• Alle kinderen van stervelingen en onsterfelijke ouders, kinderen van Egyptische goden en Griekse goden. Komen allemaal samen op een school dat ergens diep in de bossen van Amerika ligt waar vrijwel geen een mens komt. Hier krijgen de leerlingen les in van alles, in dingen wat ze op een gewone school leren en dingen wat alleen halfgoden leren bev, boogschieten, paardrijden hun krachten onder controle houden, vechten/verdedigen en dat soort dingen. Een leven in de stervelingen wereld zonder enkele bescherming is gevaarlijk voor een halfgod voornamelijk als hij zich zelf niet kan verdedigen monsters ruiken ze op meters afstand.
    Ze leren dus daar om zich te verdedigen en te vechten voordat ze tussen de stervelingen gaan leven.
    Soms zullen de leerlingen op een soort van queeste gestuurd worden, die hun schoolhoofd dus uitzoekt en overlegt met elk laatste jaar van elk een god (dus bev een laatste jaar van de god Ra, een van de godin Athena etc. wie er op die queeste mag. Hier voor moet je wel minstens in de vierde/vijfde klas zitten.



    Eerste jaars
    -Phyllis Neith Heathrow-Anubis Roth
    -
    -

    -Arthur Jasper Jones-Ares xAlways
    -
    -


    Tweede jaars
    Meisjes
    -Haley Isabella Karenin-Nemesis Aevitas
    -
    -

    Jongens
    -Asar-Osiris LyraPhoenix
    -
    -


    Derde jaars
    Meisjes
    -Damianne Abigail Stavros-Poseidon Barnowl
    -Selini Photini-Ouranos Penthesilea
    -
    Jongens
    -Buneb Khnum the Second-khnum DancingKing
    \ -
    -


    Vierde jaars
    Meisjes VOL!
    -Zoey Dawson-Ihy Penthesilea
    -Cadence "Cate" Alma Chandler-Iris Leidenschaft
    -Lauryn Catherina Valentine-Athena xMeCrazyMofo
    Jongens
    -Jongen gereserveerd door Incedunt
    -
    -


    Vijfde jaars
    Meisjes
    -Dawnelle "Dawn" Mykaela Levins-Zeus Luminis
    -Raven Luna Bloodheart-Hades ZaynNiall
    -
    Jongens VOL!
    -Dastan Howard-SetBarnowl
    -Edward "Edy" Lucas Beckett-Hephaistos Aevitas
    -Kendall Francis Jackson-Poseidon Kendizzzzle

    Zesde jaars VOL!
    Meisjes
    -Caelis Elle Allegiant-Apollo Roth
    -Sharony Arione Ash Darkmandel-Hades LacieChan
    -Viviane (Viv) Loise D' Coeur-Poseidon Timelesss
    Jongens VOL
    - Caine Jonathan Temple-Athena Kerspatchico
    -Damon - Damen - Alex Larmora-Erebus ZaynNiall
    - Seth Noah Eblis Vapula-Anubis Inferno

    Zevende jaars
    Meisjes VOL
    -Rhea Karly Carric-Nyx Aurae
    -Carleigh Eralis Hallaghar-Tartaros Number
    - Lilisane (Lil) Susan Reid-Apollo VladiFerr
    Jongens
    -Dean Matteo Lifeless-Hades LyraPhoenix
    -Damian Xifos Machon-Ares Delahaye
    -




    Leraren;
    Schoolhoofd:
    Leraren:
    Conciërge
    Kok/in: [/b]
    Lerares Latijn: Cleo Sahirah Amello Isis Luminis


    .
    Lessen
    Muziek
    Latijn
    Egyptische taal [Voor de kinderen van de Egyptische goden is dit een vast vak, voor de rest een keuze vak]
    Grieks [Voor de kinderen van de Griekse goden is dit een vast vak, voor de rest een keuze vak]
    Weerkunde [alleen voor de kinderen van weergoden, tenzij als je deze vak heel graag wilt volgen]
    Kennis over monsters [alleen Theorie.]
    Boogschieten
    Water, aardbevingen, tornado’s creëren en beheersten [Water tweede jaars, Aardbeving vierde jaar en tornado’s vijfde jaars studenten, alleen voor kinderen van zeegoden en onderwereld goden]
    Bliksem creëren en beheersen [Alleen voor de kinderen van Donder/hemel goden,]
    Ziektes en gezondheid [kinderen van Apollo is dit een vast vak, voor de rest een keuze vak,]
    Landbouw [Kinderen van landbouw goden is dit een vast vak, rest keuzevak]
    Wijn maken en feesten organiseren [Kinderen van de wijn en feest goden is dit een vast vak, voor de rest een keuze vak.]
    Skeletten soldaten, zombies soldaten etc oproepen en beheersten [Alleen voor kinderen van de onderwereld en oorlog goden]
    Smeedwerk en vuur creëerden en beheersen [Alleen voor de kinderen van smeed en vuur goden.]
    Handelen [Kinderen van de handel god, zoals Hermes is dit een vast vak, rest keuze vak.]
    Strategie bedenken in oorlogen etc. [Voor kinderen van oorlogsgoden, en van wijsheid, strategie goden zoals Athena is dit een vast vak voor de rest een keuze vak]
    Vecht en verdediging trainingen
    Paardrijden op gewone, eenhoorn en Pegasussen.

    Als je ziet of denkt dat ik een les vergeten ben dan mag je dat gerust zeggen en dan zet ik die erbij.



    Spellen
    Af en toe wordt er een spel gehouden bevoorbeeld Vlaggenroof, waar je vecht technieken en strategie extra goed kan oefenen.

    Queeste
    Voor als er een queeste komt.


    rollentopic
    rollenstory



    Invullijstje:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd: [11-18] leraren vanaf 26 jaar.
    Jaar:
    Geslacht:
    Ouder:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Herkomst:
    Beste vak/Slechtste vak:
    Vakken die je graag wilt volgen:
    Vakken die je het liefst niet wilt volgen:
    Extra:


    Regels

    ABN praten
    Minstens 5 zinnen
    Naamsverandering doorgeven
    2 personages per persoon
    Jongens en meisjes gelijk houden
    Niet de personages van andere bespelen
    Reserveringen blijven 2 dagen staan
    OOC tussen []{}
    Geen perfecte personages
    16+ mag
    Goden mogen ook gespeeld worden
    Vragen stellen mag.


    Je begint thuis, op weg naar school of waar dan ook, je loopt eigenlijk naar een kleine verlaten station, waar vele rode auto's staan, de bestuurders van die auto's brengen je naar de bos rand waar de school zich bevindt aangezien de bos verder niet toegankelijk is voor de auto's staan daar paarden met en zonder strijdwagen te wachten die je verder naar de school brengen.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2013 - 19:09 ]

    | Iemand voor Carleigh? |


    x

    Selini
    Zodra we op het schoolterrein aankomen merk ik dat ik me onbewust ontspan. Misschien omdat ik hier mezelf kan zijn. Als we bij opa en oma zijn moet ik altijd proberen zo natuurlijk mogelijk te lopen en te bewegen, niet echt iets dat makkelijk is als je bedenkt dat ik nooit echt de grond aanraak. Sinds ik 2 jaar eerder hier op school ben begonnen is dat alleen maar erger geworden. Ik zet mijn koffers even neer en maak een staart van mijn lange haren. Ik zie dat Zoey rondkijkt, op zoek naar iemand die ze herkent. Ik besluit niet op haar te wachten en pak mijn koffers om naar het meisjesverblijf te lopen.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Dawnelle "Dawn" Mykaela Levins || Zeus || Vijfde jaars

    Ik wilde net de trap oplopen naar de meisjesvertrekken, toen ik Zoey zag. Ze zat een jaar lager dan ik en was dochter van de Egyptische muziekgod. Ik had niet echt veel met muziek -tenzij het op mijn Ipod stond en dus van The Pretty Reckless, Rise Against, of iets anders in die richting was- en ze was daarbij ook een stuk meer met kleding bezig dan ik, maar ze was niet vervelend en was daarbij wel sportief. Oftewel, niet geheel het type waar ik nou meteen mee om zou gaan, maar aardig genoeg om gesprekken mee te voeren en dergelijke. Daarbij was het gezelliger om samen naar de meisjesvertrekken te lopen dan alleen en kon ze wel een hele interessante vakantie hebben gehad.
    'Heee Zoey, fijne vakantie gehad?' vroeg ik haar daarom, wachtend tot ze naast mij zou zijn, zodat we samen verder konden lopen. Ik vond Zoey er altijd apart uitzien met haar donkere haren, paarse ogen en lange slanke bouw -ze was freaking 1 meter 80- en de eerste keer dat ik haar zag, had ik ook lichtelijk gestaard, maar dat had ik afgeleerd. Er zaten nou eenmaal bijzondere mensen op deze school. Je wende eraan, hoewel ik nog steeds de aanblik van Dean zijn verbrandde voet in mijn achterhoofd had zitten. Dat was toch een stuk vreemder en onverwachter dan paarse ogen.


    Happy Birthday my Potter!

    Number schreef:
    | Iemand voor Carleigh? |


    [I've got Rhea? Of Noah, maybe? Dan kan ze zijn gezellig gesprekje joinen met Kate xd ]


    kindness is never a burden.

    Zoey
    Terwijl Selini en ik met onze spullen naar het kasteel lopen merk ik glimlachend op dat ze alweer 10cm boven de grond hangt. Ik heb haar ltijd geegd dat ze haar talenten niet moest onderdrukken. Terwijl ik stop en rondkijk of ik iemand zie die ik herken gaat Selini snel door naar haar kamer. Ik besluit net in mijn eentje te gaan als ik mijn naam hoor. Ik kijk en zie dat het van Dawn komt, als dochter van Zeus vind ik haar altijd nogal, tja hoe zeg je dat, groots overkomen, haar vader is immers 1 van de belangrijkste goden die er is. Maar ik vind haar wel aardig en kan altijd leuk met haar praten. Ik ga naast haar lopen en beantwoordt haar vraag.
    "Heey Dawn, de vakantie was heerlijk als altijd. Maar net als altijd ben ik blij om weer terug te zijn. Jij nog iets bijzonders gedaan?"


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Dean Matteo Lifeless
    Ik zag hoe Dawn de mensen die om ons heen stonden, wegjoeg en zelf haar koffer pakte . Ze zei dat ze naar de slaapvertrekken ging, waarbij ik zachtjes knikte. Ikzelf besloot om mijn koffer te pakken en de gang uit te lopen naar de kamers. Ik was blij dat mijn voet nu geheeld was, maar toen er mensen erbij gingen staan, dacht ik dat het nooit goed zou komen. Weer een jaar vol gepest en getreiterd. Ik zag Asar zijn blik me volgen. 'Zoek iemand anders om te pesten oke,' siste ik toen hij bij me kwam staan. Zuchttend liep ik verder naar de slaapvertrekken.

    Asar
    Het meisje dat bij Dean stond gebaarde dat we weg moest. Maar ik was duidelijk zijn neefje. Ik zag dat hij opstond en een van de gangen door liep. Ik maakte aanstalte om hem achterna te gaan, maar toen hin zich omdraaide en me met vurige ogen aankeek. 'Zoek iemand anders om te pesten oke,' zei hij, waarbij ik stopte met lopen. Hij liep zuchtend weg en ik draaide me om, liep terug naar de andere om eens een praatje te maken. Dit was echt de erste keer dat hij me heeft laten stikken.

    (Iemand voor Asar of Dean)


    Vampire + Servant = Servamp

    (Dean mag van mij wel in de gesprek met Damianne en Kendall bij komen?)

    Dawnelle "Dawn" Mykaela Levins || Zeus || Vijfde jaars

    Zoey kwam naast mij lopen en we vervolgden de weg richting de kamers. 'Heey Dawn, de vakantie was heerlijk als altijd. Met net als altijd ben ik blij om weer terug te zijn.' Ik knikte begrijpend. Ik vond het fijn om een tijd met mijn moeder in Wales door te brengen, maar toch miste ik de vrijheid hier. Hier kon je jezelf zijn, een kind van een god of godin. In de mensenwereld buiten de muren van de school was dat onmogelijk. We zouden vast voor gek verklaard worden of als bedreiging worden gezien. Misschien zouden ze ons wel de oorlog verklaren, daar waren ze altijd al zeer goed in geweest. Niet dat ik iets tegen gewone mensen had. Je zag gewoon vaak dat de meesten zich verzetten tegen alles wat anders was. Zo ontstonden pesterijen op scholen ook.
    'Jij nog iets bijzonders gedaan?' Ik schudde mijn hoofd.
    'Neh, gewoon bij mijn moeder in Wales geweest. Verder heb ik niet zoveel beleefd. Lekker helemaal uitgerust. Heb jij nog aparte dingen meegemaakt of gehoord? Was je overigens gewoon thuis in Griekenland?'


    Happy Birthday my Potter!

    BarnOwl schreef:
    (Dean mag van mij wel in de gesprek met Damianne en Kendall bij komen?)


    (oke dan stuur ik hem wel naar jullie toe, reageer zo)


    Vampire + Servant = Servamp

    Dubbelpost

    [ bericht aangepast op 24 okt 2013 - 20:48 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Penthesilea schreef:
    Zoey
    Gezellig kletsen met Dawn vervolg ik mijn weg naar de meisjes verblijven. Ze zegt dat ze ook weer blij is om terug te zijn en dat ze niet zo'n opwindende vakantie heeft gehad met haar moeder in Wales. Ze vraagt naar mijn vakantie waar ik vrolijk op antwoord.
    "Mijn zusje heeft een brief gehad van haar vader, haar goden vader. Dus die was behoorlijk overstuur. Verder gewoon in Griekenland geweest zoals elk jaar. Niet echt iets bijzonders gedaan daar. Veel gewerkt in de winkel van mijn opa en oma, het was een drukke zomer op het eiland. Het werken is altijd wel leuk en ik heb het geld bij elkaar gespaard voor een nieuwe elektrische gitaar, dus daar heb ik de buren weer blij mee gemaakt." zeg ik lachend.
    "Zin in komend jaar?" Vraag ik Dawn terwijl de trappen oplopen naar de meisjesverblijven


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Dawnelle "Dawn" Mykaela Levins || Zeus || Vijfde jaars

    Het antwoord van Zoey klonk opvallend vrolijk, ook al vermelde ze dat haar zusje overstuur was door een brief van haar vader. Ik vroeg mij af waardoor ze dan precies overstuur zou raken, want ik zou hoogstens een gat in de lucht springen, wanneer ik iets van mijn vader zou horen. Hij probeerde natuurlijk Hera zo veel mogelijk op afstand te houden en haar geen reden te geven tot jaloerse uitspattingen, maar toch zou een normaal antwoord op al mijn gesprekken tegen hem wel fijn zijn. Verder klonk haar vakantie niet echt speciaal, zoals ze ook zelf al zei, maar het feit dat ze haar buren had geïrriteerd met een nieuwe elektrische gitaar, liet mij wel zachtjes grinniken.
    'Zin in komend jaar?' vroeg ze mij, terwijl we de trappen beklommen. Ik haalde licht mijn schouders op en dacht even na. Het was zoals altijd. Ik was thuis en dat was het. Hoewel ik natuurlijk wel hoopte op een leuke queeste. Ja, er even tussenuit om iemand of iets te helpen en hierbij ongehinderd mijn krachten gebruiken, daar was ik wel aan toe.
    'Gewoon zoals altijd. Ik hoop dat ik dit jaar op een leuke queeste mag. Heb wel zin om er even tussenuit te gaan en iemand of iets te redden door gebruik te maken van mijn krachten. Verder ben ik gewoon blij dat ik weer een heel schooljaar mijzelf kan zijn en mij niet in hoef te houden, omdat ik mijzelf tussen de normale mensen begeef.'


    Happy Birthday my Potter!

    LyraPhoenix schreef:
    (...)

    (oke dan stuur ik hem wel naar jullie toe, reageer zo)



    (Is goed)

    Lauryn Catherine Valentine

    Ik zucht diep. Ik kan gewoon niet geloven waarom dit míj moet overkomen. Om een Halfgod te zijn is echt een geweldig gevoel, alsof je uitverkoren bent. Vroeger dacht ik dat het een vergissing moest zijn. Maar dat was het niet. Al snel bevind ik me op mijn kamer. Wauw, die heb ik al een tijd niet gezien. De pasteloranje muren geven me een groot thuis-gevoel.
    Is het er nog?
    Snel ruk ik het tweede, houten laatje open en lach. De handboog die ik als twaalfjarig meisje had ingewikkeld met gouden draad lag nog altijd op zijn vaste plek.

    (Kan Lauryn bij een groepje?)


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Lauryn kan bij Zoey en Dawn komen
    Of bij Selini


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one