• NaNoWriMo 2013



    Het is weer zo ver! NaNoWrimo (National Novel Writing Month) staat volgende maand al voor de deur! Mensen over de hele wereld storten zich weer op het plotten van een verhaal, uitwerken van personages en het NaNo forum om die 50.000 woorden bij elkaar te krijgen voor 30 november, 23:59h. De officiële website is opgefrist (nu ook veel beter voor op mobiele apparaten!) en het is tijd om koffie, thee, chocolademelk, chocolade, en andere zoete en energie wekkende etenswaren op te sparen om de maand door te komen!

    Voor degenen die niet weten wat NaNoWriMo is:
    NaNoWriMo of ook wel National Novel Writing Month is een project voor iedereen die een boek wil schrijven. In de maand november schrijf je 50.000 woorden (1.667 woorden gemiddeld per dag) waar het dus meer om de kwantiteit gaat dan kwaliteit en om een boek af te krijgen! Er doen mensen mee over heel de wereld en als je meer informatie wilt, klik hier voor de website!

    Als je van plan bent om mee te doen, laat dan even je username, titel van je verhaal (+ eventuele link) en (eventueel) je username van NaNoWriMo zelf achter! Je kunt je wordcount gaan doorgeven als het is begonnen natuurlijk!


    Deelnemers:
    [Q. Username | NaNoWrimo Username | Titel verhaal]
    - Plenilunium | ElfCitadel | The Art of Longing |
    - Square | Squares | Untitled |
    - Draculea | Silverlance |
    - LacieChan | SoulKey | The Mutant Chronicles |
    - Festus | Taraluis |
    - Eledhel | Oppugno
    - Arratay |
    - Reid | JanaAusten | Flatline |
    - Royals |
    - Meteorsea | Meteorsea | Stray Bird |
    - Mulford | GreyWolfMoon | Zoete wraak, zoute tranen |
    - Merrow | xMerrow |
    - Ezreal | Hylla | The Agent Diaries |
    - Donaghy | Maartje Groenen | The Magic of a Writer |
    - FlyingMinds | FlyingMinds |
    - Disparato | bonfire |
    - Knetterdisco | Voices |
    - Stapper | Strongbow | An Unexpected Turn |
    - ST0RMY | NadineV | De Perfecte Ontsnapping |
    - 220912 | Sushita |
    - Escritura | Escritura | Equilibrium |
    - Finley | Zytrateanatamy | Rebirth |
    - Chekhov | Peyrac | Winter Heat |
    - Scavo | Linphea | Eleanor Richards |
    - Requille | Vailtille | The Thorns of the Unreal |
    - Irvine | Jaimmmy |
    - Gibbs | Yolanda021296 | Kledingstukken, Parfum en Vele Flirt Technieken |
    - Scamander | Yerawizardamber |
    - Nym | Jaqen |
    - Ziamcrew | Onenatascha | One Year to Remember Your Name |
    - Bravosi | flawedheart | Residue |
    - Yayde | Yadinn | De Mist |
    - Tragically | Tragically | Duivelse Belofte |

    "The world needs your novel!"
    Tips and tricks by LacieChan
    Countdown: Less than a day!

    [ bericht aangepast op 31 okt 2013 - 19:29 ]


    "Chaos often breeds life, when order breeds habit."

    Ik ga ook niet tot 0;00 opblijven, sorry... Heb vrijdag namelijk nog 2 se's xD
    Ik weet ook niet of ik vrijdag überhaupt wel kan schrijven want ik heb n uitje en een feestje haha.
    Maar dit weekend hoef ik niks te doen voor school want tis nu pwweek, dus dan heb ik lekker veel tijd :)
    Moet ook nog mn personages bedenken, oepss...
    Zijn jullie verder al helemaal klaar? ik weet namelijk nog echt niet hoe ik wil beginnen xD


    The best way to make your dreams come true is to wake up!

    Ik ben zo goed als klaar, ja. De personages zitten goed in mijn hoofd enzo. Nu twijfel ik alleen - nogal last minute - of ik niet beter dat andere verhaal kan doen dat door mijn hoofd spookt


    Ex astris, sciencia

    Mulford schreef:
    Ik ben zo goed als klaar, ja. De personages zitten goed in mijn hoofd enzo. Nu twijfel ik alleen - nogal last minute - of ik niet beter dat andere verhaal kan doen dat door mijn hoofd spookt


    Dan ben je al veeeeel verder dan ik xD
    hmm, je kan ze ook allebei doen? :P


    The best way to make your dreams come true is to wake up!

    FlyingMinds schreef:
    (...)

    Dan ben je al veeeeel verder dan ik xD
    hmm, je kan ze ook allebei doen? :P

    Nah, dat doe ik sowieso niet, misschien dat ik een van de twee als back-up plan gebruik, als het andere me een writersblock toe gooit


    Ex astris, sciencia

    Mulford schreef:
    (...)
    Nah, dat doe ik sowieso niet, misschien dat ik een van de twee als back-up plan gebruik, als het andere me een writersblock toe gooit


    Maar dat is nou juist een van de dingen die nano je leert, over je writersblock heenkomen!
    Dus als ik jou was zou ik dan niet overstappen naar een ander verhaal...
    Anders gebruik je dat idee voor je volgende story (nano of gwn random andere story), want je nano story hoeft niet perfect te zijn he?

    Ik zit er aan te denken om een nano jar te maken, vind het opzich wel een leuk en handig idee! Maar het kost wel tijd en die heb ik nu niet echt...


    The best way to make your dreams come true is to wake up!

    Can I join? :Y)
    Ik heb net een account aangemaakt; Yerawizardamber
    Ik heb al heel lang ideeën in mijn hoofd en vanavond ga ik die helemaal uitwerken, maar ik heb nog geen titel :'c.

    FlyingMinds schreef:
    (...)

    Maar dat is nou juist een van de dingen die nano je leert, over je writersblock heenkomen!
    Dus als ik jou was zou ik dan niet overstappen naar een ander verhaal...
    Anders gebruik je dat idee voor je volgende story (nano of gwn random andere story), want je nano story hoeft niet perfect te zijn he?

    Ik zit er aan te denken om een nano jar te maken, vind het opzich wel een leuk en handig idee! Maar het kost wel tijd en die heb ik nu niet echt...

    Het probleem is dat ik - zo heb ik wel uit de vorige nano's geleerd - als ik een writersblock gewoon niet voorbij dat punt raak. Dan moet ik wel even iets anders schrijven.


    Ex astris, sciencia

    Morgen ga ik, als ik in de bus zit, al mijn personages uit werken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Scamander schreef:
    Can I join? :Y)
    Ik heb net een account aangemaakt; Yerawizardamber
    Ik heb al heel lang ideeën in mijn hoofd en vanavond ga ik die helemaal uitwerken, maar ik heb nog geen titel :'c.


    Ofcourse you can (krul) Je staat erbij!


    "Chaos often breeds life, when order breeds habit."

    Ik heb tot een bepaald punt een verhaallijn en heb eigenlijk alleen mijn hoofdpersonage een beetje uitgewerkt.
    Het zijn voornamelijk losse ideeën en aantekeningen die ik heb, maar op één of andere manier maak ik me op het moment niet zorgen om het gebrek aan voorbereiding. Bij een kampversie deed ik zoveel voorbereiding dat het gewoon niet leuk meer was, dus ik houd me een beetje in :Y)


    "Chaos often breeds life, when order breeds habit."

    Ik heb ook besloten me (voor het eerst) op te geven, ik weet nog niet helemaal zeker wat ik ga schrijven maar schrijven zal ik. :Y)
    Mijn username is Jaqen. Vraagje: schrijven jullie in het Engels of in het Nederlands?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Oooh ik ben zeer benieuwd of ik de 50K ga halen, ik hoop het wel!! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Nym schreef:
    Ik heb ook besloten me (voor het eerst) op te geven, ik weet nog niet helemaal zeker wat ik ga schrijven maar schrijven zal ik. :Y)
    Mijn username is Jaqen. Vraagje: schrijven jullie in het Engels of in het Nederlands?


    Ik zet je erbij! :Y)
    Ik schrijf in het Nederlands. Denk toch dat het sneller gaat dan Engels [: Jij?


    "Chaos often breeds life, when order breeds habit."

    Nym schreef:
    Ik heb ook besloten me (voor het eerst) op te geven, ik weet nog niet helemaal zeker wat ik ga schrijven maar schrijven zal ik. :Y)
    Mijn username is Jaqen. Vraagje: schrijven jullie in het Engels of in het Nederlands?

    Engels. Als oefening aangezien ik volgend jaar waarschijnlijk Engels ga studeren (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Meteorsea schreef:
    (...)

    Ik zet je erbij! :Y)
    Ik schrijf in het Nederlands. Denk toch dat het sneller gaat dan Engels [: Jij?

    Ik twijfel nog. In het Nederlands kan ik natuurlijk een stuk beter -en sneller- schrijven, maar Engels is een goede oefening en ik vind het een mooiere taal. Ik zie wel. Heb nog een hele dag om te beslissen wat ik doe. :Y)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."