat doe ik ook soms in sommige verhalen en dan loop ik 937596 keer vast. .__.
    Oh, en ik zie dat de titel van mn verhaal nog mist in het rijtje: The Torns of make-believe heb ik het genoemd, ik kon eigenlijk heel moeilijk wat verzinnen en ergens klopte het ook wel.


    Dat is balen. Nu hopen dat dat niet gebeurd, maar dan is het mijn eigen schuld en zal ik het als nog moeten doen haha [":
    Ik zal je titel erbij zetten!


    "Chaos often breeds life, when order breeds habit."

    Ik weet nooit zo goed wat ik van dit concept moet vinden. Ik ben echt iemand die leeft op inspiratie, ik kan niet schrijven als ik geen inspiratie heb en dan doe ik het dus ook niet, omdat de kwaliteit dan naar mijn mening niet hoog genoeg ligt. Het is net hoe het staat in de beginpost; het gaat hierbij vooral om de kwantiteit en niet om de kwaliteit. En dat houdt me een beetje tegen. Maar het zou misschien wel goed voor me zijn, aangezien ik de laatste steeds meer last heb van writersblock. Ik weet dus alleen niet of het de goede manier is om van het writersblock af te komen.
    Kortom: dilemma's. :Y) En dus ga ik niet meedoen, ook aangezien het over een paar dagen al begint.
    Maar veel succes iedereen! ^^

    [ bericht aangepast op 28 okt 2013 - 20:15 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Ik weet nooit zo goed wat ik van dit concept moet vinden. Ik ben echt iemand die leeft op inspiratie, ik kan niet schrijven als ik geen inspiratie heb en dan doe ik het dus ook niet, omdat de kwaliteit dan naar mijn mening niet hoog genoeg ligt. Het is net hoe het staat in de beginpost; het gaat hierbij vooral om de kwantiteit en niet om de kwaliteit. En dat houdt me een beetje tegen. Maar het zou misschien wel goed voor me zijn, aangezien ik de laatste steeds meer last heb van writersblock. Ik weet dus alleen niet of het de goede manier is om van het writersblock af te komen.
    Kortom: dilemma's. :Y) En dus ga ik niet meedoen, ook aangezien het over een paar dagen al begint.
    Maar veel succes iedereen! ^^


    Er is altijd nog volgend jaar :Y)


    "Chaos often breeds life, when order breeds habit."